Selvinpäin
Tänä iltana.
Ihmeitten aika ei ole ohi
Tapanani on ollut juoda aattona,mutta nyt en juo.
Olen ylpeä itsestäni.
Kommentit (56)
Riippuvuudet tuovat isoja ongelmia ennemmin tai myöhemmin. tässä yksi tarina. https://www.is.fi/viihde/art-2000009286459.html
Silmu yritti irti alkoholista ensin antabuskuurin, sitten kuukauden mittaisen minnesotahoidon avulla.
– Se oli suoraan sanottuna ihmisarvoa alentavaa. Kun minut lyötiin sinne suoraan tölkin äärestä, miten siinä pystyt keskittymään johonkin saarnoihin ja puheisiin, kun olet siinä näin, Silmu sanoo ja tärisyttää vartaloaan voimakkaasti Veikkauksen X-asiakaslehden haastattelussa.
– Mulla meni herne nenään, otin taksin ja lähdin vit tuun sieltä kahden viikon jälkeen. Sen jälkeen olin ehkä kuukauden juomatta, mutta sitten otin muutaman saunakaljan, ja taas se putki lähti päälle.
Juominen jatkui holtittomasti, kunnes Silmu pääsi Kalliolan avohoitoon.
Me otamme mieheni kanssa valkkaria,yksi pullo varattu molemmille.
Jos sen jälkeen haluaa vielä juomaa,minulla on jemmassa Koskis pullo
Saas nähdä avataanko Koskis 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee 19. juomaton uudenvuodenaatto, jos en ala juomaan. Seitsemän vielä jos tulee niin voin verrata samaa lukumäärää juoduilta vuosilta. Näiden 19 v aikana ei ole yksikään juhla mennyt pieleen, toisin oli ennen. Muistan hyvin sen ensimmäisen juomattoman uudenvuodenjuhlan - kyllä meni lujaa ja seuraavana päivänä muistin kaiken - se oli aika vahva elämys.
Kohta laitan saunan lämpenemään, lounaaksi paistan syksyn ahveneita pannullisen. Sitten silitän paidan ja laitan juhlapuvun päälle ennenkuin lähden illalliselle. Ehkä otan pullon kuohuviiniä mukaan hyllystä, jos joku sitä haluaisi - siellä voi olla daamiseuraakin.
Yöllä sitten omalla autolla mukavasti takaisin - ehkä yksin, ehkä ei.
Kuulostaa hyvältä suunnitelmasi - ja harvinaiselta. Mukavaa iltaa!-sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla tulee 19. juomaton uudenvuodenaatto, jos en ala juomaan. Seitsemän vielä jos tulee niin voin verrata samaa lukumäärää juoduilta vuosilta. Näiden 19 v aikana ei ole yksikään juhla mennyt pieleen, toisin oli ennen. Muistan hyvin sen ensimmäisen juomattoman uudenvuodenjuhlan - kyllä meni lujaa ja seuraavana päivänä muistin kaiken - se oli aika vahva elämys.
Kohta laitan saunan lämpenemään, lounaaksi paistan syksyn ahveneita pannullisen. Sitten silitän paidan ja laitan juhlapuvun päälle ennenkuin lähden illalliselle. Ehkä otan pullon kuohuviiniä mukaan hyllystä, jos joku sitä haluaisi - siellä voi olla daamiseuraakin.
-sama
Minnekä meinasit?
Emmäkää jaksa ryypätä. Perus lauantai ilta edessä. Sauna kuudelta, lapset saa vähän valvoa myöhempään kun serkkuja kylässä, ehkä kympiltä nukkumaan. telkkarin edessä torkkuen kahteentoista tai yhteen ja siitä sänkyyn.
Jos vielä jois näin ruuhkavuosissa niin toipuminen veisi varmaan viikon.
Ei enää kiinnosta juominen.
Kyllähän sitä tulikin otettua vuosi kaudet.
Kiva herätä ilman kankkusta.
Vastaile pentu edelleen itsellesi.
Me ei oteta tänään.Vasta huomenna.
Hyvä sinä!
Sama täällä, ja on kyllä elämän hetket vaan aidompia pää selvänä.
Eipä tarvii tänään mitään juoda.
On nimittäin vuosisadan krapula.Hyvä että vessaan jaksaa kävellä.Tämä päivä menee sohvalla maate ja telkkaria katsoessa.
En ota kuin vettä.. Näin ei ole käynyt yli 20 vuoteen. M37
Jääkaapissa on olutta ja paljon.
Illaksi myös erilaisia juustoja.
Tulee kiva ilta mieheni kanssa.
Yhdessä vuodesta 1985
Minullakin selvä ilta tiedossa. Mutta vain koska olen raskaana. Muuten ottaisin shamppanjaa.
-sama