Ihana herätä huomenna klo 7 lenkille kun muut makaa rapuloissaan
Kommentit (84)
Itse meinasin lähteä jo kuudelta.Ihan parasta joka sunnuntai,ei häiritse muut liikkujat ..
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Koira.
Kukin tyylillään. Minä tykkään maata rapuloissani ja nautin elämästä. Parit kossuboostit on kivoja. Toivun niistä ja lähden lenkille maanantaina. Nautin hyvästä pitsasta kamujen kera ja tykitetään kunnon biisejä. Aamuseitsemän lenkki on hyvä jos sellaista haluaa. Kovin yksitoikkoisia muistoja vaan. Tsemppiä huokailuun ja ikkunasta kyttäilyyn. Hei muuten, kuka ajoi pihaan hopeisella Skodalla? Tsempit!
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään. Minä tykkään maata rapuloissani ja nautin elämästä. Parit kossuboostit on kivoja. Toivun niistä ja lähden lenkille maanantaina. Nautin hyvästä pitsasta kamujen kera ja tykitetään kunnon biisejä. Aamuseitsemän lenkki on hyvä jos sellaista haluaa. Kovin yksitoikkoisia muistoja vaan. Tsemppiä huokailuun ja ikkunasta kyttäilyyn. Hei muuten, kuka ajoi pihaan hopeisella Skodalla? Tsempit!
Eikö ne sun krapula-aamut korjaussarjoineen ole yhtä lailla yksitoikkoisia muistoja? Ja mistä päättelet, että selvin päin kotona iltaansa viettävä kyttää jotain Skoda tai huokailee?
Ap, ketkä muka makaa krapuloissaan?
Parista lasillisesta 9%:n kuohuviiniä, ei kellekään tule krapula.
Eri asia kokonaan on se, miten moni haluaa lähteä pimeänä talviaamuna, lumisateeseen ja liukaille lenkkipoluille juoksentelemaan.
Kun kuitenkin joutuu maanantaina aamuna heräämään ja nousemaan klo 5.30, lähteäkseen töihin.
Ennen töihin lähtöä kahvi, pieni voileipä, tms. aamupala. Suihku.
Lapsen herättäminen ja pukeminen päiväkotiin.
Ja klo 7 aamulla on oltava pirteänä ja valppaana ja valmiiksi työpuvussa, aloittamaan maanantai aamun työt osastolla.
Kuntoa hoidetaan silloin kun se työvuoroihin sopii, ja vuorotyöläisen perheellisen elämänrytmiiin passaa.
rapula vasta jossus loppiaisen jäläkeen. 😵
Ketkä muut?
Muut perheenjäsenet, työkaverit?
Ettekö tajua, että ap on Parempi Ihminen?
Vierailija kirjoitti:
Ettekö tajua, että ap on
Ihminen?
Niin on.
Juokse läski juokse! Itse haluan olla kotonani ja viihdyn siellä.
No oliko ihana lenkki? räntää sataa edelleen ja tuulee.
Vierailija kirjoitti:
No oliko ihana lenkki? räntää sataa edelleen ja tuulee.
Ehkä ap ei asu sun naapurissa, täällä ei ainakaan sada mitään. Meikäläinen rupeaa justiinsa pirteänä siivoamaan, ei vaivaa krapulat ei.
Täällä ei lähdetty lenkille vaan pihatöihin ennen kuutta. Tiesin että piha on luistinrata, joten kaivoin äidinperintönä saamani nastahärpäkkeet laitettavaksi kengänpohjiin ja lähdin vesitöihin. Räystässaavit olivat yön aikana täyttyneet piripintaan ja tehtäväni oli tyhjentää ne sadevesikaivoon. Samalla hiellä kuskasin katolta pudonnutta lunta pellolle.
Oli pilkkopimeää, pihavalo loimotti jotensakin onhoisena, mutta riittävänä. Nautin saadessani laittaa rappualuetta kuntoon vesikelien jäljiltä. Olin nukkunut hyvin, olin juonut kahvit, selkää ei särkenyt, nautin liikkumisesta ja raikkaasta ilmasta, kiitin vapaudestani. Taivaalta killottivat laskemattomat tähdet, kukin vankasti omalla paikallaan, toivottaen hyvää vuoden ensimmäistä päivää.
Ei näihin krapulattomiin aamuihin kyllästy ikinä.
Juoppokansan juoppojohtaja edusti viinilasi kädessä. Kai hänellä on vahvat Ylä-Savolaiset geenit.
Voit lähteä Ylä-Savosta, mutta Ylä-Savo ei lähde sinusta.
Hyvin suomalainen tyyli, että nautitaan vasta kun joku muu kärsii.
No, mä olen ollut hereillä jo 06 lähtien kissan kanssa. Annan miehen nukkua. Ei ole krapulaa vaikka joinkin eilen punaviiniä. Lenkille lähden sitten valoisaan aikaan.
Toivottavasti kaikilla oli mukava ilta.
Hyvää uutta vuotta!
Ei tässä krapulaa tule, kun viskiä pitää vielä juoda. Minulla ei ole vuosikausiin ollut voimakkaita kankkusia.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä krapulaa tule, kun viskiä pitää vielä juoda. Minulla ei ole vuosikausiin ollut voimakkaita kankkusia.
Alkoholistille ei tuu krapulaa.
Krapula on köyhien amatöörien vaiva.
Niinpä..100% korotetun palkan kanssa.
mies54v