Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos olisit joutunut tilanteeseen, jossa tarvitset välitöntä leikkausta, mutta ainoa kirurgi vuorossa on henkilö jolle olet antanut lähestymiskiellon huonon baarikokemuksen jälkeen...

Vierailija
30.12.2022 |

Niin antaisitko kyseisen kirurgin rikkoa lähestymiskieltoa, jotta tämä voi pelastaa henkesi vai ottaisitko riskin ja odottaisitko ennemmin seuraavaan vuoroon jotta kirurgi vaihtuu?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lääkäreitäkään riitä tarpeeksi, siitä pitää Lääkäriliitto huolen ettei niitä kouluteta niin paljon että ne ei voisi nostaa aina parempaa palkkaa.

Kirurgeja sitten vielä vähemmän. Yhden tietyn omaan alaansa erikoistuneen hoitajankin poisjäänti siirtää leikkauksia kuukausilla.

Vierailija
22/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meilläpäin lääkäri tappoi mieluummin itsensä kun päätyi oikeuteen lähentelyistä ja raiskauksesta.

"Kyllä se on niiiiin mukava mies ja hoitaa kaikki potilaiden vaivat".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin punaisella ei autismitutkani ole koskaan ennen huutanutkaan.

Vierailija
24/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskieltoa ei anneta ihan pienestä, pitää olla jotain pidempiaikaista vainoamista, pahoinpitelyjä tms taustalla.

Eikä sitä myöskään anneta itse :D

Vierailija
25/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa kirurgin ammatti on top10 psykopaattien ammatit listauksessa. Että ei niin lennokasta kuitenkaan.

Niin no, joissain ammateissa on hyvä pystyä rauhallisin mielin leikkelemään ihmisiä auki. Eivät kaikki psykopatiapiirteiset tee pelkästään pahojaan.

Vierailija
26/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin punaisella ei autismitutkani ole koskaan ennen huutanutkaan.

Omasiko? Onhan se selvää ettei korppi korpin silmää noki, mutta onneksi näitä kaikenlaisia lääkärien sekoiluja tulee välillä julkisuuteen.

Vierailija
27/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähestymiskieltoa ei anneta ihan pienestä, pitää olla jotain pidempiaikaista vainoamista, pahoinpitelyjä tms taustalla.

Onko joku niin väittänyt?

Vierailija
28/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuollaista tilannetta voi onneksi olla. Mutta jos ainoa mahdollinen leikkauksen suorittaja olisi henkilö, joka on todistetusti syyllistynyt minua kohtaan niin vakavaan väkivaltaan, että olen saanut lähestymiskiellon tälle, en päästäisi tuota henkilöä lähelleni veitsen kanssa.

Vierailija
29/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ketjun otsikon?

Vierailija
30/30 |
30.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luitko ketjun otsikon?

Luin ja silti sitä ei itse anneta. Sen kyllä saa helposti vainoamisesta, jota lääkäritkin harrastaa.