Nyt tv:ssä 77-vuotias oikea kaunotar -Kristiina Halkola
Katsokaa haastattelua ykköseltä, siellä nainen, jota ei ole leikelty, vaan vanhentunut todella upeasti. Tosin oli nuorenakin kaunotar isolla K:lla. Persoonaa löytyy.
Kommentit (34)
Oisko luomia kuitenkin kohotettu... hmm en tiedä, en ole asiantuntija, yleensä ne roikkuu tuon ikäisillä paljon enemmän. Decolte ihmeen hyvässä kunnossa.
Kertoi juuri, että rahoitti opiskelua mallin töillä. Siihen aikaan ei vielä ollut valtion takaamaa opintolainaa. Eikä tavalliselle lainalle ollut takaajaa.
Aikanaan kaunis / Komea pari miehensä Eero Melasniemen kanssa ( jos ulkoisia ominaisuuksia saa mainita).
Vahvasti vasemmistolainen aikanaan
Mietin miten on laihtunut tosi paljon? Kymmeniä kiloja siitä mitä oli n viis vuotta sitten. Ettei ole jokin sairaus kuihduttanut? Toivottavasti ei. Sairasti rintasyövän n 10v sitten.
Vilma Melasniemi äitinsä näköinen.
Yksi Suomen kauneimmista naisista 70-luvulla. Leena Brusiin ja Kirsti Wallasvaara myös.
77 vuotias ja noin kaunis. Olen 57 ja puolet vanhemman näköinen.
Muistan Halkolasta vahvat leukaperät.
-70-luvun lapsi
Vierailija kirjoitti:
Yksi Suomen kauneimmista naisista 70-luvulla. Leena Brusiin ja Kirsti Wallasvaara myös.
Carola.
Nuppineula, se nuppineula. Nuppineula. Deva ku kuk kuulu de!
Vierailija kirjoitti:
Oisko luomia kuitenkin kohotettu... hmm en tiedä, en ole asiantuntija, yleensä ne roikkuu tuon ikäisillä paljon enemmän. Decolte ihmeen hyvässä kunnossa.
Mikäs karjatarkkailija sinä olet. Mitä muita ruumiinosia olet perehtynyt 70v tunnistelemaan.
Kova laihtuminen on kaunistanut muutoin paitsi rypyt suun ympärillä ovat tulleet voimakkaasti esiin. Kun oli pulska ei noita suunympärysryppyjä juuri näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miten on laihtunut tosi paljon? Kymmeniä kiloja siitä mitä oli n viis vuotta sitten. Ettei ole jokin sairaus kuihduttanut? Toivottavasti ei. Sairasti rintasyövän n 10v sitten.
Ei mielestäni näytä sillä lailla kuihtuneelta eikä sairaalta, kuten potilaat. Vaan hyvin elinvoimaiselta ja energiseltä.
"Syy oli Jörn Donnerin vuonna 1968 ohjaamassa elokuvassa Mustaa valkoisella, jossa Halkolan hahmolla oli seksikohtaus. Donner käytti siinä Halkolan tietämättä sijaisnäyttelijää eikä suostunut leikkaamaan otosta pois. Seurasi pitkään kestänyt oikeusprosessi, jonka Halkola lopulta voitti. Vuodet olivat raskaita.
– Siitä tuli haukut päälle. Ihan mielettömiä haukkuja uskomattomilta tahoilta, Halkola pyörittelee silmiään.
Kaikesta huolimatta Halkolasta tuntui – ja tuntuu yhä –, että oikeudenkäynti oli ainoa mahdollisuus. Muitakin vaihtoehtoja hänelle tarjottiin. Hänet yritettiin ostaa hiljaiseksi.
– Jos olisin pitänyt suuni kiinni ja ottanut tarjotut rahat, kaikki olisivat luulleet, että minä tein sen kohtauksen. Kun sanoin ääneen, etten tehnyt, tuli riita.
Asialla oli merkitystä jo siksikin, että Käpy selän alla -filmin jälkeen Halkolalle oli ruvettu tarjoamaan "hullun lailla" rooleja, joissa oli yksi yhteinen nimittäjä.
– Rooleissa oli kyse vain siitä, että suostun näyttäytymään pienissä hepenissä. Se ei ollut sitä, mitä halusin elämässäni tehdä enkä missään tapauksessa tehnyt."
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b837c9b2-2130-4998-9bd1-b68b052…
En pidä Halkolan poliittisista mielipiteistä mutta arvostan ylläolevaa.
Monille nykynäyttelijöille mallia.
Minä, 60v, olen vanhemman näköinen kuin Kristiina.
Vierailija kirjoitti:
Kova laihtuminen on kaunistanut muutoin paitsi rypyt suun ympärillä ovat tulleet voimakkaasti esiin. Kun oli pulska ei noita suunympärysryppyjä juuri näkynyt.
onko hän joskus tupakoinut vakituiseen.
Makunsa kullakin, itse pidän lähinnä oudon näköisenä kasvoista.
Miksi kommenttini poistettiin? Olen 57v eukko ja vanhemman näköinen kuin Kristiina. Olen ryppyinen, ruma.
Olipa skarppi muidu. Jotkut 77 vuotiaat on jo ihan pönttö himmeenä.
Työskenteli nuorena mallina/mannekiinina, ainakin ennen teatterikouluaikaa.