Naurettavaa ja noloa jos aikuisella on sormus peukalossa!
đ€Łđ€ jotenkin noloa jos aikuinen nainen pitÀÀ sormusta peukalossa! MitĂ€ yrittÀÀ esittÀÀ?? Onko sillĂ€ joku piiloviesti?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
TÀmÀ aloitus on jÀlleen yksi todiste siitÀ, kuinka erikoista porukkaa tÀÀllÀ kÀy. MinÀ luulin olevani kummallinen mutta olen itse asiassa ihan asiallinen tyyppi joihinkin tÀÀllÀ kirjoitteleviin verrattuna. Ainakaan en naureskele jonkun sormuksenpitotyylille tai kengÀnnauhojen solmimistyylille enkÀ jankuta vuodesta toiseen jonkin Munsalan kansallispuvun perÀÀn :D
Tai jos haluaa olla tyttö eikÀ poika on se nykyÀÀn sallittua tai olla vaikka legopalikka.
Mut auta armias jos on sormus vÀÀrÀssÀ sormessa tai viettÀÀ joulun/uudenvuoden yksin.
No jopas on.. hih..
MielestÀmme taas hyvin tyylikÀstÀ.
Vierailija kirjoitti:
sehÀn voi olla joku oura sormus joka kerÀÀ dataa, eikÀ mikÀÀn one ring to rule them all.
MÀ nimenomaan kÀytÀn Ouraa peukalossa, koska se on siinÀ toiseksi vÀhiten tiellÀ. VÀhiten se olisi tiellÀ vasemman kÀden nimettömÀssÀ, mutta en ole naimisissa tai kihloissa niin siinÀ se vasta typerÀ olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sehÀn voi olla joku oura sormus joka kerÀÀ dataa, eikÀ mikÀÀn one ring to rule them all.
EiköhÀn sitÀ pidÀ pitÀÀ jossain muussa sormessa kun peukalossa! KyllÀ se pitÀÀ osata ostaa sopivan kokoinen.
Kyse ei ole sopivuudesta vaan siitÀ, missÀ se ei hÀiritse. Peukalossa ei hÀiritse.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltÀ ap:n kanssa. Sormuspeukalotyyppi menee automaattisesti mulla joukkoon "En halua tavata enÀÀ koskaan, juntti".
TÀÀ sormuspeukalotyyppi on dosentti kahdessa yliopistossa mutta ilmeisesti kuitenkin sitten juntti.
Naurettavaa ja noloa jos aikuinen katsoo asiakseen toisten koruja ja tyyliÀ nÀin ruotia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EiköhÀn sitÀ pidÀ pitÀÀ jossain muussa sormessa kun peukalossa! KyllÀ se pitÀÀ osata ostaa sopivan kokoinen.
Ei kai siitÀ mitÀÀn sÀÀntöÀ ole olemassa. Itse pidÀn peukalossa, kun laihdutin niin paljon, ettÀ muissa sormissa se ei pysy enÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siitÀ mitÀÀn sÀÀntöÀ ole olemassa. Itse pidÀn peukalossa, kun laihdutin niin paljon, ettÀ muissa sormissa se ei pysy enÀÀ.
TÀtÀ en tajua. Mulla peukalo on saman kokoinen kuin nimetön. Etusormi ja keskisormi ovat molemmat peukaloa paksummat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÀtÀ en tajua. Mulla peukalo on saman kokoinen kuin nimetön. Etusormi ja keskisormi ovat molemmat peukaloa paksummat.
No mulla ei, siksi peukalo. Ole rauhassa tajuton, ei asia sinua koske.
Nyt oon vanha tai ikivanha. MitÀ vÀliÀ missÀ sormessa sormusta pitÀÀ? PitÀÀ varmaan hankkii itellekki - on kivannÀköinen
Sinun takia laittoi sen sormensa, kun tietÀÀ ettÀ olet ihminen joka pitÀÀ asioita nolona. Otat niin todesta kaikki asiat. Hihihi...
Joku sanoi joskus ettÀ se on toisille vihje ettÀ on lesbo. Oisko jÀÀnteitÀ.
En kiinnittÀnyt tuollaiseen aiemmin mitÀÀn huomiota.
Jatkossa kyttÀÀn ihmisten peukaloita ihan urakalla!
Ei ole noloa vaan coolia. Olen suunnitellut itsekin hankkia.
Vierailija kirjoitti:
SillĂ€ naisella on myös kahvipusseista tehty laukku ja juomtölkin kliseistĂ€ tehty kaulakoru. đ
KliseistÀ tehty kaulakoru kuulostaa kyllÀ omaperÀiseltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SillĂ€ naisella on myös kahvipusseista tehty laukku ja juomtölkin kliseistĂ€ tehty kaulakoru. đ
KliseistÀ tehty kaulakoru kuulostaa kyllÀ omaperÀiseltÀ.
KlipseieistĂ€ joista taitamattomat Ă€mmĂ€t askartelee ja paskartelee niitĂ€ omaperĂ€isiĂ€.. đ
Yks Ă€mmĂ€ ilmestyi työpaikan kahvilaan pöytÀÀn peukalo pystyssĂ€, ettĂ€ joku olisi jotain kysynynyt. Onneksi kukaan ei kysynyt. Tauon jĂ€lkeen sovimme ettĂ€ ri olla titĂ€vinÀÀnkÀÀn. Tietysti se seuraavilla tauoilla meinasi mennĂ€ repeilyksi, kun se peukalo oli edelleen nĂ€yttĂ€vĂ€sti nĂ€kyvillĂ€. đ€đđ