Löytääkö 40v korkeasti koulutettu urheilullinen kolmen lapsen äiti enää itselleen hyvää ja kivaa puolisoa?
Vai kannattaako suosiolla elellä vain lasten kanssa?
Kommentit (49)
Sama tilanne, ajattelin keskittyä vain lapsiin vielä, kun ne kotona on.
Riippuu mitä hyvän ja kivan lisäksi haet.
Eiköhän kannata keskittyä lapsiin, jos asuvat saman katon alla. Uusperhekuviot eivät tuo kuin surua.
Vierailija kirjoitti:
Minulle käy ihan tavallinen top5% mies.
Ap
No ei ehkä kivaa ja hyvää, mutta joku luuseri voisi löytyä.
Lapsirakas "perhemies" voisi hyvinkin olla kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
ja niistä top 5% miehistä ehkä yks olis vaan kiinnostunut. Loppuja ei...
Vierailija kirjoitti:
Jos hyväksyy 20v vanhemman miehen niin toki.
😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
En yhtään ihmettelisi vaikka AP olisi tosissaan eikä mikään trolli. YH:t tuppaavat elättelemään näitä haaveita vaikka markkina-arvo laskee pohjamutiin, kun pyöräyttää mukulat toiselle miehelle.
Yleisesti voi ainakin sanoa, että jos ei yritä, ei ainakaan löydä. Liikaa masentuneita tyyppejä kyllä löytyy jotka ovat aina valmiita pilaamaan kaikki toiveet paremmasta. Jos haluat, yritä. Jos et halua, tai jaksa, älä yritä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei kannata tyytyä yhtään vähempään.
Minäkin löysin, samassa tilanteessa. Tosin kaikki onat lapseni eivät asuneet enää tuossa vaiheessa kotona.
Uusperhe kariutui kumminkin osaltaan siihen, että (varhais)murrosikäisten 4-5 lapsen kanssa elämä oli niin niin haastavaa, etteä uuvuin.
Suosittelen pitämään omat kodit, ettei arki vie ihmissuhteen taika ja kipinää.
Tottakai löytyy jos haluat uuden kumppanin. Eri asia sitten millaisen ja koska. Mutta maailma on täynnä naista etsiviä miehiä.
Tälläisia tätejä tulee aina käytyä polkemassa silloin tällöin. Ne luulevat olevansa niin hyviä, että naimisiin mennään vuoden sisällä, mutta eipä niiden valmis muutaman lapsen paketti oikeasti kiinnosta pätkän vertaa.
Voi löytää vaikka kymmenen vuotta nuoremman komean ja kunnollisen miehen, mikäli lapset ei ole ihan pieniä enää.
N41
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi top 5% mies tyytyisi sinuun, kun voi saada 30 vuotiasta tiukkaa tavaraa?
Äh, nyt kyllä vaikutat joltain teiniltä.
Itse teen puolisovalinnat ihan jollain muulla perusteella kuin elimen koolla, tiukkuudella tms.
Mutta kukin toki tyylillään. 😅
Itse asiassa sillä viittasin kyllä koko kroppaan. 40 v synnyttänyt nainen on jo sen verran rupsahtanut ettei sitä kehtaa edes kauppaan viedä.
Ihan varmasti löytyy, kun jaksaa vain etsiä.
Vastaavanlainen yh-isä voi löytyä.
Liikaa lapsia, siis ei.