Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nettiongelmia! Toimiiko vanha reititin uudessa osoitteessa?

Vierailija
31.12.2022 |

Olen tomppeli näiden nettiasioiden kanssa! Olen muuttamassa, ja uuteen asuntoon olisi hyvä saada netti. Uuteen taloyhtiöön kuuluu eri palveluntarjoajan nettiyhteys kuin nykyiseen. Käykö sama reititin (vai modeemiko se on?) kuitenkin? Sekin on ollut aika hintava, niin tuntuisi tyhmältä ostaa taas uusi pelkästään liittymän vaihdon takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu, mikä yhteys tulevassa kodissasi on. Modeemi voidaan kytkeä puhelinpistokkeeseen, antennipistokkeeseen jne. 

Kannattaa ottaa selvää, millainen yhteys tulevaan asuntoon on saatavilla.

Vierailija
2/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun muutin, niin käytän samaa nettiliittymää kuin edellisessä asunnossa, ja myös sama modeemi. Puh.liittymäkin on sama. En viitsinyt vaihtaa teliaan joka tässä talossa kuuluu ns. vuokraan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen liittymä on elisalta ja uudessa asunnossa on vaihtoehtona vain dna (kuuluu vuokraan). Toimiiko sama reititin eri liittymillä? 🤔

Vierailija
4/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyinen liittymä on elisalta ja uudessa asunnossa on vaihtoehtona vain dna (kuuluu vuokraan). Toimiiko sama reititin eri liittymillä? 🤔

Riippuu ihan millainen verkkoyhteys siellä on. Kaapelimodeemi ei käy puhelinpistokkeeseen tai ethernet liitäntään tai toisinpäin...

Vierailija
5/5 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.dna.fi/netti

Syötä tuonne osoite ja se tarjoaa sinulle millaiset nettiyhteydet on käytettävissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi