Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille joilla kehittyy hyperpigmenttiä kasvoihin

Vierailija
31.12.2022 |

Otatteko enää aurinkoa ilman aurinkovoiteita?
Joutuuko ruskettumisesta luopumaan siinä vaiheessa jos alkaa huomaamaan hyperpigmenttiä/melasmaa ja aina vain käyttämään sitä 50 kertoimista voidetta.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Vierailija
2/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna käytin kasvoihin koko kesän orjallisesti tuota 50 voidetta ja kesän päätteeksi kyllä huomasi, että ei ole yhtään ruskettunutkaan.

Jotenkin aika tylsä ajatus, että jos vaikka nyt talvella käy jossain aurinkolomalla niin aina vaan pakko olla voiteet naamassa.

No oli se hauskaa niin pitkään kun kasvot sitä kesti.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tylsää siinä on? Estääkö se voide sinua tekemästä mukavia asioita siellä aurinkolomalla?

Vierailija
4/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota aurinkoa mutta me asutaan kesät autossa. Pohjoisessa meren rannalla paistaa 24/7 (jos paistaa). Säteily on niin kovaa ettei edes se 50-kertoiminen ole estänyt komeita melasmoja kehittymästä poskille ja otsaan. En ole antanut niiden häiritä - se on se hinta, joka mun näköjään täytyy maksaa siitä, että voi elää kuten haluaa. Meikillä piiloon jos joskus on pakko, harvoin on.

Vierailija
5/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tylsää siinä on? Estääkö se voide sinua tekemästä mukavia asioita siellä aurinkolomalla?

Mä olen jo nuoruudesta asti mieltänyt ruskettumisen kivan rentouttavaksi puuhaksi, sellainen joka kesän projekti ja ajatellut myös, että se parantaa ulkonäköä.

Voide ei estä mitään paitsi sen, että jää ruskettumatta. Onko enää järkeä maata rannalla jos siitä ei jää käteen mitään.

ap

Vierailija
6/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan viime kesänä kun kävelin rantaa kohti niin yksi toinen ohikävelijä katsoi rannan suuntaan ja tokaisi, että "noin monet ihmiset haluavat ihosyövän".

Tottahan se on, että UV-säteily on melanooman aiheuttaja, mutta kyllä sen ymmärtää hyvin miksi ihmiset aurinkoa palvovat.

ap

Vierailija
7/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo nuoruudesta asti mieltänyt ruskettumisen kivan rentouttavaksi puuhaksi, sellainen joka kesän projekti ja ajatellut myös, että se parantaa ulkonäköä.

Voide ei estä mitään paitsi sen, että jää ruskettumatta. Onko enää järkeä maata rannalla jos siitä ei jää käteen mitään.

ap

No eikö siitä jää käteen se rentoutuminen, jos sen kerran sellaiseksi miellät?

Vierailija
8/8 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No eikö siitä jää käteen se rentoutuminen, jos sen kerran sellaiseksi miellät?

Totta, ehkä mun pitää laittaa ihon kunto ruskettumisen edelle kun se selvästi näyttää jo UV-vaurioiden merkkejä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän