Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ennusteet vuodelle 2023 Nostradamuksen mukaan

Vierailija
01.01.2023 |

Usa ajautuu sisällissotaan
Ydinpommi räjähtää Euroopassa
Maailmanlaajuinen talouslama
Putinin salamurha
Suurvalta romahtaa
Uusi Paavi valitaan ja hän aiheuttaa skandaaleja vuoteen 2029
Englanti saa uuden Kuninkaan.

Kommentit (136)

Vierailija
41/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppu on uuden alun alku. Yhden elämän loppu on seuraavan elämän alku (jälleensyntyminen). Yhden aikakauden (Kali Yugan) loppu on seuraavan aikakauden (Satya Yugan) alku. Maailmankaikkeutemme tuhoutumisen jälkeen, tietyn ajan kuluttua, kaikki luodaan uudelleen (ei välittömästi). Loppu on aina myös uuden alku.

Vierailija
42/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhan testamentin alussa ihmisten elinikä oli lähes 1000 vuotta, koska Raamattu alkaa kahden aikakauden risteyksessä: Dvapara Yugan lopusta ja Kali Yugan alusta.

Tämän aikakauden loppuun on vielä melken 427 000 vuotta aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruus on olemassa ajassa, ja maailmankaikkeudella on syklinsä. Vedan mukaan aika ei ole lineaarinen, vaan syklinen. Ajan symboli on käärme, joka nielee häntänsä. Jos katsot kelloa, huomaat, että kellon viisarit palaavat samaan paikkaan tietyn ajan kuluttua, ja havaitsemme myös päivän ja yön syklisen vuorottelun, vuodenaikojen syklit, 12 vuoden syklit, 60 vuoden syklit ja niin edelleen. Suurinta sykliä kutsutaan kalpaksi (Brahman päivä) ja pienintä sykliä mahayugaksi (4 miljoonaa 320 tuhatta vuotta). Yuga on aikakausi, yhteensä 4 yugaa - satya yuga (1 milj. 728 tuhatta vuotta - Atlantis – aika?, elämän kesto 100 tuhatta vuotta), treta yuga (1 milj. 296 tuhatta vuotta, elämän kesto 10 tuhatta vuotta), dvapara yuga (elämän kesto 1000 vuotta - Vanhan testamentin aika), kali yuga (meidän aikakautemme, elämän kesto 100 vuotta, se alkoi vuonna 3102 eKr. ja päättyy 427 tuhatta vuoden kuluttua).

Vierailija
44/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanloppu  on lähestynyt jo yli kaksituhatta vuotta, eikä vaan ole saapunut.

Vierailija
45/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain yhden vapauden, ja se on mielen vapaus.

Antoine de Saint-Exupery

Vierailija
46/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on myrkkyä ruoansulatushäiriöistä kärsivälle, maallinen yhteiskunta on myrkkyä köyhille, nuori vaimo on myrkkyä vanhalle miehelle, mutta käyttämätön tieto on myrkkyä kaikille.

Vierailija
47/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika on energiaa, joka muuttaa ainetta. Ajan voima antaa vauhtia kehitykselle ja tuhoaa sitten luomisen (entropia). Ajan voima pakottaa meidät käynnistämään arvojärjestelmän ja erottamaan ensisijaisen toissijaisesta.

Vierailija
48/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisesti ottaen elävän olennon valinta on se, mihin hän käyttää energiansa. Kun olemme sijoittaneet energiaa, vapautemme loppuu, predestinaatio alkaa. Elämässämme on aina osa vapautta ja osa ennalta määräämistä. Ennalta määräämisen elementti tulee meille menneisyydestä, vapauden elementti on läsnä tulevaisuuttamme koskevassa suunnitelmassa. Mitä enemmän vääriä valintoja olemme tehneet menneisyydessä, sitä kapeampi on vapauden käytävämme tulevaisuudessa.

Vierailija
49/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen asia on ymmärtää filosofisella tasolla, että kaikella on syy ja alkuperä, ja tulla tietoiseksi omasta riippuvuudestaan tästä syystä.

Vierailija
50/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö siitä maailmalopusta ole puhuttu aina. Kuinka monta maailmanloppua on ollut elämänne aikana. Mutta  eipä ole saapunut? Vuonna 2012 puhuttiin siitä kovin paljon. Eipä tullut.

Vierailija
51/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan tulla uskoon ja pelastua olen valehdellut ystävälläni kadun oikeasti olen laiska ja typerä, pelkään olen pelkuri.

Vierailija
52/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan tulla uskoon ja pelastua olen valehdellut ystävälläni kadun oikeasti olen laiska ja typerä, pelkään olen pelkuri.

No siirry sitten kristittyjen foorumeille. Niitö on varmaan enemmän kuin mitään muuta. Tämä ei ole oikein uskisten ketju. Hyvää pelastusta. Varmaan joku kristitty nappaa sinua kiinni eikä päästä enää irti.

Vierailija
53/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No siirry sitten kristittyjen foorumeille. Niitö on varmaan enemmän kuin mitään muuta. Tämä ei ole oikein uskisten ketju. Hyvää pelastusta. Varmaan joku kristitty nappaa sinua kiinni eikä päästä enää irti.

Eipäpaljon sotaisempia ja vihaisempia foorumeita löydy, kuin nuo keskenään tappelevat kristityt.

Vierailija
54/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo ennustaa 10 tapahtumaa ja niistä jo todennäköisyyden mukaan voi yli puolet toteutua ainakin hieman tulkiten, niin voidaan ja ylistää, että olipa hyvin tiedetty, uskomatonta.

Vierailija
55/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota ..löytyikö jotain hyvää ja positiivista?

Vierailija
56/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin lotossa  noista 3 ja lisänumero yleensä osuu oikein eli ei voittoa ei oikeaan osunutta ennustusta..

Vierailija
57/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usa ajautuu sisällissotaan

*Onhan siellä ollut kovasti jännitteitä Trumpin aikana, mutta tilanne on rauhoittunut - ennustusten osui varmaan Trumpin aikaan.

Ydinpommi räjähtää Euroopassa

*Putin on niin hullu, että voi sellaista yrittää. Toivottavasti ei kuitenkaan onnistu siinä.

Maailmanlaajuinen talouslama

*Siihen näyttäisi taloustilanne olevan matkalla.

Putinin salamurha

*Toivottavasti onnistuu

Suurvalta romahtaa

*Venäjä ajaa itseään kovasti tuhoon

Uusi Paavi valitaan ja hän aiheuttaa skandaaleja vuoteen 2029

* Mitähän skandaaleja paavi voisi aiheuttaa

Englanti saa uuden Kuninkaan.

* Tuskin tänä vuonna kun viime vuonna vasta kruunattiin uusi. Mutta toisaalta, onhan hän aika vanha.

Eihän niitä kruunajaisia ole vielä vietetty vaan ne on ensi kesänä.

Vierailija
58/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys. Edessä ovat karmeat ajat.

Vierailija
59/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipäpaljon sotaisempia ja vihaisempia foorumeita löydy, kuin nuo keskenään tappelevat kristityt.

Aivan oikein. Muta jos tykkää kaikesta sotaisesta ja vihaisesta, niin kristittyjen foorumi on ainoa oikea paikka.

Vierailija
60/136 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikävä tuottaa pettymys. Edessä ovat karmeat ajat.

Näin on tällä aikakaudella. Mutta seuraavalla aikakaudella, Kali Yugan päättymisen jälkeen, tulee olemaan paljon hyvää.