Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Silloin, kun heittää itsensä syvään päätyyn ja lähestyy, mutta siihen viestiin ei vastata mitään, niin tulee kyllä sen verran tyhmä olo, että vois oikeestaan kaivaa syvän kuopan haudata itsensä sinne.
Tuo kuuluu normaaliin elämään, ei sen takia kannata masentua. Kaikki jotka tekevät aloitteita, saavat myös pakkeja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olipa siinä lämmin toivotus.
No, anteeksi jos ei vakuuttanut.
Kuulosti vittuilulta.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ymmärtää hienovaraiset lähestymiset ja joitakin pitää ottaa korvista kiinni, katsoa silmiin ja sanoa "tykkään susta".
Kuulun jälkimmäisiin😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut naiset ymmärtää hienovaraiset lähestymiset ja joitakin pitää ottaa korvista kiinni, katsoa silmiin ja sanoa "tykkään susta".
Kuulun jälkimmäiseen ryhmään.
Sama. Olen nainen ja mun pää on ohjelmoitu ajattelemaan, että susta ei kukaan tykkää eikä pidä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Positiivinen nolo-psykologiwannabe kirjoitti:
Gallup: Mikä on kaivattusi erityinen lahja, jota hän hyödyntää elämässään (tai jos ei jo hyödynnä, niin tulisi ehdottomasti hyödyntää esimerkiksi työssään yms.)?
Kahdet korvat joilla hän empaattisesti kuuntelee 🥰
Kahdet?
Yleensä ihmisellä on yhdet molemmin puolin.
Yleensä ei, vaan yksi korva molemmin puolin eli yhdet korvat. Kahdet korvat on neljä korvaa.
Vierailija kirjoitti:
Meitä ei taida olla,eikä tulla? 😔
Niin toivoin, että olisi sunkin mielestä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Onko jossain pridet? 👀
Kyllä, Turku pride
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Mikä on kaivattusi erityinen lahja, jota hän hyödyntää elämässään (tai jos ei jo hyödynnä, niin tulisi ehdottomasti hyödyntää esimerkiksi työssään yms.)?
Kahdet?
Yleensä ei, vaan yksi korva molemmin puolin eli yhdet korvat. Kahdet korvat on neljä korvaa.
Piinats. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun jälkimmäisiin😁
Samoin
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tarpeeksi hyväluonteinen, mielenkiintoinen, vetovoimainen, fiksu, viehättävä, hyväkroppainen ja lähemmän tutustumisen arvoinen ihminen kaivatun silmissä, treffikutsu olisi jo tullut.
Niinhän se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahdet?
Kahdet korvat on neljä korvaa.
Yksikössä yksi korva ja monikossa kahdet korvat?
Pieni ankanpoikanen on iloinen.? 🤔👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulun jälkimmäiseen ryhmään.
Sama. Olen nainen ja mun pää on ohjelmoitu ajattelemaan, että susta ei kukaan tykkää eikä pidä.
Silloin ei tosiaankaan edes usko, jos kiinnostusta osoitetaan hienovaraisesti, tai korkeintaan odottaa milloin kerrotaan, että luuletko tosiaankin, että hän olisi kiinnostunut. T: Sivusta samassa veneessä
Hyvää yötä kuumalle huoltomiehelle! 😍
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kuumalle huoltomiehelle! 😍
Onko sama, joka on asiakkaiden kiertopalkinto?
Ikävä. Olen aika pettynyt siihen, kuinka vähän olet aina vaan valmis sanallisesti antamaan. Luulin meidän olevan läheisempiä. Olet silti minulle hyvin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Vierailija kirjoitti:
Ikävä. Olen aika pettynyt siihen, kuinka vähän olet aina vaan valmis sanallisesti antamaan. Luulin meidän olevan läheisempiä. Olet silti minulle hyvin rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Voin antaa
-sanallisesti.
En enää soita. Lapsena soitin. Ei mikään uleinen soitin. En käy jatkuvasti hänen luokassaan. Tänä vuonna n. kerran viikkoon.