Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt tv:ssä 77-vuotias oikea kaunotar -Kristiina Halkola

Vierailija
30.12.2022 |

Katsokaa haastattelua ykköseltä, siellä nainen, jota ei ole leikelty, vaan vanhentunut todella upeasti. Tosin oli nuorenakin kaunotar isolla K:lla. Persoonaa löytyy.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskenteli nuorena mallina/mannekiinina, ainakin ennen teatterikouluaikaa.

Vierailija
2/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko luomia kuitenkin kohotettu... hmm en tiedä, en ole asiantuntija, yleensä ne roikkuu tuon ikäisillä paljon enemmän. Decolte ihmeen hyvässä kunnossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoi juuri, että rahoitti opiskelua mallin töillä. Siihen aikaan ei vielä ollut valtion takaamaa opintolainaa. Eikä tavalliselle lainalle ollut takaajaa.

Aikanaan kaunis / Komea pari miehensä Eero Melasniemen kanssa ( jos ulkoisia ominaisuuksia saa mainita).

Vahvasti vasemmistolainen aikanaan

Vierailija
4/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin miten on laihtunut tosi paljon? Kymmeniä kiloja siitä mitä oli n viis vuotta sitten. Ettei ole jokin sairaus kuihduttanut? Toivottavasti ei. Sairasti rintasyövän n 10v sitten.

Vierailija
5/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vilma Melasniemi äitinsä näköinen.

Vierailija
6/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniisti ikääntynyt ja fiksu.

Vierailija
7/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi Suomen kauneimmista naisista 70-luvulla. Leena Brusiin ja Kirsti Wallasvaara myös.

Vierailija
8/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

77 vuotias ja noin kaunis. Olen 57 ja puolet vanhemman näköinen.

Vierailija
9/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan Halkolasta vahvat leukaperät.

-70-luvun lapsi

Vierailija
10/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi Suomen kauneimmista naisista 70-luvulla. Leena Brusiin ja Kirsti Wallasvaara myös.

Carola.

Vierailija
11/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuppineula, se nuppineula. Nuppineula. Deva ku kuk kuulu de!

Vierailija
12/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko luomia kuitenkin kohotettu... hmm en tiedä, en ole asiantuntija, yleensä ne roikkuu tuon ikäisillä paljon enemmän. Decolte ihmeen hyvässä kunnossa.

Mikäs karjatarkkailija sinä olet. Mitä muita ruumiinosia olet perehtynyt 70v tunnistelemaan.

Vierailija
13/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova laihtuminen on kaunistanut muutoin paitsi rypyt suun ympärillä ovat tulleet voimakkaasti esiin. Kun oli pulska ei noita suunympärysryppyjä juuri näkynyt.

Vierailija
14/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin miten on laihtunut tosi paljon? Kymmeniä kiloja siitä mitä oli n viis vuotta sitten. Ettei ole jokin sairaus kuihduttanut? Toivottavasti ei. Sairasti rintasyövän n 10v sitten.

Ei mielestäni näytä sillä lailla kuihtuneelta eikä sairaalta, kuten potilaat. Vaan hyvin elinvoimaiselta ja energiseltä.  

Vierailija
15/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Syy oli Jörn Donnerin vuonna 1968 ohjaamassa elokuvassa Mustaa valkoisella, jossa Halkolan hahmolla oli seksikohtaus. Donner käytti siinä Halkolan tietämättä sijaisnäyttelijää eikä suostunut leikkaamaan otosta pois. Seurasi pitkään kestänyt oikeusprosessi, jonka Halkola lopulta voitti. Vuodet olivat raskaita.

– Siitä tuli haukut päälle. Ihan mielettömiä haukkuja uskomattomilta tahoilta, Halkola pyörittelee silmiään.

Kaikesta huolimatta Halkolasta tuntui – ja tuntuu yhä –, että oikeudenkäynti oli ainoa mahdollisuus. Muitakin vaihtoehtoja hänelle tarjottiin. Hänet yritettiin ostaa hiljaiseksi.

– Jos olisin pitänyt suuni kiinni ja ottanut tarjotut rahat, kaikki olisivat luulleet, että minä tein sen kohtauksen. Kun sanoin ääneen, etten tehnyt, tuli riita.

Asialla oli merkitystä jo siksikin, että Käpy selän alla -filmin jälkeen Halkolalle oli ruvettu tarjoamaan "hullun lailla" rooleja, joissa oli yksi yhteinen nimittäjä.

– Rooleissa oli kyse vain siitä, että suostun näyttäytymään pienissä hepenissä. Se ei ollut sitä, mitä halusin elämässäni tehdä enkä missään tapauksessa tehnyt."

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b837c9b2-2130-4998-9bd1-b68b052…

En pidä Halkolan poliittisista mielipiteistä mutta arvostan ylläolevaa.

Monille nykynäyttelijöille mallia.

Vierailija
16/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, 60v, olen vanhemman näköinen kuin Kristiina.

Vierailija
17/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova laihtuminen on kaunistanut muutoin paitsi rypyt suun ympärillä ovat tulleet voimakkaasti esiin. Kun oli pulska ei noita suunympärysryppyjä juuri näkynyt.

onko hän joskus tupakoinut vakituiseen.

Vierailija
18/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makunsa kullakin, itse pidän lähinnä oudon näköisenä kasvoista.

Vierailija
19/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kommenttini poistettiin? Olen 57v eukko ja vanhemman näköinen kuin Kristiina. Olen ryppyinen, ruma.

Vierailija
20/34 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa skarppi muidu. Jotkut 77 vuotiaat on jo ihan pönttö himmeenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä