Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löytääkö 40v korkeasti koulutettu urheilullinen kolmen lapsen äiti enää itselleen hyvää ja kivaa puolisoa?

Vierailija
31.12.2022 |

Vai kannattaako suosiolla elellä vain lasten kanssa?

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisia tätejä tulee aina käytyä polkemassa silloin tällöin. Ne luulevat olevansa niin hyviä, että naimisiin mennään vuoden sisällä, mutta eipä niiden valmis muutaman lapsen paketti oikeasti kiinnosta pätkän vertaa.

Sä varmaan oletkin niin komea, varakas, älykäs, empaattinen ja huumorintajuinen kolli, että kaikki tädit roikkuu puntissa. *tirsk* 😁

Vierailija
22/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo asenne. Jos minä olisin miehetön, niin ajattelisin ihan päinvastoin. Minä olisin sellainen saalis, että tulijoita olisi kyllä. Ja niistä minä valitsisin sellaisen, jonka vuoksi ei tarvitsisi tehdä kompromisseja, ja joka ymmärtäisi minun elämäni haasteet.

Noiden ap:n speksien lisäksi minulla olisi vaativa yritys pyöritettävänä, alansa parhaimmistoon kuuluva. Joten minä en todellakaan pyytelisi keneltäkään anteeksi olemassaoloani, en lapsia enkä työtäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

koen huolestuttavana, että suurimman osan naisten elämän tarkoitus tuntuu olevan löytää uusi kumppani..elä omaa elämää ja se tulee jos on tullakseen. 

Vierailija
24/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäs nussit

Vierailija
25/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpaako työtön

Vierailija
26/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tussu, tissit ja perse vielä iskussa?

Häirintää

Vierailija
27/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lävistyksiä ja tatuointeja onko kaikki öperit eri isistä paljonko tienaat 

Vierailija
28/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo jotkut näyttävät löytävän sormia napsauttamalla, kuin edellisetkin kumppanit.

Vierailija
29/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä hyvän ja kivan lisäksi haet.

Minulle käy ihan tavallinen top5% mies.

Ap

Miksi top 5% mies tyytyisi sinuun, kun voi saada 30 vuotiasta tiukkaa tavaraa?

Mies joka puhuu naisesta tavarana on av-nössö joka on miesten pohjasakkaa

Vierailija
30/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpommin kuin vastaava sinkku. Mulla tommonen sinkkutytär, ei krlpaa kenellekään. Ees kukaan rahaton heppu pyri siivelle hyvinvoivan virkanaisen huusholliin.

Mutta jokainen 1- 8 lapsen äiti löytää helposti aina uuden, ei näy olevan vaikeuksia.

Vierailija
31/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu mitä hyvän ja kivan lisäksi haet.

Minulle käy ihan tavallinen top5% mies.

Ap

En yhtään ihmettelisi vaikka AP olisi tosissaan eikä mikään trolli. YH:t tuppaavat elättelemään näitä haaveita vaikka markkina-arvo laskee pohjamutiin, kun pyöräyttää mukulat toiselle miehelle.

Kerro että et ole elänyt tai kokenut mitään sanomatta sitä suoraan.

Vierailija
32/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten määrittelet tuon Top 5%?

Vierailija
33/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tälläisia tätejä tulee aina käytyä polkemassa silloin tällöin. Ne luulevat olevansa niin hyviä, että naimisiin mennään vuoden sisällä, mutta eipä niiden valmis muutaman lapsen paketti oikeasti kiinnosta pätkän vertaa.

Incel-energiaa

Vierailija
34/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda asettamasi "kriteerit" ja tutustu miehiin ihmisenä, eikä omaisuusluettelona ja opintorekisterinä, niin löytyy mukava mies.

Ei välttämättä sitä akateemista, timmiä ja komeaa, mutta joku muu ihan ok mies voi tuurilla ja säkällä kävellä vastaan.

t. Yksi korkeakoulutettu, hoikka, urheilullinen ja nätti kolmen lapsen entinen yh

Vierailija
35/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten määrittelet tuon Top 5%?

En tiedä. Joku ohis-teini kävi sen sinne huutelemassa.

Mutta ap kommentoi noin yleisesti, että elämä on niin hyvää ja kivaa, että jos tähän elämäntilanteeseen jonkun kumppanin löytää, niin vain priima kelpaa. Miksi edes haluaisi muuta? Seksiseuraa löytää kyllä aina, mutta sitä en nyt ole vailla tai edes etsimässä.

😊

Vierailija
36/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa hyvältä 40-vuotiaaksi. Kyllä sanoisin että ihan hyvät mahikset, kun myös paljon vanhemmat valaat löytävät kumppanin

Vierailija
37/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda asettamasi "kriteerit" ja tutustu miehiin ihmisenä, eikä omaisuusluettelona ja opintorekisterinä, niin löytyy mukava mies.

Ei välttämättä sitä akateemista, timmiä ja komeaa, mutta joku muu ihan ok mies voi tuurilla ja säkällä kävellä vastaan.

t. Yksi korkeakoulutettu, hoikka, urheilullinen ja nätti kolmen lapsen entinen yh

Kriteerit olivatkin hyvä ja kiva eli tarkemmin luotettava, lämmin, huumorintajuinen, huomioiva, sosiaalinen. Jaaa, luonteeltaan mieluummin ns helppo kuin vaikea. 😅 Mitään opintorekisteriä tai omaisuusluetteloa en kaipaa tai etsi.

Vierailija
38/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löytyy samassa tilanteessa oleva mies jolla myös useampia lapsia, niin voi löytyäkin.

Vierailija
39/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytää, mutta miten määrittelet sanan "parisuhde"?

Sisältyykö siihen avioliitto? Yhteenmuutto?

Vierailija
40/49 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ellottaa ihan lukeakin tuollaista shittiä. Jo kirjoitustavastasi huokuu junttimainen apina-aivoisuus. Hyi että! Mitä yhteitä kuvittelet , että ap:lla ja sinulla olisikaan?

Ap:lla on hyvä elämä, perhe, älyä ja varallisuutta.

Sinulla omat alhaiset ajanvietteesi, sisäisesti tyhjä elämä, otsaan tatuoitu "TYHMÄ NUIJA".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan