Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

40v porilaismiestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan

Vierailija
31.12.2022 |

Suomalainen mies yrittää on kuin Uuno Turhapuro

Miestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009299080.html?share=26fe6cb42ec697b4…

Kommentit (908)

Vierailija
481/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies tiedä, ettei tässä maassa ole pakko hakea ensimmäistäkään työpaikkaa, jos ei halua.

Tosin ei sitten myöskään voi pyytää veronmaksajilta elättirahaa.

Minäkin olen lopen kyllästynyt näihin väistäjiin. Aina joku syy miksi ei työ kelpaa.

Minäkin olen kyllästynyt tyhmiin jotka ei edes lue mitä paikkoja on auki.

Kun puhelinmyyjä soittaa niin sille sanotaan soita huomenna ja laitetaan numero estoon.

Ja siivoustyö ei kelpaa syystä että?

Vierailija
482/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi tulla tuomio, kun edes todisteita ei ole? Vain sana sanaa vastaan. Suomalainen oikeustaju taas loistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
483/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa sen että osa suomalaisista on täysin kadottanut realiteetit elämässä. Työpaikka pitää olla että saa palkkaa. Jos sitä haluttua työpaikkaa ei saa niin sitten sellainen jonka saa. Yhteiskunnan ei tule maksaa kenellekään kotona olemisesta. Onneksi se on totta ennemminkin kuin heikompiälyiset yhteiskunnan elätit sen tajuavat . Sitten voi miettiä että kannattaako mieluummin tienata sen ruokaraha kuin olla nälässä. Suomen systeemi todistaa itsessään sen ettei se toimi. 

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia.

Meidän nuorempien ei kuulu heitä tulevaisuudessa auttaa, vain niille kuuluu apu ketä maksaa isolla rahalla, se kertoo, että on tehnyt aikanaan töitä.

Miksi, ah miksi nuorempien ei tarvinnut käydä koulua ja opetella edes omaan äidinkieltään!

Niin kuule, anoppi kirjoittaa murteella ja kun tein sen tehtävät lähihoitajakouluun niin tyhmä opettaja ei huomannut mitään. Anoppi maksoi 50 euroa per kirjallinen työ.

Syytätkö siis anoppiasi siitä, että et osaa kirjoittaa suomea?

Syytätkö miestäsi siitä, että olet ilkeä vanha akka?

Enpä syytä, koska ei ole aihetta syytöksiin. Sinä sen sijaan et tiedä, milloin käytetään kysymyspronomineja. Alkeellinen virhe.

Vierailija
484/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reppanoitahan nämä täällä uhoajat ovat. Mutta yritetään ymmärtää. Täytyyhän heilläkin olla joku foorumi, missä voimafantasioilla mässäilemällä voi katkeruutta omasta kykenemättömyydestä purkaa.

Jaxuhalit ja voimia vuodelle 2023!

Niinpä

Katkeruus on ilonsa

ja viha intohimonsa.

Mutta kun muuhun eivät taidoiltaan pysty, eivätkä älyltään kykene.

Vierailija
485/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi tulla tuomio, kun edes todisteita ei ole? Vain sana sanaa vastaan. Suomalainen oikeustaju taas loistaa.

Voit tilata hovioikeudelta päätöksen ja lukea sieltä, miksi tähän päädyttiin.

Vierailija
486/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Ihmettelen pikemminkin sitä, ettei uhkailuja yms. ole enemmän. Olin siitä Espoon paskakessistäkin ilahtunut. Se meni epäilemättä oikeaan osoitteeseen.

Työkkäriin tuntuu hakeutuvan töihin pääasiassa muutenkin vmäiset ihmiset. Hyvät tyypit katoavat sieltä äkkiä. Olen pannut merkille.

Mulle on tänä vuonna soitettu työkkäristä 10 kertaa ja aina eri virkailija.

Oletpa suosittu! Mulle on soitettu vain 2 kertaa ja sama henkilö.

Vierailija
487/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju todistaa sen että osa suomalaisista on täysin kadottanut realiteetit elämässä. Työpaikka pitää olla että saa palkkaa. Jos sitä haluttua työpaikkaa ei saa niin sitten sellainen jonka saa. Yhteiskunnan ei tule maksaa kenellekään kotona olemisesta. Onneksi se on totta ennemminkin kuin heikompiälyiset yhteiskunnan elätit sen tajuavat . Sitten voi miettiä että kannattaako mieluummin tienata sen ruokaraha kuin olla nälässä. Suomen systeemi todistaa itsessään sen ettei se toimi. 

Eläkkeitä maksetaan 33 miljardia.

Meidän nuorempien ei kuulu heitä tulevaisuudessa auttaa, vain niille kuuluu apu ketä maksaa isolla rahalla, se kertoo, että on tehnyt aikanaan töitä.

Miksi, ah miksi nuorempien ei tarvinnut käydä koulua ja opetella edes omaan äidinkieltään!

Niin kuule, anoppi kirjoittaa murteella ja kun tein sen tehtävät lähihoitajakouluun niin tyhmä opettaja ei huomannut mitään. Anoppi maksoi 50 euroa per kirjallinen työ.

Syytätkö siis anoppiasi siitä, että et osaa kirjoittaa suomea?

Syytätkö miestäsi siitä, että olet ilkeä vanha akka?

Enpä syytä, koska ei ole aihetta syytöksiin. Sinä sen sijaan et tiedä, milloin käytetään kysymyspronomineja. Alkeellinen virhe.

Vanhalla akalla on murheet.

Vierailija
488/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton ketju lukea. Joku kilipää uhkailee viranomaista tappamisella, kun tämä kehoittaa hakemaan töitä ja täällä sitten ymmärretään ja silitellään päähän moista sankaria. Aivan käsittämätöntä, että tämän päivän Suomessa viranomaiset joutuvat pelkäämään suorittaessaan virkatehtäviään ja työtään. Kaiken maailman pa ka sakki kulkee uhkailemassa ja rääkymässä eri virastoissa, sairaaloissakin kuulemma ja näitä pitäisi vaan jotenkin ymmärtää. Ei helvetti. Kaikki tuet ja avut poikki, jos ei osata tuon enempää käyttäytyä ja mielellään kepitys päälle, että oppii nöyräksi valtiovallan edessä.

No jo nyt on b.s. Sulla ei näytä olevan minkäänlaista ymmärrystä, miten viranomaiset ihmisiä kohtelee. Olet saanut elää niin suojattua elämää, että tämä ei kosketa.

Viranomaisten sietääkin pelätä niitä, joita on kaltoinkohdellut. Niin metsä vastaa, kuin sinne huudetaan.

Ei ole oikein, että ihmisiä ei sairaaloissa hoideta.

Vierailija
489/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI! Miten Huonosti täällä hyvin voivassa Valtiossa voidaan Henkisesti huonosti oireilee , Lapset nuoret ja Aikuiset!

Vasta oli Murhapolton yritys Rautjärvellä!

Nyt tämä ja ala- ikäiset ampuu ilotulitteita ihmisiä päin!

Mitähän se Intialainen silminnäkijä oikein näkiään taas Maailmalle.

Ja jos uuden vuoden päivänä on rusko tietää se vaan kurjuutta sotaa.

No sotaa sitä olemme jo kuulleet Ukrainan sodasta.

Että voi! Ihmiset miten sitä , Muuallakin maailmassa voidaan huonosti ja nähdään nälkään on nälänhätää.

Pitäänee lukea Iltasanomista tarkemmin tämän Intialaisen iäkkään naisen silminäkö ennustus..

Vierailija
490/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reppanoitahan nämä täällä uhoajat ovat. Mutta yritetään ymmärtää. Täytyyhän heilläkin olla joku foorumi, missä voimafantasioilla mässäilemällä voi katkeruutta omasta kykenemättömyydestä purkaa.

Niinpä

Katkeruus on ilonsa

ja viha intohimonsa.

Niin, mistäs tänä vuonna irtisanottiinkaan porukkaa, oliko se..si...

Vierailija
491/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele. Ihmettelen pikemminkin sitä, ettei uhkailuja yms. ole enemmän. Olin siitä Espoon paskakessistäkin ilahtunut. Se meni epäilemättä oikeaan osoitteeseen.

Työkkäriin tuntuu hakeutuvan töihin pääasiassa muutenkin vmäiset ihmiset. Hyvät tyypit katoavat sieltä äkkiä. Olen pannut merkille.

Mulle on tänä vuonna soitettu työkkäristä 10 kertaa ja aina eri virkailija.

Oletpa suosittu! Mulle on soitettu vain 2 kertaa ja sama henkilö.

Ja mä olen kaiken lisäksi vajaakuntoinen.

Vierailija
492/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Katkeruus on ilonsa

ja viha intohimonsa.

Kyllä sitä väistämättä katkeroituu kun monen kymmenen, sadan työhakemuksen ja haastattelun jälkeen on yhä ilman työpaikkaa. Työ on ihmisen perusoikeus kuitenkin. Vai oletko eri mieltä?

Vierailija
493/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Katkeruus on ilonsa

ja viha intohimonsa.

Kyllä sitä väistämättä katkeroituu kun monen kymmenen, sadan työhakemuksen ja haastattelun jälkeen on yhä ilman työpaikkaa. Työ on ihmisen perusoikeus kuitenkin. Vai oletko eri mieltä?

Jos ei ole motivaatiota, ei saa töitä. Ei siinä satakaan hakemusta riitä, kun ne kaikki alkavat "Olen 35v neljän lapsen yksinhuoltaja ja haen teiltä töitä, koska on tämä työnhakuvelvollisuus".

Vierailija
494/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Jeesus...Miten vaikeaa sitä työpaikkaa on hakea?Tekee tarpeeksi huonon hakemuksen niin ei tule valituksi.

Vierailija
495/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Jeesus...Miten vaikeaa sitä työpaikkaa on hakea?Tekee tarpeeksi huonon hakemuksen niin ei tule valituksi.

Ydinasia on, että työkkärin virkailija meni kertomaan, että jos ei hae, voi saada karenssin. Selkeää uhkailua! Tosin hallintolain mukaan virkailijalla on neuvontavelvollisuus, mutta näköjään se on nykyisin uhkailua.

Vierailija
496/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "työpaikkaa" vaan juuri joku tietty työpaikka. Menisitkö itse ihan millä tahansa palkalla (tai jopa ilman palkkaa) johonkin mielivaltaisesti osoitettuun hommaan johon sinulla ei ole pätkääkän kiinnostusta?

Olin akateeminen työtön 2 vuotta, ja naurettavaa pompottelua ja selittelyä se oli jatkuvasti työkkärin kanssa. En kaipaa puhelinkeskusteluja, holhoamista ja pakko-osoittamista työpajoille vaan palkallista työtä. Ymmärrän ihmisten turhautumisen.

Väkivalta ei ole mikään ratkaisu vaikka kuinka v-tuttaisi.

Tässähän ei vielä ole kyse väkivallasta vaan uhkailusta, joka on esitetyn väitteen mukaan sanottu puhelinkeskustelussa.

Koskaan ei pitäisi uhkailla, mutta pitäisi ymmärtää, mitä tuo työttömyyskorvausten menettäminen tarkoittaa työttömälle ihmiselle. Tietenkin hakuvelvollisuudesta pitää tiedottaa, mutta kyllähän tuo työttömyyskorvausten välitön katkaisu kuulostaa myös työttömän korvissa uhkailulta.

Itse asiassa minua kuovottaa kaikki näkemykset, joissa todetaan työvoimavirkailijoiden toimivat lakien ja työtehtäviensä edellyttämällä tavalla. Ei tarvitse tutkia kuin kuntouttavaa työtoimintaa, niin voidaan tehdä johtopäätös, että työttömiä on ohjattu kuntouttavaan työtoimintaan panostamalla ja ihan itse keksittyjä lakitulkintoja suoltaen.

Kuntouttava työtoiminta on kunnan tarjoama palvelu, työkkäri on mukana vain todistamassa, että tietyt edellytykset esim. työttömyyspäivien osalta täyttyvät.

Minusta virkailijoiden ei tästä eteenpäin pidä kertoa, mihin työttömän toiminta voi johtaa. Olkoot iloinen yllätys, jos korvaukset katkaistaan ja joutuu vastaamaan selvityspyyntöön. Eipä ole ainakaan uhkailtu, että tuet voidaan katkaista, ne vain katkaistaan.

Suomessa lienee melkoinen joukko ihmisiä, jotka ovat työvoimavirkailijan kanssa puhuneet "niitä näitä" työllistymissuunnitelmiaan.  Muutaman päivän viiveellä tulee ilmoitus, että työttömyyskorvaukset on katkaistu, koska työnhakijan lähdön jälkeen työvoimavirkailija on laatinut selvityspyynnön. Vaikka laadittu selvityspyyntö ei johtaisi mihinkään, niin tukien maksatus katkeaa pariksi kuukaudeksi... Tietenkin yhä useampi selvityspyyntö johtaa karenssiin, koska perusolettamana on, että työtön on syyllinen työttömyyteensä.

Työvoimavirkailijalle kannattaa sanoa vain "kyllä ja ei". Työvoimavirkailija ei koskaan lähetä työttömälle tietoa palkkatyöstä, jonka työtön voisi vastaanottaa. Työvoimavirkailija yleisemmin tarjoaa palkatonta työtä työttömyyskorvauksen nostamisen vastineeksi, josta kieltäytyminen johtaa tukien menettämiseen. Työvoimavirkailija voi myös kertoa avoimesta palkkatyöpaikasta, mutta yleensä nämäkin ovat lähinnä karenssiansoja.

Vierailija
497/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei "työpaikkaa" vaan juuri joku tietty työpaikka. Menisitkö itse ihan millä tahansa palkalla (tai jopa ilman palkkaa) johonkin mielivaltaisesti osoitettuun hommaan johon sinulla ei ole pätkääkän kiinnostusta?

Olin akateeminen työtön 2 vuotta, ja naurettavaa pompottelua ja selittelyä se oli jatkuvasti työkkärin kanssa. En kaipaa puhelinkeskusteluja, holhoamista ja pakko-osoittamista työpajoille vaan palkallista työtä. Ymmärrän ihmisten turhautumisen.

Väkivalta ei ole mikään ratkaisu vaikka kuinka v-tuttaisi.

Tässähän ei vielä ole kyse väkivallasta vaan uhkailusta, joka on esitetyn väitteen mukaan sanottu puhelinkeskustelussa.

Koskaan ei pitäisi uhkailla, mutta pitäisi ymmärtää, mitä tuo työttömyyskorvausten menettäminen tarkoittaa työttömälle ihmiselle. Tietenkin hakuvelvollisuudesta pitää tiedottaa, mutta kyllähän tuo työttömyyskorvausten välitön katkaisu kuulostaa myös työttömän korvissa uhkailulta.

Itse asiassa minua kuovottaa kaikki näkemykset, joissa todetaan työvoimavirkailijoiden toimivat lakien ja työtehtäviensä edellyttämällä tavalla. Ei tarvitse tutkia kuin kuntouttavaa työtoimintaa, niin voidaan tehdä johtopäätös, että työttömiä on ohjattu kuntouttavaan työtoimintaan panostamalla ja ihan itse keksittyjä lakitulkintoja suoltaen.

Kuntouttava työtoiminta on kunnan tarjoama palvelu, työkkäri on mukana vain todistamassa, että tietyt edellytykset esim. työttömyyspäivien osalta täyttyvät.

Minusta virkailijoiden ei tästä eteenpäin pidä kertoa, mihin työttömän toiminta voi johtaa. Olkoot iloinen yllätys, jos korvaukset katkaistaan ja joutuu vastaamaan selvityspyyntöön. Eipä ole ainakaan uhkailtu, että tuet voidaan katkaista, ne vain katkaistaan.

Suomessa lienee melkoinen joukko ihmisiä, jotka ovat työvoimavirkailijan kanssa puhuneet "niitä näitä" työllistymissuunnitelmiaan.  Muutaman päivän viiveellä tulee ilmoitus, että työttömyyskorvaukset on katkaistu, koska työnhakijan lähdön jälkeen työvoimavirkailija on laatinut selvityspyynnön. Vaikka laadittu selvityspyyntö ei johtaisi mihinkään, niin tukien maksatus katkeaa pariksi kuukaudeksi... Tietenkin yhä useampi selvityspyyntö johtaa karenssiin, koska perusolettamana on, että työtön on syyllinen työttömyyteensä.

Työvoimavirkailijalle kannattaa sanoa vain "kyllä ja ei". Työvoimavirkailija ei koskaan lähetä työttömälle tietoa palkkatyöstä, jonka työtön voisi vastaanottaa. Työvoimavirkailija yleisemmin tarjoaa palkatonta työtä työttömyyskorvauksen nostamisen vastineeksi, josta kieltäytyminen johtaa tukien menettämiseen. Työvoimavirkailija voi myös kertoa avoimesta palkkatyöpaikasta, mutta yleensä nämäkin ovat lähinnä karenssiansoja.

Mitäköhän ne "niitänäitä" mahtavat olla, kun työttömyysturvalaki tuntee vain seuraavat syyt:

Työnhakijalla ei ole oikeutta työttömyysetuuteen seitsemän päivän ajalta laiminlyönnin tai muun menettelyn jälkeen, jos hän työttömänä tai palkkatuetussa työssä ollessaan taikka saadessaan työttömyysetuutta 3 luvun 3 §:n 3 momentin perusteella ilman 11–14 §:ssä tarkoitettua taikka näihin pätevyydeltään rinnastettavaa syytä 12 kuukauden aikana toisen kerran:

1) jättää saapumatta julkisesta työvoima- ja yrityspalvelusta annetun lain 2 luvun 5 §:ssä taikka mainitun luvun 6 §:n 1 tai 2 momentissa tarkoitettuun alkuhaastatteluun tai työnhakukeskusteluun; (8.7.2022/684)

2) jättää saapumatta kotoutumisen edistämisestä annetun lain 9 §:ssä tarkoitettuun alkukartoitukseen;

