Oikein tylsät suomalaiset uutena vuotena. Muualla niin paremmin.
Ulkomailla uutta vuotta vietetään suuren maailman tyyliin. Ja mitäs sitten Suomessa? Oikein tylsänaamat pipo päässä valittaa ja pyörittelee silmiään ja valittaa lisää.
Ja kun kerran vuodessa voisi raketteja pamautella niin eikö vaan Suomessa valiteta, kuinka se turmelee luontoa jne ja eläimet kärsii. Menkää itseenne!!!
Jos kerran vuodessa juhlitaan niin sekin palataan.
Niin on junttimaa kyseessä ja sanat ei enää riitä.
Kommentit (19)
Ja sinä valitat siitä vauva.fi sivustolla. Niin paljon korkeammalla kuin muut juntit.
Luulin että aloitus karrikoi muualla niin paljon paremmin -valittajia. Mutta aloittaja onkin itse sellainen.
Muualla todella juhlitaan suuren maailman tyyliin ja pitkään ja raikkaasti. Täällä vaan valitetaan kuten huomaa kommenteista. Lässähti tuleva vuosi Suomessakin kuin pannukakku. Voin oikein nähdä kuinka valitus jatkuu.
Vierailija kirjoitti:
Muualla todella juhlitaan suuren maailman tyyliin ja pitkään ja raikkaasti. Täällä vaan valitetaan kuten huomaa kommenteista. Lässähti tuleva vuosi Suomessakin kuin pannukakku. Voin oikein nähdä kuinka valitus jatkuu.
Kukaan ei ole kommenteissa valittanut, vaan naureskellut aloittajan typeryyttä.
Meillä muuten rauhallisella omakotialueella muut ampuvat raketteja ja häiritsevät minua. Todella törkeää käytöstä häiritä eläkeläisen unia.
Jokainen viettää uudenvuoden haluamallaan tavalla. AP on valinnut valittaa palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on valittanut!!
Niin, aloittaja valitti ja syytti sitten muita valittamisesta.
Koirat eivät tykkää paukkeesta. Valoilla tehdyt näytökset ovat parempia ympäristön kannalta. Ovat ihan yhtä näyttäviäkin kuin perinteiset ilotulitukset. Ilman turhaa meteliä ja ruudin hajua.
No kuule muualla maailmassa ilotulitus on ammattilaisten järjestämä, siellä missä niitä järjestetään, eikä räjähteitä myydä ihmisille, jotka kännissä ampuvat räjähteitä. Monessa maassa ei ole mitään ilotulitusta.
Vai niin. Terveisiä mystisiltä ulkomailta, eipä tuota uuttavuotta täällä mitenkään erikoisemmin tai suuren maailman tapaan juhlita.
Miten aloittaja voi tietää muiden uuden vuoden vietosta, kun itse viettää uv:n ulisemalla AV:lla..
No, minun suuren tyylin juhlintani on ystäviä, aikaa, hyvää ruokaa jne. Se ei ole pipo silmillä rakettien räiskintää monen promillen humalassa.
Aijaa miksi sitä suomessa katsotaan pahalla kun ihmiset haluaa olla yksin kotonansa? Pariskunnat ja perheet ei koskaan vietä yksin juhlia.
Lämpimissä maissa juhliminenkin on mukavampaa. Täällä tihkusateessa, tuulessa ja jäätiköillä ei niin mukavaa.
Ai oikein suuren maailman tyyliin!
Kukin viettää tavallaan, mutta itsehän olet juuri tuollainen pipopäinen valittaja.