Miksi mies puristelee tissejä ja sanoo että on ne vielä tässä
Kommentit (67)
Miksi mies puristelee finnejä ja sanoo että on ne vielä tässä
On vähän tyhmä ja yksinkertainen tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko menossa poistoleikkaukseen?
En ole siksi ihmettelenkin, hänen puhetta.
Kuinka kauan ajattelit ihmetellä?
Vuoden olen jo
Lopeta jo hyvä nainen se ihmettely!
Vierailija kirjoitti:
Se että mies sanoo tisseistä, että "ne on vielä tässä", on häneltä pelkkä huono yritys keventää naiselle ikävää tilannetta vitsailulla, ja saada todellinen tilanne eli toisen kehon rajojen rikkominen näyttämään hauskemmalta kuin se oikeasti on. Ihmettelen kyllä kovasti, että miksi te naiset annatte miestenne kohdella itseänne näin huonosti. Miksi tämänkin aloituksen tekijä ei vain sano suoraan ja topakasti miehelleen, että "en halua, että enää jatkossa puristelet tissejäni tuolla tavalla epämääräisesti, enkä halua että sanot samalla rinnoistani, että "ne on vielä tässä".
Pidä sinä tissis tylsä tosikko.
Miehesi on jäänyt pienen lapsen tasolle ja hän kaipaa edelleen äitinsä tissejä, mutta koska ne eivät ole enää saatavilla, hän purkaa lapsellista ahdistustansa lapsen tavoin, eli puristelemalla sinun tissejäsi kuten pieni lapsikin tekisi, ja hän myös pelkää koko ajan, että ehkä sinun tissisi poistuvat hänen saatavilta samoin kuin kävi äidin tisseille. Kannattaa passittaa mies terapeutin puheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että mies sanoo tisseistä, että "ne on vielä tässä", on häneltä pelkkä huono yritys keventää naiselle ikävää tilannetta vitsailulla, ja saada todellinen tilanne eli toisen kehon rajojen rikkominen näyttämään hauskemmalta kuin se oikeasti on. Ihmettelen kyllä kovasti, että miksi te naiset annatte miestenne kohdella itseänne näin huonosti. Miksi tämänkin aloituksen tekijä ei vain sano suoraan ja topakasti miehelleen, että "en halua, että enää jatkossa puristelet tissejäni tuolla tavalla epämääräisesti, enkä halua että sanot samalla rinnoistani, että "ne on vielä tässä".
Pidä sinä tissis tylsä tosikko.
Olen mies, minulla ei ole tissejä. Minä en myöskään puristele kenenkään tissejä ilman lupaa, enkäitse asiassa edes luvan kanssa, jos huomaan että toinen ei nauti tilanteesta, vaan suostuu siihen vain minua miellyttääkseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se tarkoittaa sitä, että tissit on vielä läsnä, ja miehen tapa osoittaa kiintymystä on käpälöidä tisseja lähes jatkuvasti. meidän ukko saisi harrastaa tissien puristelua useammin. samalla se sitten huomaa, jos on tapahtunut muutoksia tissisoluissa. ei tarvitse mennä tissien puristelukokeisiin kun ukko on tarkkana tissien rakenteesta. on ukko jo kerran löytänyt tissistäni patin, joka onneksi osoittautui hyvälaatuiseksi. siksi suosittelen jatkuvaa tissien puristelua ja tarkkailua. ja tähän hommaan ei ole pätevämpää henkilöä, kuin innokas mies.
miksi alapeukkuja? siksikö, että minulla on ukko, vai siksi että patti oli hyvälaatuinen ja sain pitää tissini?
No kateus tietenkin
Vierailija kirjoitti:
Miehesi on jäänyt pienen lapsen tasolle ja hän kaipaa edelleen äitinsä tissejä, mutta koska ne eivät ole enää saatavilla, hän purkaa lapsellista ahdistustansa lapsen tavoin, eli puristelemalla sinun tissejäsi kuten pieni lapsikin tekisi, ja hän myös pelkää koko ajan, että ehkä sinun tissisi poistuvat hänen saatavilta samoin kuin kävi äidin tisseille. Kannattaa passittaa mies terapeutin puheille.
