Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa mennä miehen huoneeseen. Täysin kielletty alue!

Vierailija
31.12.2022 |

Löytyykö täältä yhtään perhettä jossa puoliso kieltää hänen huoneessaan kaiken oleskelun? Isommat lapsetkaan eivät saa siellä käydä. Kaappeja ei saa aukoa tms. Mies vahtii haukkana huonettaan! Ovi on aina kiinni. Viettää huoneessa pitkiä aikoja koneella, taikka sängyssä maaten. Minun kaapeilla mies saa käydä, saa käyttää konettani jne. Ei tulisi kuuloonkaan että hänen konettaan saisin käyttää taikka edes kurkata kaappeihin! En nyt ihan ymmärrä tätä toimintaa?! Mies ei tee töitä kotona eikä hänellä pitäisi olla mitään agentin salaisia laitteita/papereita mitä pitäisi suojella. Välillä menen kielloista huolimatta sinne. Mies tuijottaa koko sen ajan vieressä ja hokee että mitä nyt, mitä sä täällä teet, mene nyt pois! Raivostuttavaa käytöstä ja minä idiootti vielä hyväksyn tämän kun en "uskalla" vastaankaan pistää.

Kommentit (226)

Vierailija
181/226 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi et ap kysy siltä miehetäsi, että saiko kuvattua kamerallansa mitään? Ihan voi puoliskoltaan kysyä, että missä kamera nyt on. Pidän outona tuollaista, että ei pystytä noin normaalista asiasta keskustelemaan.

Vierailija
182/226 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on kuin jostain kauhuleffasta. Minua ainakin jo pelottaisi olla miehen kanssa ja erityisesti pelkäisin tietysti lasten puolesta. Joko mies piilottelee jotain rikollista/kuvottavaa tai sitten hän on sekaisin ja vainoharhainen.

On ihan eri asia, että toisen tavaroita ei pengota noin vain, kuin että toisella on joku salainen alue mihin muut perheenjäsenet eivät saa astuakaan ja mitä kytätään hermostuneena. Ensimmäinen on normaalia, jälkimmäinen ei ole.

Minä olisin tuossa tilanteessa tosiaan jo ihan itseni ja lasten turvallisuudesta huolissani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/226 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa. Oletko ap pohtinut, miten etenet asiassa? Täältä voimia asian edistämiseen.

Vierailija
184/226 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on kuin jostain kauhuleffasta. Minua ainakin jo pelottaisi olla miehen kanssa ja erityisesti pelkäisin tietysti lasten puolesta. Joko mies piilottelee jotain rikollista/kuvottavaa tai sitten hän on sekaisin ja vainoharhainen.

On ihan eri asia, että toisen tavaroita ei pengota noin vain, kuin että toisella on joku salainen alue mihin muut perheenjäsenet eivät saa astuakaan ja mitä kytätään hermostuneena. Ensimmäinen on normaalia, jälkimmäinen ei ole.

Minä olisin tuossa tilanteessa tosiaan jo ihan itseni ja lasten turvallisuudesta huolissani.

Ja se piti vielä sanoa, että todennäköisesti aloittaja on jo "jäänyt kiinni" miehen huoneen tutkimisesta, koska eiköhän sielläkin ole jossain piilotettuna kamera. Niitä on nykyään niin pieniä ja huomaamattomia, että sellaisen voi piilottaa ihan mihin vain, niin että todella saa etsiä että löytää. Ja tämä voi olla vaarallista, tuollainen mies voi olla väkivaltainen kun saa tietää, että huoneessa on käyty. En sano tätä pelotellakseni, vaan siksi, että aloittajan kannattaisi nyt tehdä suunnitelma muten pääsee lasten kanssa turvallisesti tuolta pois. Miehen käytös ei ole normaalia joten se reaktio mikä seuraa siitä, että hän saa tietää huonettaan tutkitun, ei todennäköisesti myöskään ole normaali. Olen huolissani aloittajasta ja lapsista. Tietääkö kukaan ap:n läheisistä tuosta tilanteesta?

Vierailija
185/226 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap kysynyt miehen vanhoilta kavereilta mitään? He varmasti tietävät jotain, koska on todeeeeella outoa, että kypsässä iässä oleva mies yhtäkkiä hylkää vanhat kaverinsa. 