3) kieltäytyy työllistymissuunnitelman tai sitä korvaavan suunnitelman laatimisesta tai tarkistamisesta taikka muulla kuin 1 tai 2 kohdassa tarkoitetulla menettelyllään aiheuttaa, ettei suunnitelmaa voida laatia tai tarkistaa;

4) kieltäytyy kotoutumisen edistämisestä annetun lain 9 §:ssä tarkoitetusta alkukartoituksesta taikka muulla kuin 2 kohdassa tarkoitetulla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei alkukartoitusta voida tehdä;

5) laiminlyö hakea työtä työllistymissuunnitelmassa tai sitä korvaavassa suunnitelmassa edellytetyllä tavalla, tai omalla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei työnhaku johda työllistymiseen;

6) jättää hakematta työ- ja elinkeinotoimiston tarjoamaa työtä tai omalla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei työnhaku johda työllistymiseen, jos hänelle viimeksi järjestetystä julkisesta työvoima- ja yrityspalvelusta annetun lain 2 luvun 5 §:ssä tarkoitetusta alkuhaastattelusta on kulunut vähintään kuusi kuukautta;

7) kieltäytyy seuraavasta palvelusta tai omalla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei hänelle voida järjestää seuraavaa palvelua:

a) julkisesta työvoima- ja yrityspalvelusta annetussa laissa tarkoitettu työnhakuvalmennus, uravalmennus, työvoimakoulutus, koulutuskokeilu tai työkokeilu;

b) ammatillisesta koulutuksesta annetussa laissa tarkoitettu työvoimakoulutus;

c) kotoutumisen edistämisestä annetun lain 22–24 §:ssä tarkoitettu omaehtoinen opiskelu; tai

d) kuntouttavasta työtoiminnasta annetussa laissa tarkoitettu kuntouttava työtoiminta;

8) keskeyttää tai joutuu omasta syystään keskeyttämään 7 kohdassa tarkoitetun palvelun;

9) kieltäytyy työllistymissuunnitelmassa tai sitä korvaavassa suunnitelmassa sovitusta työ- ja elinkeinoviranomaisen, kunnan tai palveluntuottajan järjestämästä työnhakua tai työllistymistä tukevasta muusta kuin 7 kohdassa tarkoitetusta palvelusta tai omalla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei hänelle voida järjestää tällaista palvelua;

10) keskeyttää tai joutuu omasta syystään keskeyttämään 9 kohdassa tarkoitetun palvelun;

11) kieltäytyy palvelutarpeen arvioimiseksi välttämättömästä työkyvyn tutkimuksesta tai arvioinnista tai omalla menettelyllään aiheuttaa sen, ettei hänelle voida järjestää tällaista palvelua; tai

12) laiminlyö noudattaa, mitä monialaisessa työllistymissuunnitelmassa on sovittu työnhaun ja työllistymisen yleisten edellytysten parantamisesta, jos hänelle ei ole asetettu työnhakuvelvollisuutta julkisesta työvoima- ja yrityspalvelusta annetun lain 3 luvun 7 §:n perusteella.

Vierailija
498/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko tämän talven tulevat irtisanotut on säästäneet rahaa, kun ansiosidonnaista pitää odottaa 2 kuukautta?

Vierailija
499/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies tiedä, ettei tässä maassa ole pakko hakea ensimmäistäkään työpaikkaa, jos ei halua.

Tosin ei sitten myöskään voi pyytää veronmaksajilta elättirahaa.

Minäkin olen lopen kyllästynyt näihin väistäjiin. Aina joku syy miksi ei työ kelpaa.

Minäkin olen kyllästynyt tyhmiin jotka ei edes lue mitä paikkoja on auki.

Kun puhelinmyyjä soittaa niin sille sanotaan soita huomenna ja laitetaan numero estoon.

Ja siivoustyö ei kelpaa syystä että?

Yhdessä vaaditaan oman auton käyttöä ja kahdessa työtunteja 6 viikossa klo 15.00 - 18.00 kahtena päivänä viikossa.

Vierailija
500/908 |
31.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla, että syynä on oikeustieteellisten suosio. Opiskelemaan pääsee kalliiden valmennuskurssien avulla, jolloin oikeutta jakavat edustavat hyvätuloisten kermaperseiden näkemystä, jossa palkan nostaminen on riippuvainen vain omasta halusta ja ahkeruudesta. Oikeutta jaetaan vahvalla ennakkoasenteella, että työttömyys on aina oma valinta.

Toinen syy saattaa olla se, että oikeustieteellisissä opettaa ihmiset, joilla on ollut aina riittävästi työpaikkoja valittavana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi