Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En saa mennä miehen huoneeseen. Täysin kielletty alue!

Vierailija
31.12.2022 |

Löytyykö täältä yhtään perhettä jossa puoliso kieltää hänen huoneessaan kaiken oleskelun? Isommat lapsetkaan eivät saa siellä käydä. Kaappeja ei saa aukoa tms. Mies vahtii haukkana huonettaan! Ovi on aina kiinni. Viettää huoneessa pitkiä aikoja koneella, taikka sängyssä maaten. Minun kaapeilla mies saa käydä, saa käyttää konettani jne. Ei tulisi kuuloonkaan että hänen konettaan saisin käyttää taikka edes kurkata kaappeihin! En nyt ihan ymmärrä tätä toimintaa?! Mies ei tee töitä kotona eikä hänellä pitäisi olla mitään agentin salaisia laitteita/papereita mitä pitäisi suojella. Välillä menen kielloista huolimatta sinne. Mies tuijottaa koko sen ajan vieressä ja hokee että mitä nyt, mitä sä täällä teet, mene nyt pois! Raivostuttavaa käytöstä ja minä idiootti vielä hyväksyn tämän kun en "uskalla" vastaankaan pistää.

Kommentit (226)

Vierailija
101/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa. Minulla menisi kyllä seksihalut tuollaiseen noin salaperäiseen mieheen. En kokisi miellyttäväksi.

Aloittaja ei tiedä miten paljon mies tienaa. Ei sentilleen tarvitse tietää, mutta esimerkiksi senverran miten kulut jaetaan tulojen suhteessa.

Tietääkö missä mies käy töissä?

Miksi ne kulut pitäisi jakaa tulojen suhteessa?

Kumpikin on vapaa kouluttautumaan ja etenemään urallaan ihan itsekin.

No yleensä ensiksikin puolisot tietävät toistensa tulot noin suunnilleen.

Toiseksi kun ollaan naimisissa ja yhteisiä lapsiakin niin on reilua, että se parempituloinen maksaa perheen yhteisistä kuluista hiukan enemmän.

Mielestäni on ihan talonpoikaisjärkeen ja hyvn tahtoon perustuva käytäntö.

Jokainen toki tekee niinkuin tekee, mutta miksi olla yhdessä ja perheenä jos ei halua, että kaikki voivat perheessä hyvin.

Jotain mätäähän on suhteessa jos kovin paljon on asioita joita piilotellaan kumppanilta.

Jotain mätää on suhteessa, jos vaimo ei suostu menemään töihin, koska mies raataa hänenkin elintasonsa eteen ja toteuttaa hänen unelmiaan.

Vierailija
102/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä katsoisin sinne kaappeihin joku kerta :D Ihan varmasti.

Eli ajattelet että hittoon luottamus kun uteliaisuus on tyydytettävä

Luottamus? Ei tuollainen käytös luottamusta herätä.

Niin, siis tuo naisen epäilevä käytös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät ole naiset kehittyneet näköjään, vieläkin on päästävä ottamaan kielletty hedelmä hyvän ja pahan tiedon puusta.

Tämähän se miestä ärsyttää ja onkin tehnyt siksi ihan periaatteen, että ap:llä ei ole mitään asiaa huoneeseen, vaikka alun perin tarkoitus oli vain saada oma rauhoittumispaikka.

Vierailija
104/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tulee mieleen, että kun olin lapsi, niin meillä oli niin sanottu vierashuone. Kun meillä kävi niin sanotusti "parempia" vieraita, niin heidät ohjattiin tuohon huoneeseen ja heidän kanssaan oltiin siellä, jossa heille myös tarjottiin kahvit. Sinne ei yleensä ollut varsinkaan meillä lapsilla mitään asiaa eikä siellä olleisiin tavaroihin saanut koskea. Ei varsinkaan muutamiin kirjahyllyssä olleisiin kirjoihin, joita oli esimerkiksi vanhempien vihkiraamattu, tietosana kirja (vastaa kai nykyistä Wikipediaa) ja joku vähän vanhempi lääkärikirja, joka ainakin minua kiinnosti. Erityisesti kohdat, jossa kerrottiin vaikka raskaudesta, synnytyksestä tai sukupuolitaudeista. Niistä kun ei meillä puhuttu, niin pakko se tieto oli jostain hankkia kun se seksi erityisesti joskus päälle 10-vuotiaana alkoi kiinnostamaan.

Tietosanakirja on yhdyssana.

Vierailija
105/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miehen tileistä mitään enkä tiedä tarkalleen paljonko esim. tienaa. Keskivertoa isommat tulot kuitenkin on, talolainaa hakiessa se tuli selväksi. Puhelimessa on kasvojen tunnistus päällä ja tietokoneessa koodi jota en tiedä. Töissä käy säännöllisesti ja harrastuksessaan viettää ehkä jo liikaakin aikaa. Uusia kavereita on sieltä tullut joita en ole tavannut. Välillä sitä miettii että onko tuo edes enää kotona meidän kanssa ollenkaan? Kun eihän tuo oven takana oleminen ole yhteistä aikaa.

Tuo huoneessa oleskelu häiritsee senkin vuoksi kun mies ei kuule sinne kunnolla. Yritä siinä sitten jutella kun ovi on kiinni useita kertoja päivässä. Lapsillakin kun olisi monesti asiaa niin sitten pitää oven taakse mennä selittämään. Kun avaavat oven niin siihen ei saa jäädä roikkumaan yhtään pidemmäksi aikaa. Mies alkaa muuten heti valittamaan. ap

Mitä sun mies harrastaa? Kuinka usein?

Vierailija
106/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy läpi se huone ja kerro mitä löytyi

Vierailija
107/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tavannut ketään sen kavereita?

Vierailija
108/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se riistakamera on jossakin tallella, tutki sekin jos se on mahdollista

Vierailija
109/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas vainoharhaista porukkaa. Mun miehellä ollut jo 12 vuotta oma huone eikä kenelläkään ole sinne menemistä. Ihan normi äijä on. Kuuntelee siellä musiikkia, on tietsikalla jne useamman tunnin päivässä. Ei häiritse mua lainkaan. Miksi pitäisi koko ajan nyhjöttää vierekkäin? Ollaan molemmat introverttejä.

Vierailija
110/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP parka on napannut mun eksän. Suosittelen eroa. Ei se siitä ainakaan paremmaksi muutu.

Eksä tyhjensi tyytyväisenä lompakkoni ja yhteiseltä tietokoneelta tuhosi minun kansioni. Ei kuulemma lukenut missään että rahoja ei saa ottaa eikä tiedostoissa lukenut että niitä ei saa poistaa.

Omistaan oli kyllä tarkka, eikä niihin saanut koskea. Paitsi likapyykkiin sai koskea. Pitihän se pestä herralle.

Ei minua hänen tavaransa kiinnostaneet, mutta se tapa jolla hän niitä varjeli, oli hämmentävä.

Henkilökohtaista tilaa oli vain miehellä. Asunto oli miehen mukaan niin pieni, ettei minulle voinut järjestää omaa tilaa lainkaan.

Esim. miehellä oli työpöytä, mutta minä sain käyttää työhöni vain keittiön pöytää.

Ja sen keittiön pöydän mies merkkasi reviirikseen tiputtelemalla siihen ruokaa. Ei mitään leivänmurusia, vaan palasia siitä mitä oli syönyt.

Siinä saattoi olla esim kurkun kappaleita ja tomaattia jos oli syönyt salaattia, tai kinkkukuutioita ja katkarapuja jos oli syönyt pitsaa. Yhtään kertaa hän ei onnistunut syömään niin, että ruokaa ei olisi ollut pöydällä. Ja siihen pöydälle se aina jäi. Ne pysyivät siinä kunnes minä siivosin. 2 viikkoa oli pisin aika mikä jaksoin sitä katsella.

Pahoittelut purkauksesta. Alkoi vaan vituttaan kun tuli avauksesta se tyyppi mieleen.

Vierailija
111/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas vainoharhaista porukkaa. Mun miehellä ollut jo 12 vuotta oma huone eikä kenelläkään ole sinne menemistä. Ihan normi äijä on. Kuuntelee siellä musiikkia, on tietsikalla jne useamman tunnin päivässä. Ei häiritse mua lainkaan. Miksi pitäisi koko ajan nyhjöttää vierekkäin? Ollaan molemmat introverttejä.

Älä arvaile, tätä on jatkunut vain kaksi vuotta, kertoi ap aiemmin .

Vierailija
112/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin sinulla ap on mahdollisuus tutkia se huone. Voitko mennä mukaan miehen harrastuksiin ? Eka arkipäivänä voit tutkia ne verotiedot ainakin

verotiedot?

Henkilöasiakkaan tuloverotuksen julkisia tietoja voi kysellä puhelimitse palvelunumerosta 029 497 002 (Henkilöasiakkaan veroilmoitus). Julkiset tiedot ovat myös nähtävillä lähes kaikissa Verohallinnon toimipisteissä. Toimipisteen asiakaspäätteeltä näkee henkilön verotustiedot verovuodesta 2009 lähtien.

Tuo on verottajan sivuilta tieto.

Vierailija
113/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä miesten kyttäämistä ja sekopäistä arvailua. Huh huh,

Vierailija
114/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehellä on varmaankin sama syy kuin minulla. Minullakin on oma huone jota käytän työ- ja harrastehuoneena. Annan vaimon käydä siellä mutta olen kieltänyt koskemasta mihinkään. Jos antaisin hänelle luvan käyttää tavaroitani niin olen 100% varma, että ajan kuluessa tavaroita alkaisi häviämään ja/tai tietokoneen selaushistoria olisi täynnä facebookia tai muuta somepaskaa. Tosin olen estänyt kaikki tietämäni somealustat.

Vaimolla on muuten oma nurkkaus olohuoneessa jossa on hänen tavaroitaan, mukaan lukien tietokone. Hän ei ole kieltänyt koskemasta mihinkään mutta en koske niihin jotta en vahingossakaan hävittäisi niitä. Tavaroiden häviäminen on nimittäin todella raivostuttavaa.

Vierailija
115/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatat pelastaa satoja lapsia jos ratsaat sen huoneen

Vierailija
116/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi kertoo jo ihan tarpeeksi että pelkäät miestä.

Vierailija
117/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatat pelastaa satoja lapsia jos ratsaat sen huoneen

Ei kaikilla ole hyllyt ja tietokone täynnä lapsibornoa kuten sinulla.

Vierailija
118/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni yö vähän huonosti kovan melun takia (ilotulitteet) ja mielikuvitus lähti laukalle. Kiitos useista kommenteista! En tarkenna tuota miehen harrastusta, on kuitenkin fyysistä tekemistä. On 3-5 kertaa viikossa pois kotoa, kahdesta neljään tuntia kerrallaan. Ja siihen työvuorot päälle. Uusia kavereita en tosiaankaan ole tavannut, en tiedä heistä kun sen mitä mies joskus maininnut. Viestittelee heidän kanssaan päivittäin. Vanhat ystävät ovat hävinneet kuvioista kokonaan. Sitäkin olen ihmetellyt kun heidän kanssaan ei enää ole mitään yhteistä tekemistä. Ennen oli. Miehen käytös on myös muuttunut. Mielialat menevät ylös ja alas. Saman päivän aikana voi olla tosi hyvällä tuulella ja sitten taas kuin persuksiin ammuttu karhu! Selkeästi on hyvällä tuulella kun harrastukseen on lähdössä ja sieltä palatessaan. Mutta sitten alkaa taas helposti ärhentely ihan turhista jutuista.

Tänäänkin alkoi päivä tuttuun tapaan. Näin miehen aamupalalla ja sitten linnottautui huoneeseensa useaksi tunniksi. Joka kerta kun tuli huoneesta ulos laittoi valot pois ja oven kiinni. Tämmöistä ravaamista teki useita kertoja. Ei edes minuutiksi voinut valoja jättää päälle ja ovea auki. Pyörittelen tässä nyt mielessäni eri vaihtoehtoja mitenkä toimisin. Ajatus huoneen tutkimisesta aiheuttaa ahdistusta ja stressiä entistä enemmän. ap

Vierailija
119/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni yö vähän huonosti kovan melun takia (ilotulitteet) ja mielikuvitus lähti laukalle. Kiitos useista kommenteista! En tarkenna tuota miehen harrastusta, on kuitenkin fyysistä tekemistä. On 3-5 kertaa viikossa pois kotoa, kahdesta neljään tuntia kerrallaan. Ja siihen työvuorot päälle. Uusia kavereita en tosiaankaan ole tavannut, en tiedä heistä kun sen mitä mies joskus maininnut. Viestittelee heidän kanssaan päivittäin. Vanhat ystävät ovat hävinneet kuvioista kokonaan. Sitäkin olen ihmetellyt kun heidän kanssaan ei enää ole mitään yhteistä tekemistä. Ennen oli. Miehen käytös on myös muuttunut. Mielialat menevät ylös ja alas. Saman päivän aikana voi olla tosi hyvällä tuulella ja sitten taas kuin persuksiin ammuttu karhu! Selkeästi on hyvällä tuulella kun harrastukseen on lähdössä ja sieltä palatessaan. Mutta sitten alkaa taas helposti ärhentely ihan turhista jutuista.

Tänäänkin alkoi päivä tuttuun tapaan. Näin miehen aamupalalla ja sitten linnottautui huoneeseensa useaksi tunniksi. Joka kerta kun tuli huoneesta ulos laittoi valot pois ja oven kiinni. Tämmöistä ravaamista teki useita kertoja. Ei edes minuutiksi voinut valoja jättää päälle ja ovea auki. Pyörittelen tässä nyt mielessäni eri vaihtoehtoja mitenkä toimisin. Ajatus huoneen tutkimisesta aiheuttaa ahdistusta ja stressiä entistä enemmän. ap

Miehellä voi olla burnout tai alkava sellainen. Voi myös olla, että hän ei vain halua enää olla kanssasi mutta ei uskalla tai halua kertoa sitä suoraan. Syitä on lukuisia.

Vierailija
120/226 |
01.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköistä on, että tilanne ei muutu ainakaan parempaan suuntaan. Siis ei kannata odottaa "jos tuo menee ohi " tai muuta.

Tuollainen on erittäin poikkeuksellista käytöstä miehen puolelta. Asiaa ei voi puolustella "yksilönvapaudella" tai sanoa, että miestä ei pidä vahtia tms.

Vaimonsa syyttäminen vainoharhaiseksi on typerä puolustus. Olisin hyvin huolillasi miehen muuttuneesta käytöksestä, uusista kavereista ja vanhojen jättämisestä.

Käykö teillä yhteisiä tuttuja tai sukulaisia vierailulla?

Eikö kukaan muu ole huomannut miehen muuttuneen?