Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Olen päättänyt, mun ice breaker on Keltasirkku.
No en mä nyt itteeni turkulaiseksi määrittelisi.
Ennenkuin alkaa lokeista puhumaan, kannattaa muistaa etteivät jotkut ihmiset ymmärrä luonnon päälle vaikka ovat suomalaisia ja luonnon ympäröimänä Kehä III:n ulkopuolella.
Jos olisi tarpeeksi hyväluonteinen, mielenkiintoinen, vetovoimainen, fiksu, viehättävä, hyväkroppainen ja lähemmän tutustumisen arvoinen ihminen kaivatun silmissä, treffikutsu olisi jo tullut.
Jos on pääkaupunkiseudulta ja urheilun ystääviä niin voi puhua niiden lentävien lokkien lisäksi donkkaavista Gulsseista.
Vierailija kirjoitti:
Olen päättänyt, mun ice breaker on Keltasirkku.
Mikä on sun avausrepliikki?
Tulenko olemaan suojaton henkilö jos on A tai D tehtävä suojaamattomien teillä?
Syönkö PArmesan- juustoa saadakseni mikrosirun?
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tarpeeksi hyväluonteinen, mielenkiintoinen, vetovoimainen, fiksu, viehättävä, hyväkroppainen ja lähemmän tutustumisen arvoinen ihminen kaivatun silmissä, treffikutsu olisi jo tullut.
Harva osaa ajatuksia lukea, ja mitä jos hän ajattelee samoin?
Vierailija kirjoitti:
No en mä nyt itteeni turkulaiseksi määrittelisi.
Jaa niin ketä?
Vierailija kirjoitti:
Aika yksioikoinen tulkinta. Maailma ei toimi noin.
Mies lähestyy, siitä lähdetään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on pääkaupunkiseudulta ja urheilun ystääviä niin voi puhua niiden lentävien lokkien lisäksi donkkaavista Gulsseista.
mitä tarkoittaa donkkaava gulssi?
Vierailija kirjoitti:
*huokaus*
Tunnen itseni idiootiksi
Voit tuntea, mutta minä olen, todistetusti :(
Vierailija kirjoitti:
Niin, että odotat jonkun tuosta noin kutsuvan sinut treffeille ilman mitään pohjaa? Get real.
Vierailija kirjoitti:
Antaisit hänen päättää nuo asiat. Hänellä voi hyvinkin positiivinen kuva sinusta.
On tämä kyllä oikein nyhveröiden kokoontumisen ketju. Asiat selviin vain toista näkemällä. Ja puhumalla irl.
Sivusta naiselta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä tarkoittaa donkkaava gulssi?
Sea guls
Vierailija kirjoitti:
Onko sillä tuollainen naismaku? Itse olen tullut siihen tulokseen, että olisi pitänyt olla ensinnäkin ruskeasilmäinen, lyhyt, pienirintainen, pieninenäinen ja suoratukkainen, joten meni jo siinä kun en ole mitään noista :D
Lisäksi pitäisi olla tennarityyppi ja NWO-kiinnostus vahva, näitäkään mulla ei ole.
Ei kannata vaivautua sellaisen takia, joka ei ole tarpeeksi kaikkea.
Vierailija kirjoitti:
Apua! Mies! Karkuun.
Olen lukenut useasti, eikä ilkeydet muuksi muutu.