Anoppi sai lapsenlapsen mieheni sisarukselta ja nyt painostaa minua ja miestänikin hankkimaan lapsen?
Mikä ihme siinä on? Hänhän sai yhden lapsenlapsen, mutta sekään ei riitä vaan nyt vonkaa toista minulta ja pojaltansa. Mikä ajatus tässä on? Miksi tämä yksi ei ns riitä?
Kommentit (18)
Siis et tiedä painostaako vai ei? Vai miksi otsikossa on kysymysmerkki?
Ai sai?
ei niitä lapsia hankita anopille.
Ja ongelma on mikä? Anoppi tuskin teidän sekstailuja seuraa ase sinun ohimolla, että nyt niitä lapsenlapsia, joten voit todeta, ettei ole hänen asiansa ja thats it.
Vierailija kirjoitti:
Ja lisään vielä, että mitään painostusta ei ollut lainkaan ennen tätä ensimmäistä lapsenlasta. Alkoi tämän syntymän jälkeen.
-Ap
Ja sinä olet niin avuton ettet saa sanottua sille ettei teidän lisääntymisaikataulunne mitenkään kuulu hänelle vaan kirjoitat nettiin ja kitiset?ok
Ilmoitat, että ei ole vielä ajankohtaista/ei suunnitelmissa. Eitavitse sen enempiä selitellä, jos yrittää jankata, niin vaihdat aihetta. Ei niitä lapsia anoppia tai muita sukulaisia varten tehdä.
En tajua sellaisia ihmisiä, jotka vaativat lapsiaan tekemään lapsenlapsia. Uhkaillaan ja haukutaan itsekkäiksi. Lapsia ei pitäisi tehdä sen vuoksi, että jotkut tulisivat isovanhemmiksi.
Vierailija kirjoitti:
Siis et tiedä painostaako vai ei? Vai miksi otsikossa on kysymysmerkki?
Niin. Kerro nyt mitä on sanonut niin voimme vastata onko painostusta vai ei, kun sitä kysyit.
Vierailija kirjoitti:
En tajua sellaisia ihmisiä, jotka vaativat lapsiaan tekemään lapsenlapsia. Uhkaillaan ja haukutaan itsekkäiksi. Lapsia ei pitäisi tehdä sen vuoksi, että jotkut tulisivat isovanhemmiksi.
Ja minä en tajua huumorintajuttomia herkkiksiä. Ei tuollaista oikeasti tapahdu. En voi kuvitella, että toinen tulisi sanomaan, että nyt hankitte kyllä lapsia! Ei 2020-luvulla. Toiveita voi olla ja jotain puhetta aiheen ympärillä, mutta kyse on vanhemman ja lapsen välisestä keskustelusta, mikä pitäisi olla ihan perheen väliseksi laskettavaa. Sitten joku miniä kitisee vieressä, että on painostettu?! Onko nämä niitä pönötysperheiden lapsia vai mitä, jotka eivät ole normaaliin suoraan puheeseen tottuneita? Voisin mäkin sanoa mun 19v tyttärelle, että odotan oikein, että saan lapsenlapsia. Mutta ei hän sitä painostuksena koe, ja tietää toki, että nämä nyt vaan on mun puheita omasta näkökulmastani ja tietenkin kaikkein eniten toivon hänelle pelkkää hyvää, hän saa ihan itse valita miten elää elämänsä ja tietää senkin, että tuen häntä aina ja joka tilanteessa, ehdoitta.
Onneksi päätin jo aikaa sitten, että miniän kanssa en puhu mitään, hän ei kuulu perheeseen. Eipä tule tuollaisia syytöksiä. Tyttären lapsen on ihania ja rakkaita, pojan lapsista ei ole väliksi.
Eläke järjestelmä kaatuu, koska lapsia syntyy liian vähän. Suosittelen tekemään lapsia että on joku joka pitää sinustakin huolta ap
aloituksesta päätellen on parempi ettei sinunkaltainen jatka sukua
Vierailija kirjoitti:
Eläke järjestelmä kaatuu, koska lapsia syntyy liian vähän. Suosittelen tekemään lapsia että on joku joka pitää sinustakin huolta ap
Mikä takaa sen, että jälkikasvu eläisi ap:ta pidempään, jotka pitäisivät hänestä huolta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä takaa sen, että jälkikasvu eläisi ap:ta pidempään, jotka pitäisivät hänestä huolta?
Miten moni perillisen omaava vanhus homehtuu nytkin yksin himassa?
Jaa, minun anoppini vonkaa meiltä sitä toista, vaikka tämä ensimmäinen ja ainoa on vasta vähän yli 1v 🙄
En ymmärrä, mikä joihinkin mummoikäisiin menee. Oma äitini on sosiaalisesti älykäs ja tosi mukava sekä huomioonottava ihminen, mutta niin vain alkoi lapsenlapsien vonkaaminen minun ollessa reilu 25-vuotias. Sanoin toki vastaan joka kerta, mutta "vitsillä" heitti pikkupiikkejä välillä.
Jospa se siitä vähän hellittää, kun tätä nykyistä aletaan kuskata sinne hoitoon.
Ja lisään vielä, että mitään painostusta ei ollut lainkaan ennen tätä ensimmäistä lapsenlasta. Alkoi tämän syntymän jälkeen.
-Ap