Kaikki miehet kaipaavat äitiensä tisuleita vielä aikuisenakin. Eli jos haluat miehen irti rinuleistasi, niin otapa seuraavan kerran puheeksi hänen oman äitinsä rinnat. Kysyt vaan pokkana täysin vakavalla ilmeellä että kaipaako hän edelleen äitinsä tissejä. Aika moni siinä irrottaa otteensa.
Epäkunnioittavaa käytöstä ei tarvi sietää.
Vierailija kirjoitti:
"Varaisin ajan miehelleni, koska hänellä on pakonomainen tarve puristella rintojani ja tarkistaa että ovatko ne vielä tallella."
Vierailija kirjoitti:
Epäkunnioittavaa käytöstä ei tarvi sietää.
Juurikin näin. Ap miksi siedät miehesi epäkunnioittavaa käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
se tarkoittaa sitä, että tissit on vielä läsnä, ja miehen tapa osoittaa kiintymystä on käpälöidä tisseja lähes jatkuvasti. meidän ukko saisi harrastaa tissien puristelua useammin. samalla se sitten huomaa, jos on tapahtunut muutoksia tissisoluissa. ei tarvitse mennä tissien puristelukokeisiin kun ukko on tarkkana tissien rakenteesta. on ukko jo kerran löytänyt tissistäni patin, joka onneksi osoittautui hyvälaatuiseksi. siksi suosittelen jatkuvaa tissien puristelua ja tarkkailua. ja tähän hommaan ei ole pätevämpää henkilöä, kuin innokas mies.
Minunkin tätini rintasyövän huomasi hänen miehensä ensin, täti oli silloin alle nelikymppinen.
Ihanko kaffepöydässä toi asian esiin: nussittiin Erkan kanssa ja se löysi patin esileikin yhteydessä kun leipoi lollojani.
Läheiselle siskolleen eli äidilleni kertoi. Mutta ei täti tuolloin lääkäriin lähtenyt vaan vasta paljon myöhemmin, kun syöpä oli jo ehtinyt levitä. Kuoli muutaman vuoden kuluessa.
Vierailija kirjoitti:
Ketään ei saa mennä puristelemaan ja hiplailemaan ilman suostumusta. Tyypillistä, että tuostakin tilanteesta mies on koettanut tehdä sellaisen, että ap nolostuisi ja kokisi häpeää, vaikka miehen pitäisi hävetä käytöstään.
Tiedättehän miehet, miksi naisella on rinnat? Ne ovat vauvan ruokkimista varten, ei teidän mielihalujenne tyydyttämiseksi.
Monet miehet eivät koskaan kasva aikuisiksi, vaan jäävät ikuisiksi lapsimiehiksi, joten siksi ne luulevat, että naisten rinnat ovat edelleen heitä varten.
Sanoessaan "Onhan ne vielä tässä" mies yrittää heittää kevennyksen huomatessaan jälleen tekevänsä lapsellisesti.
Saan hyväillä vaimoni rintoja milloin tahansa, eikä se häiritse tai loukkaa häntä lainkaan.
Pikemminkin hän on tyytyväinen, kun olen yhä kiinnostunut.
Ulisisit täällä jos mies ei huomioisi munkkejasi tai persettäsi, ettei sitä enää kiinnosta. Olet niitä akkoja, joille mikään ei ole hyvä ja suutasi et saa auki asiasta vaan kitiset kavereille ja palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Saan hyväillä vaimoni rintoja milloin tahansa, eikä se häiritse tai loukkaa häntä lainkaan.
Pikemminkin hän on tyytyväinen, kun olen yhä kiinnostunut.
Noinhan se menee normaalissa avioliitossa, jossa molemmat kunnioittavat ja rakastavat toisiaan.
Taitaa olla osa nykynaisista sekaisin feministien ja haitallistin woke-sekoilijoiden paasauksesta.
Onneksi enin osa naisista on kuitenkin yhä oikeita naisia.
Mä tykkään kun mies jaksaa vielä vuosienkin jälkeen puristella tisseistä. Ainoo vaan, että kiihotun itse siitä ja mies ei jaksa enään seksiä ihan joka päivä.
Vuoden olen jo