Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
19961/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pahoittaa mieltään ihmisen takia, jolle on vain vähäinen tapaus monien muiden joukossa.

Tämä. Ja kiinnostunut mies kyllä lähestyy, ei pidä uskotella itselleen muuta ->Niistä, jotka eivät lähesty ei kannata olla kiinnostunut.

Vierailija
19962/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ihminen kehittää mielessään suhteen ihastukseensa ja todellisuudentaju hämärtyy.

Näin tais päästä käymään. Siks ei tullutkaan mitään toimia tuon asian etenemiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19963/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi toimia irl, jos voi elää mielikuvitussuhteessa.

Vierailija
19964/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihastunut ihminen kehittää mielessään suhteen ihastukseensa ja todellisuudentaju hämärtyy.

Näinkö sinulle kävi?

Vierailija
19965/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot ainoo nainen joka saa mut kovaksi vaatteet päälläkin.

Vierailija
19966/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoittaisitteko jotain kaunista niin voisin hetken kuvitella, että se on juuri minulle?

Olet arvokas söpöliininen ihminen 🤍

Kiitos 🤍

Voi miten nätisti sanottu! Söpöliininen!🤍

Vierailija
19967/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oot ainoo nainen joka saa mut kovaksi vaatteet päälläkin.

Olet kolmas mies, jolle tapahtuu takiani noin😁

Vierailija
19968/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään pakko luoda konkreettista yhteiselämää, jos pelkkä ihastusta aiheuttavan henkilön olemassaolo riittää.

Vierailija
19969/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata pahoittaa mieltään ihmisen takia, jolle on vain vähäinen tapaus monien muiden joukossa.

Siis siitähän siinä kai tuleekin se paha mieli, kun huomaa olevansa vähäinen sille ihmiselle joka on sulle paljon enemmän? Eli yksipuoliset tunteet, ainahan ne enempi vähempi pahalta tuntuu.

Vierailija
19970/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotit minut korkealta. Turha sitten närkästyä, jos näet minun hakevan lohtua muualta.

Tärkeintä olisi nähdä sinunkin olevan onnellinen.

Sivusta. Tuohon en ihan heti usko jos vähääkään on tunteita ollut mukana molemmilla. Ainahan noin voi sanoa, mutta kyllä kirpaisee kun näkee sen toisen uuden ihmisen kanssa.

Vierailija
19971/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mielikuvitussuhteessa ei pääse ihokontaktiin mikä on mulle se yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Muutenhan kaikki samat asiat saa kavereilta, tuttavilta jne. Siis jos haluaa seuraa, jutella, tehdä jotain hauskaa jne, näihin ei tarvita parisuhdetta.

Vaikka tietysti rakastuneena haluaa olla just sen tietyn ihmisen seurassa.

Vierailija
19972/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin no, mielikuvitussuhteessa ei pääse ihokontaktiin mikä on mulle se yksi tärkeimmistä asioista suhteessa. Muutenhan kaikki samat asiat saa kavereilta, tuttavilta jne. Siis jos haluaa seuraa, jutella, tehdä jotain hauskaa jne, näihin ei tarvita parisuhdetta.

Mielikuvitussuhdehan on varmasti eri asia, elävätkö jotkut sellaisissa? Haaveilusta ei kannata nyt tehdä pahaa asiaa kuitenkaan, olette täällä joskus aika ilkeitä. Ihokontakti ei riitä, on oltava tunnetta. Pelkkä tunne voi saada ihmeitä aikaan. Usean vuoden suhteessa ei riittänyt olla vain iholla. Sekin voi olla kylmää ja kalseaa, täysin tyydyttämätöntä läheisyyttä.

Vierailija
19973/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pudotit minut korkealta. Turha sitten närkästyä, jos näet minun hakevan lohtua muualta.

Tärkeintä olisi nähdä sinunkin olevan onnellinen.

Sivusta. Tuohon en ihan heti usko jos vähääkään on tunteita ollut mukana molemmilla. Ainahan noin voi sanoa, mutta kyllä kirpaisee kun näkee sen toisen uuden ihmisen kanssa.

Riippuu tilanteesta ja siinä olevista ihmisistä. Itse vastasin omasta näkökulmastani.

Vierailija
19974/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpompi luoda haaveistaan totta😂tätä tulee tehtyä unissa.

Vierailija
19975/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kappaleen lyriikat täytyy tehdä ja saada myytyä. Must have. 👌

Mikäs ois kappaleen aihe? Tai tarvitaanko aina edes aihetta 🤔

Ei välttämättä! Tapoja on kuten on ihmisiä ja heidän tapojaan. Olis siistiä tehdä jollekin kappaleen sanoitukset.

Ajatusvirtana vaan tekstiä luomaan ;) kyllä se siitä!

Vierailija
19976/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en oo koskaan ollut suhteessa niin en ole tottunut sellaiseen romanttiseen fyysiseen kontaktiin enkä ole tajunnut silleen ajatella sitä, mutta just lähiaikoina havahduin asiaan kun katselin kaverin instastooreja joissa se oli miehensä kanssa ja tajusin, että niillä on ollut tuo fyysinen kontakti niinku _aina_ (kun ovat ihan nuoresta asti olleet yhdessä), ja että toisille fyysinen kanssakäyminen on ihan arkista.

Että eihän se ihme kun ovat niin aikaansaavia!

En tarkoita siis seksuaalista kosketusta - sen olemassaolon olen kyllä tiedostanut aina, vaan sellaista että kun ne seisoo jossain niin ne nojailee toisiinsa, kaulailee ja halailee, istuessaan nojaa toisiinsa, jatkuvasti ovat fyysisessä kosketuksessa.

Tuollaisesta ei ikisinkkuna mitään kokemusta, enkä ole tajunnut edes kaivata, mutta varmaan se tekee ihmiselle hyvää elää noin :D

Vierailija
19977/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on sitä kun tiedostaa, että toinen on korvaamaton. Ei oo Sayakaa parempaa löytynyt kun järjellä mietin 😔🥰👉👈

Vierailija
19978/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden kappaleen lyriikat täytyy tehdä ja saada myytyä. Must have. 👌

Mikäs ois kappaleen aihe? Tai tarvitaanko aina edes aihetta 🤔

Ei välttämättä! Tapoja on kuten on ihmisiä ja heidän tapojaan. Olis siistiä tehdä jollekin kappaleen sanoitukset.

Ajatusvirtana vaan tekstiä luomaan ;) kyllä se siitä!

Kaikkea ei tehdä silläkään tavalla. Joskus se on pidempi prosessi, jokainen tekee omalla tavalla. Kaikilla on omat jutut joita tekevät ja maksavat toivottavasti myös veronsa kaikesta mitä tekevät. Tajunnanvirta jo kertoo että teksti vain tulee läpi eikä se todellakaan ole periaatteessa kenellekään automaatio. Tai sitten nostakoon kätensä se jolla virtaa heti kun silmänsä sulkee tai aloittaa tekemisen. Ainoastaan jos on sellainen tarkoitus tehdä juuri sillä tavalla.

Vierailija
19979/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
19980/25856 |
22.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua.

Sama