Ihana herätä huomenna klo 7 lenkille kun muut makaa rapuloissaan
Kommentit (84)
En tiedä muista, mut mä en oo ollu koskaan krapulassa.
Viimeksi nauttinut annoksen alkoholia noin 23 vuotta sitten.
Ei tee edes mieli.
Jos jaksan,niin dokaan koko yön.
Lähde sinä lenkille klo 7,minä menen silloin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Minä lähden koiran kanssa puolentoista tunnin pituiselle jo ennen puolta seitsemää, kuten joka aamu. Päivän paras hetki, Ja tietysti ilman krapulaa.
Ja ilman miestä. Ilman lapsia. Ilman ystäviä.
Mistä päättelit, että minulla ei olisi miestä eikä lapsia? On molemmat. Ystäviäkin on.
Mutta päivystät tähän aikaan uudenvuodenaatosta palstalla 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi lähteä lenkille klo 7, kun silloin on vielä ihan pimeääkin? Kyllä sinne myöhemminkin ehtii.
Minä lähden koiran kanssa puolentoista tunnin pituiselle jo ennen puolta seitsemää, kuten joka aamu. Päivän paras hetki, Ja tietysti ilman krapulaa.
Palstamamman pettämätön logiikka. Varhaisaamun koiralenkit = ei miestä, lapsia eikä ystäviä 😂
Vierailija kirjoitti:
Kiva nukkua huomenna 10 kun jotkut yrittää liukastella lenkillä aamutuimaan. Sieltä kattelen kahvikuppi kädessä sateista maisemaa.
Happamana pysyy naamasi koko päivän, norsunvittu naamalla, ähiset ja puhiset kun ei taaskaan mitään saanut aikaiseksi. Minä olen tuohon mennessä käynyt ensin puolen tunnin aamulenkillä koiran kanssa, juonut rauhassa aamukahvit, laittanut lapsille aamupalaa ja katsellut vähän jo tv:tä. M37
Vierailija kirjoitti:
Varo että et kaadu. Voi käydä huonosti.
Niinpä. Piha on liukas ja pulu kaatuu.
Mä olen kipeänä joten nousen silloin kun nousen, ja lenkille en todellakaan lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit, että minulla ei olisi miestä eikä lapsia? On molemmat. Ystäviäkin on.
Ai jaa, eikö tänne saa kirjoittaa uudenvuodenaattona, jos on mies ja lapsia?
Voi kyllä sinä nyt kirkkaimman kruunun saat, oikea mallikansalainen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitä muuta tähän aikaan pitäisi tehdä? On vielä tunteja aikaa ennenkuin saunaan, sitten raketit, lapset nukkumaan. Meillä on vuosipäivä tänään, on kymmenen vuotta siitä kun mentiin kihloihin. On yksi viinipullo, mutta siitä ei krapulaa tule, juhlimme ja ehkä yhden tai kahden aikoihin sänkyyn painimaan. M37
Aamulla töihin viideksi. Sitä ennen koiran kanssa ulos. Töistä kotiin klo 9. Ehtii tänä iltana pienet sievätkin siemailla. Ei aamulla krapulaa vaan virkeänä ylös. Koko päivän ehtii tehdä kaikkea kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Himo kävelijänä vaikka herään aamut kuinka aikaisin,en todella mene kävelee Sunnuntai aamu klo 7.Todella liukasta oli Itä-Helsingin lähiössä.Kävelin vain iltapäivää vajaa 2h.Vaikka oli jalkineissa nastaremmit.Moni vietää hauskan Uudenvuodeen ilman että on oksenustauti tai ripulia ystävien kanssa. Lisäksi vain nautii koti ihmiset 1.1. 23. Vapaa päivä,ei kiire mihinkään.Ei edes lenkille.Ainaki minä Mutsina ja iki liikkujana.
Yhdellä tutulla on taksifirma ja se sanoi, että kamalimpia asiakkaita näinä juhlailtoina ja -öinä on känniset akat. Kuulemma korvatulpat pitäisi laittaa sen kimittämisen takia. Lisäksi törkeää kielenkäyttöä, härskejä ehdotuksia ja suoranaista suunsoittoa. Useamman kerran on kuulemma pitänyt tilata poliisi paikalle.
Muistakaa tämä, ryyppäämään lähtevät mammat. Te ette ole loppuillasta ja yöllä enää niin viehättäviä kuin luulette.
Mä en jaksais koskaan yhden kahden aikaan yöllä alkaa sängyssä touhuun yhtään mitään. Aamu se on paras hetki virkeänä. Tai vaikka iltapäivä. Mut puolenyön jälkeen ei toivoakaan, et jaksais.
Minä koronassa enkä tosiaankaan aamulla krapulassa enkä lenkillä. Nukun pitkään ja herättyäni löhöilen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Yhdellä tutulla on taksifirma ja se sanoi, että kamalimpia asiakkaita näinä juhlailtoina ja -öinä on känniset akat. Kuulemma korvatulpat pitäisi laittaa sen kimittämisen takia. Lisäksi törkeää kielenkäyttöä, härskejä ehdotuksia ja suoranaista suunsoittoa. Useamman kerran on kuulemma pitänyt tilata poliisi paikalle.
Muistakaa tämä, ryyppäämään lähtevät mammat. Te ette ole loppuillasta ja yöllä enää niin viehättäviä kuin luulette.
Mä olen aina hiljaa taksissa. Olin kännissä tai en.
Minä tuun vasta kotiin aamu seitsemältä illan riennoista.