Vierailija
186/226 |
11.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko asia edennyt vieläkään. Mitä muuta olet ap saanut selville? Ei kannata pitkittää tuollaista asiaa.

Vierailija
187/226 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt kauhean hälyttävänä mitään kameraa pitäisi. Meillä on riistakamera välillä pihassa- milloin missäkin. Tarkkaillaan eläimiä sillä huviksemme. Kerran oli lintu käynyt oikein poseeraamassa. Joskus on näkynyt kettu, mutta etenkin peurojen liikkeitä me yritetään niillä kartoittaa... Tietty jos joku epämääräinen eksyisi luvattomasti meille, niin jäisi ehkä kuviin. Kamera on akulla toimiva. Siitä saa katsottua niitä kuvia pienestä ruudusta avaamalla kamerasta luukun. Kuvat saa siirrettyä halutessaan koneelle.

Oletko heikkolahjainen?

Vierailija
188/226 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä ap pelkäät? Sitäkö, että paljastuu jotain rikollista ja miehesi joutuu vaikeuksiin, kun asiat paljastuvat.

Lopulta niin kuitenkin käy.

Vierailija
189/226 |
12.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tapahtui yksi episodi josta tulen huomenna kertomaan ja kyselemään teidän mielipiteitä. Täytyy miettiä ensin tapahtunutta itse. ap

Vierailija
190/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tilanne edennyt? 😬

Vierailija
191/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kävi ap?

Vierailija
192/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui eilen, voiko olla vain sattumaa? En usko, kyttääkö mies minua?!

Minulla piti olla ns. kotipäivä, ei edes kaupassa tarvitsisi käydä. Mies tiesi tämän. Mies itse lähti aamuyöllä töihin. Päiväni alkoikin eri tavoin kuin odotin. Vanhemmillani oli lievästi sanottuna "tilanne päällä". Soittivat, pyysivät avuksi minut heti aamusta. Soitin taksin ja laitoin teinille pöydälle lapun mihinkä olen lähtenyt. Jäi siis nukkumaan kun oli lähtö vasta myöhempään kouluun. Hoidin asiat kuntoon vanhemmillani, tähän meni noin tunti ja sitten oli tarkoitus soittaa taksi kotiin takaisin.

Puhelimessani näkyi että mies oli yrittänyt tavoittaa minua lähes 10 kertaa! Ensimmäinen soitto 15 min. siitä kun olin taksilla pihasta lähtenyt. Myös teini oli soittanut minulle. Puhelin oli jäänyt hiljaisemmalle enkä kassista sitä kuullut. Säikähdin pirusti että nyt on tapahtunut jotain kamalaa. Mieheni ei soita koskaan aamulla töistä kun siellä on niin kiireistä. Harvemmin soittelee muutenkaan työpäivän aikana. Eikä soita varsinkaan lapsille. Soitin sitten miehelle heti mutta ei vastannut. Lapselle, soitin seuraavaksi ja tämä oli äkäisen oloinen. Kysyi minulta että mitä se isä oikein sekoilee? Kertoi kiukkuisena kuinka isä oli herättänyt hänet täysin turhaan, isä oli ollut kummallinen puhelimessa. Kysynyt että onko kotona kaikki ok? Miksi äitisi ei vastaa puhelimeen? Onko jotain tapahtunut? Sitten oli alkanut pälpättää jotain täysin turhanpäiväisiä kauppajuttuja? Teini luuli minun olevan kotona ja oli unisena tiuskassut että ei ole mitään ihmeellistä, sulkenut luurin ja yrittänyt jatkaa unia.

