Ihana herätä huomenna klo 7 lenkille kun muut makaa rapuloissaan
Kommentit (84)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Sehän on paras hetki, päivään ehtii vielä herätäkkin. Jos nukkuu vaikka kymmeneen, ei koko päivänä ehdi mihinkään.
Ei ne nastatkaan peilijäällä suojele liukastumiselta. Tämä on nähty.
Herään klo 11 ja laitan aamiaisen jossa on viittä erilaista juustoa ja Johan & Nyströmin parasta kahvia.
Vierailija kirjoitti:
on varmaan ikävä elämä, kun saat ainoat ilot muiden kärsimyksestä.
Toisen kärsimys on mun elämänvoima.
Vierailija kirjoitti:
Minä käännän vielä kylkeä seitsemän aikoihin.
Minä käännän siankylkeä pannulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin,yksin ilta,yksin yö,yksin lenkille...
Onko tuokaan loppujen lopuksi ihanaa.
Lopulta sitä aivan parasta. Kyllä minä lähden paljon mieluummin vaikka yksin yöksi metsään katselemaan tähtitaivasta,kuin baariin tai ryyppäämään. Teininä toki eri, mutta kun on ikää jo 37 niin ei mistään hinnasta alkoholia niin että krapula. Ei enää yli kymmeneen vuoteen sellaista. M37
Noin se elämänilo ja kauneus naisesta katoaa.
Kiva nukkua huomenna 10 kun jotkut yrittää liukastella lenkillä aamutuimaan. Sieltä kattelen kahvikuppi kädessä sateista maisemaa.
Uudenvuodenpäivän aamu on paras hetki tutustua lenkkipolulla naisiin. Mies joka on tällöin lenkillä on naisten mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopulta sitä aivan parasta. Kyllä minä lähden paljon mieluummin vaikka yksin yöksi metsään katselemaan tähtitaivasta,kuin baariin tai ryyppäämään. Teininä toki eri, mutta kun on ikää jo 37 niin ei mistään hinnasta alkoholia niin että krapula. Ei enää yli kymmeneen vuoteen sellaista. M37
5/5
Yksinäinen katkera vela. Erakoituu ja kyynisyys elämälle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Minä lähden koiran kanssa puolentoista tunnin pituiselle jo ennen puolta seitsemää, kuten joka aamu. Päivän paras hetki, Ja tietysti ilman krapulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koitappa joskus tehdä samoin kuin minä, koiran kanssa lenkillä aamulla monesti jo 5 aikoihin, kyllä sitä on aivan eri ihminen 6 aikoihin töissä kuin se viikonlopun ryypännyt puoli kuudelta väkisin ylös väännetty mörökölli joka kiroaa ja noituu koko päivän kuinka väsyttää ja vituttaa taas. Väitän että vähän kauniimpikin olet aikaisin ulkoilleena. M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä lähden koiran kanssa puolentoista tunnin pituiselle jo ennen puolta seitsemää, kuten joka aamu. Päivän paras hetki, Ja tietysti ilman krapulaa.
Mennäänkö yhdessä? M37
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman miestä. Ilman lapsia. Ilman ystäviä.
Vierailija kirjoitti:
Säätiedotuksen mukaan huomenna sataa kissoja ja koiria klo 7. Onnea matkaan.
Täällä ei sada.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja ilman miestä. Ilman lapsia. Ilman ystäviä.
Mistä päättelit, että minulla ei olisi miestä eikä lapsia? On molemmat. Ystäviäkin on.
Säätiedotuksen mukaan huomenna sataa kissoja ja koiria klo 7. Onnea matkaan.