Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Oli vähän taas vaikeaa eilen, vaikkei varmaan päällepäin mitään näkynytkään. Sisällä kyllä myllersi. Miksi ihastuin sinuun mies???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sinua, rakas. Kaipaan kipeäati myös yhteyttä.
Olisipa tämä sinulta, rakas. Mutta ei varmaankaan ole, koska sinä katkaisit yhteyden väliltämme. Terveisin eräs kaipaava lomalainen.
Tämä voisi osua... Miten niin katkaisi yhteyden? Onko miehelle vai naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Jos ostaisin puikkojäätelön ja tulisin toiselle puolen pöytää nuolemaan sitä, pitäiskö sulla pokka? Seuraavan kerran kun istun sinua vastapäätä, kuvittele se jäätelö ;)
Kysyn tietysti voidaanko ottaa lipaisu vuorotellen
En ainakaan itse ole katkaissut yhteyttä tietoisesti. Toki, aina en pääse tänne kirjoittamaan ja saatan kadota kesken kaiken. Se saattaa toki vaikuttaa välinpitämättömyydeltä, mutta ei ole sitä. -naiselta
Valvotko nykyisin öisinkin honEy?
Tuli vaan mieleen noista vastaamattomista viesteistä, että kun FB:ssä laittaa viestiä jollekin, joka ei ole "kaveri" ja ne viestit menee sinne viestipyyntöihin, niin tuleeko siitä henkilölle ilmoitus vai pitääkö ne erikseen käydä katsomassa?
Olisipa meillä suora viestiyhteys. Sitä kaipaan. Tää on aika raskasta aina miettiä, että mikä viesti on sulta, vai onko mikään. Kuvittelinko kaiken? Onko tää vaan jotain peliä sulle, tai kevyttä hauskanpitoa? Varmaan saattaa ollakin, en tiedä. Mä en jaksaisi selata tätä palstaa jatkuvasti. Syvä huokaus. -Naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisipa meillä suora viestiyhteys. Sitä kaipaan. Tää on aika raskasta aina miettiä, että mikä viesti on sulta, vai onko mikään. Kuvittelinko kaiken? Onko tää vaan jotain peliä sulle, tai kevyttä hauskanpitoa? Varmaan saattaa ollakin, en tiedä. Mä en jaksaisi selata tätä palstaa jatkuvasti. Syvä huokaus. -Naiselta
Joo joo kuvittelet kirjoittavaksi täällä hänen kanssaan. Sellaista.
Näin on :)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oikeesti taidat kuvitella, ei se sun kaivattu täällä varmaan ole, kuten ei meillä muillakaan. -sivu
Miettikääpä, että ihan kuka tahansa saattaa olla teidän kanssa mielikuvitussuhteessa tietämättänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata pahoittaa mieltään ihmisen takia, jolle on vain vähäinen tapaus monien muiden joukossa.
Siis siitähän siinä kai tuleekin se paha mieli, kun huomaa olevansa vähäinen sille ihmiselle joka on sulle paljon enemmän? Eli yksipuoliset tunteet, ainahan ne enempi vähempi pahalta tuntuu.
En tiedä onko tästä apua, mutta pohdippa asiaa vaikka siltä kannalta, että olisiko sellaisilla ihmisillä syytä pahoittaa mielensä, jotka eivät ole sinulle merkityksellisiä? Tuskin ajattelet heistä pahaa, vaan et vaan ylipäätään juuri noteeraa heitä. Jokaiselle ihmisille valtaosa muista on aika lailla merkityksettömiä, joten on täysin luonnollista, että olemme sitä itsekin suurimmalle osalle. Joskus voi mennä vähän ristiin, mutta ei siitä pidä loukkaantua tai ottaa muutenkaan itseensä. Sellaista se elämä on.
Tietysti sellaisella ihmisellä olisi syytä olla pahoin mielin, joka tykkäisi minusta, mutta joka olisi minulle merkityksetön eikä kiinnostavaa seuraa mitenkään? Ymmärrän täysin.
Ja en tietenkään ajattele sellaisesta ihmisestä mitään pahaa, eihän se tähän liittynyt.
En myöskään kaivannut apua, tuntuu ettet tajunnut koko asiaa ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä, että ihan kuka tahansa saattaa olla teidän kanssa mielikuvitussuhteessa tietämättänne.
Kerro lisää - need to know!
Vierailija kirjoitti:
Vähän on vaikee uskoo, mutta terve vaan sille kuvittelijalle sitten. Ei haittaa yhtään :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sä oikeesti taidat kuvitella, ei se sun kaivattu täällä varmaan ole, kuten ei meillä muillakaan. -sivu
Kyllä me välillä ollaan löydetty yhteys täältä, mutta varmasti on välillä tullut myös omittua toiselle henkilölle tarkoitettuja viestejä
Täällä näitä yhteyden löytäjiä näyttää riittävän. Joka toinen suurinpiirtein. Se on vain ihastuneen mielen harhailua.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoinen uusi teoreettinen ulottuvuus.
Onneksi ei koske meitä vanhoja pulleita mummoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä me välillä ollaan löydetty yhteys täältä, mutta varmasti on välillä tullut myös omittua toiselle henkilölle tarkoitettuja viestejä
Sori, en kyllä mitenkään usko.
Ei sun tarvitsekaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori, en kyllä mitenkään usko.
Ei täällä voi oikeasti tunnistaa ketään. Kirjoitustyylit ja sanavalinnat ovat muutettavissa
-sivusta
Hottis voi olla hoikka tai pullea.
Vierailija kirjoitti:
Onneks tähän ei tarvii lupia kysellä 😂 olkoon, vaikka miten varattu tapaus kyseessä.
Olisipa tämä sinulta, rakas. Mutta ei varmaankaan ole, koska sinä katkaisit yhteyden väliltämme. Terveisin eräs kaipaava lomalainen.