Naurettavaa ja noloa jos aikuisella on sormus peukalossa!
đ€Łđ€ jotenkin noloa jos aikuinen nainen pitÀÀ sormusta peukalossa! MitĂ€ yrittÀÀ esittÀÀ?? Onko sillĂ€ joku piiloviesti?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi joskus ettÀ se on toisille vihje ettÀ on lesbo. Oisko jÀÀnteitÀ.
Olen kuulut saman. PitÀÀpÀ kysyÀ heiltÀ itseltÀÀn pitÀÀkö paikkansa.
Nyt kyllÀ alan kyylÀÀmÀÀn naisten peukaloita. Laitan itsekin jonkun rikulan, josko nappaisi.
Tai missÀÀn sormessa. KaivostyöhÀn on maailman vaarallisin ammatti eikÀ sormuksella ole mitÀÀn virkaa.
HÀmmentÀÀ. En osaa pÀÀttÀÀ onko se outoa vai ei. Jokainen tavallaan. Onko se tiellÀ peukalossa kankauttamassa vai tukeeko se arjen askareessa sormea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SillĂ€ naisella on myös kahvipusseista tehty laukku ja juomtölkin kliseistĂ€ tehty kaulakoru. đ
KliseistÀ tehty kaulakoru kuulostaa kyllÀ omaperÀiseltÀ.
KlipseieistĂ€ joista taitamattomat Ă€mmĂ€t askartelee ja paskartelee niitĂ€ omaperĂ€isiĂ€.. đ
YritÀ vielÀ kerran...
onko tÀssÀ joku lapsellinen sÀÀntö niinku korvakoru miehen vasemmassa korvassa :D ei ymmÀrrÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehÀn voi olla joku oura sormus joka kerÀÀ dataa, eikÀ mikÀÀn one ring to rule them all.
EiköhÀn sitÀ pidÀ pitÀÀ jossain muussa sormessa kun peukalossa! KyllÀ se pitÀÀ osata ostaa sopivan kokoinen.
Ei kai siitÀ mitÀÀn sÀÀntöÀ ole olemassa. Itse pidÀn peukalossa, kun laihdutin niin paljon, ettÀ muissa sormissa se ei pysy enÀÀ.
TÀtÀ en tajua. Mulla peukalo on saman kokoinen kuin nimetön. Etusormi ja keskisormi ovat molemmat peukaloa paksummat.
En tajua minÀkÀÀn. Minulla on tummat hiukset mutta naapurilla vaaleat, miten on mahdollista??!!!?
No ei se ainakaan nolompaa ole kuin av:lle kirjoittelu... đ
Ite pidÀn peukalossa koska olen lesbo
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista jotkut ihmiset miettiikin :D
Niin just. Aika noloa.
No on ongelmat.
Joskus tuntuu ettei ihmisillÀ ole tarpeeksi ongelmia kun ehtivÀt pÀhkÀilemÀÀn nÀinkin typeriÀ juttuja. MitÀ vÀliÀ, olkoon sormus vaikka nenÀnpÀÀssÀ, keskity omaan elÀmÀÀsi.
Mun puolestani saa pitÀÀ, mutta se nÀyttÀÀ kyllÀ ultrahölmöltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ite pidÀn peukalossa koska olen lesbo
SitÀkö se viestii? Ok. Arvokas tieto. SelittÀÀ muutaman jutun...
VielÀ nolompaa on kun joku ei keksi mitÀÀn aloituksen aihetta av-palstalle niin kaivaa sitten kaksi vuotta vanhan on-noloa-aloituksen.
Jos naisella tÀmÀn nÀen niin en tapaa toista kertaa
MinÀkin muistisairaana hankin peukalo sormuksen, ettÀ muistan kummalla perse pyyhitÀÀn.