Laitoin viestiä miehelle että tuli aamulla äkkilähtö vanhemmilleni ja kysyin että miksi oli soitellut aikaisin aamulla. Mies vastasi että oli ollut töissä rauhallinen hetki ja ajatteli soitella minulle ja kun en vastannut niin ajatteli että olisi jotain käynyt? Tivasi että miksi en ollut hänelle ilmoittanut kotoa lähdöstäni? Kun tuli töistä kotiin totesi että on se nyt kumma kun ei hänelle ilmoiteta minun menoistani?! Että ihan sama sitten, hänkin voi jatkossa vain häippästä mihinkä vain ilmoittamatta etukäteen. Vaikka etelään lähteä viikoksi. Olin ihan että mitä sinä nyt vaahtoat ja selität mutta mies vain jatkoi kiukutteluaan. Mies tekee kylläkin itse sitä että kulkee ja menee ilmoittamatta vähän joka paikkaan. Siis mikä tuota miestä riivaa? Katsooko se tuolla huoneessaan jotain kuvia ja tallenteita mitä päivän aikana on kertynyt meidän pihasta tms. Ihan niinkin hullu ajatus mulle tuli mieleen. Enkö minä saa poistua täältä mihinkään etten kerro siitä etukäteen?! Vai mitä te arvon raati ajattelette tästä, mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
193/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi kamala! Siis kyllähän se sua salaa kuvaa ja saa varmaan kännykkään jotku ilmot kerta heti tiesi että lähdet. Tuo on aivan sairasta. Kerro pian koko tämä juttu jollekin sun läheiselle, omalle sukulaiselle ja/tai ystävälle. Tuosta voi koitua vielä pahoja ongelmia teidän perheelle. Oon ap oikeasti huolissani sinusta ja lapsista :(

Vierailija
194/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joku päivä lähteä uusiksi johonkin silloin kun mies luulee sinun olevan kotona. Jos hän taas säntää paikalle, niin aivan varmasti pystyy sinua jollain seuraamaan!

Vierailija
195/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttunne menee yhä kummallisemmaksi. Tietysti mies on laittanut jonnekin jotain, jolla pystyy seuraamaan sinun tekemisiäsi tai ainakin kotoa lähtöjä.

Huonot selittely-yritykset hänellä.

Juu, tee vaikka tuo uusi "katoamistemppu".

Nähtävästi miehellä on auto, kun olit itse joutunut käyttämään taksia.

Entä jos menet vaikka vaan kävelylle "kotipäivänä"? Tuliskohan siitäkin sanomista?

Minullakin oikeesti huoli tästä kaikesta, mitä olet kertonut, vaikken sinua tunnekaan.

Vierailija
196/226 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttunne menee yhä kummallisemmaksi. Tietysti mies on laittanut jonnekin jotain, jolla pystyy seuraamaan sinun tekemisiäsi tai ainakin kotoa lähtöjä.

Huonot selittely-yritykset hänellä.

Juu, tee vaikka tuo uusi "katoamistemppu".

Nähtävästi miehellä on auto, kun olit itse joutunut käyttämään taksia.

Entä jos menet vaikka vaan kävelylle "kotipäivänä"? Tuliskohan siitäkin sanomista?

Minullakin oikeesti huoli tästä kaikesta, mitä olet kertonut, vaikken sinua tunnekaan.

Vierailija
197/226 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroit aiemmin ap, että miehen kaapissa oli ns fiksuja vaatteita, joita et ole nähnyt hänen käyttävän ja arvelit ,että pesettää pesulassa. Tämä viittaa siihen , että hänellä on bisneksiä , jotka ei kestä ns päivänvaloa ja siihen liittyy tuo valvontakamera-asia myös.

Hän pelkää sinun ja perheesi, kotinne puolesta, liittyy varmaan niihin bisneksiin. Ehkä on päällä uhkauksia ja siksi asiat pidettävä visusti hänen omana tietonaan, ettei perhe saa vihiä.

Nyt reippaat lisätarkastukset huoneeseen perin pohjin. Jos hän tai uudet tuttavuudet lukee tätä palstaa, niin taatusti siirtää kaikki vaaraa aiheuttavat jäljet pois sieltä.

Tämä juttu on , joko trolli tai todella vakavaa ja vaarallista.

Vierailija
198/226 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä todella outo tilanne jos oma mies olisi noin erikoinen! Kyllä meillä saa koko perhe avata minkä tahansa kaapin oven kotona, valvontakameroiden asentamisesta sovittaisiin yhdessä, me kumpikin tiedämme toistemme menot ja ystävät jne. Tuo ei minusta ole normaalia..ole varuillasi!

Vierailija
199/226 |
14.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa myös seurata puhelimen kautta. Tuonkin voi testata, jos lähdet taas yllättäen johonkin. Jätät puhelimen kotiin ja olet jossain pari tuntia. Jos ei huomaa että olet poistunut, luulee varmaan että olet kotona, jos puhelinkin on. Mutta jos yrittää tavoittaa, varmaan seuraa kameran kautta.

Vierailija
200/226 |
15.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up