Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Kiusaava Suomi. Tehdään jatkossa oikein kiusaamisen lopettamiseksi. Loogisesti ajateltuna kiusaamisen jatkaminen ja pahentuminen ei ole ratkaisu lopettamiselle. Nonni. Ei nyt muuta. T. Mummo
Se mitään kiusaamista ole jos suututaan kun ärsytetään. Tiedät itsekin minkä reaktion halusit ulos, jos jossain kiusaamista on niin siinä.
Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan, lausui ainoa työväenluokasta noussut presidentti Koivisto.
Kiusaajan selittelyt, eikä nyt sotketa Koivistoakin tähän:D
Kiusaaja menettää valtansa kun ei saa reaktiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus on totuus ja sitä voidaan puhua missä tahansa. Kannattaa huolehtia oikeudenmukaisuudesta sekä rehellisestä toiminnastansa jokainen. Miksi täällä nyt aletaan sitten tässä kohdassa elämää pelätä asioita? Olette tiettyjen henkilöiden tietoja ja nimiä jakaneet täällä vuosia sekä juoruilleet yksityishenkilöidenkin asioita, joten kun osuu jotensakin kohiilleen niin meneekin pupu pöksyihin? Ei kannata.
Älä mua kohtaan ainakaan heittele kiviä, kun mulla ei ole minkäänlaista osaa eikä arpaa. Kommentoin vain tuota, että minuunkin kohdistunutta paskaa on täällä ollut. Eiköhän ne ketkä ovat trollailleet tiedä mitä tekevät. Motiivit on sitten mitkä on. Mutta joo, tossa pitää ottaa toki sekin huomioon että kun osuu jotensakin kohilleen niin kyse voi olla myös siitä, että sitä kuvittelee sen osuvan. Nimikirjaimet ja kaikenlaiset epämääräiset kuvaelmat voi osua moneenkin ja se juuri onkin vaarallista täällä kirjoittelussa. Siksi ihmiset. Hoitakaa ne asianne/kaipauksenne oikeasti tämän ketjun ulkopuolella. Jos teillä on jotain hoidettavaa tai keskusteltavaa kenenkään kanssa.
Aikamoista selittelyä ja vielä itsensä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just näin. Kiusaava Suomi. Tehdään jatkossa oikein kiusaamisen lopettamiseksi. Loogisesti ajateltuna kiusaamisen jatkaminen ja pahentuminen ei ole ratkaisu lopettamiselle. Nonni. Ei nyt muuta. T. Mummo
Se mitään kiusaamista ole jos suututaan kun ärsytetään. Tiedät itsekin minkä reaktion halusit ulos, jos jossain kiusaamista on niin siinä.
Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaan, lausui ainoa työväenluokasta noussut presidentti Koivisto.
Kiusaajan selittelyt, eikä nyt sotketa Koivistoakin tähän:D
Kiusaaja menettää valtansa kun ei saa reaktiota.
Seuraavaksi tulee turpaan jos ei reagoi, kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
[
Älä sitten viitsi jauhaa sitä paskaa täällä, jokainen päivä valitat sinäkin täällä kaikesta. Ei voi aina olla hiljaa, sehän ei todellakaan ratkaise ongelmia kenenkään ihmisen.
Mä en ole täällä kyllä kirjoittanut aikoihin. Totta, mutta ei sekään ratkaise jos aina ollaan hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä täällä on taas oikein meno? Ilmeisesti taas aika villilänsi.
Tuohon eiliseen Kaisa juttuun, niin eihän täällä kukaan eilen ole mitään erityisemmin paljastanut Muuta kuin siis sen, että Kaisa ope 😻nimimerkillä oleva hämmentää keskusteluita.
Onhan hän sen itse myös myöntänyt kirjoittamissa kommenteissaan. Ei se ole suuri salaisuus. Siitä ei ole mitään hajua, kuka on tämä henkilö kyseisen nimimerkin takana.
Hyvin paljon yhteneväinen on kyllä narrin kanssa joka on vanha hahmo, joka täällä joskus on esiintynyt.
Eli esm. jos vaikka x kirjoittaa että tämä on x:ltä z:lle niin sitten melkein välittömästi edellä mainittu hyökkää kommentoimaan jotain sekavia juttujaan aiheuttaen palstalla yleistä sekavuutta, niin että ihan ulkopuolisetkin voivat joutua tulilinjalle.
Hei kuule, Kaisa on kissa, ei ope. Ja se olin minä jolla oli tämä Kaisa alun alkaen mukana. Sitä on käyttäneet, tuota kissan naamaria kuule muutkin täällä. Kaisalla on ollut tarinoita kerrottavana. En kiusaa ketään mutta minäkin vastaan jos alatte aukoa päätänne ja kiusata. Että aivan turha syyllistää minua. Ja syksyn sävelmiä rakas sinullekin. 🍁🍄🍂🍁
No, kuka sitten onkaan kaiken takana niin on kuitenkin esiintynyt juuri niin, että on helppo vahingossa yhdistää vääriinkin henkilöihin. Pahoittelut siis siitä jos, et ole trollailun takana ja että sinua on syyllistetty väärin perustein.
No niin, ei se minua haittaa. Täällä kaikki tuntuvat tekevän kaikenlaista eikä rehellisyys auta joten unohtakaa te muutkin jo mielipahanne. Kaikki on hyvin minulla ja toivottavasti myös sinulla ystävä. 🍁🍂🍄🍁
Käytin viime syksynä noita emojia aika tiuhaan, kun lähetin syksyn ystävälle terveisiä. Lähetän nytkin.
🍂🍂🍁- eri kuin täällä tänään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä sietää kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun mielenterveyspalvelut Suomessa on ajettu alas, avohoitoon ja ulkoistettu internetiin.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi, kun mielenterveyspalvelut Suomessa on ajettu alas, avohoitoon ja ulkoistettu internetiin.
Tämä!
Se fiilis, kun kukaan ei oo sun kanssa ikinä samaa mieltä niin joutuu vastailee itelleen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, rauhoittakaapas taas. Voisko noille jutuille tehdä oman ketjun vaikka.
Tee palvelus ja mene itse toiseen ketjuun. Kukaan ei jää kaipaamaan.
Selvä. *poistuu ketjusta*
Vierailija kirjoitti:
Kolmelle ekalle pikatarot sydämen asioista.
Hep
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep
Ei kyll oikeesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep
Ei kyll oikeesti
🤔😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hep
Suru, mutta emotionaalinen älykkyys.
Älä mua kohtaan ainakaan heittele kiviä, kun mulla ei ole minkäänlaista osaa eikä arpaa. Kommentoin vain tuota, että minuunkin kohdistunutta paskaa on täällä ollut. Eiköhän ne ketkä ovat trollailleet tiedä mitä tekevät. Motiivit on sitten mitkä on. Mutta joo, tossa pitää ottaa toki sekin huomioon että kun osuu jotensakin kohilleen niin kyse voi olla myös siitä, että sitä kuvittelee sen osuvan. Nimikirjaimet ja kaikenlaiset epämääräiset kuvaelmat voi osua moneenkin ja se juuri onkin vaarallista täällä kirjoittelussa. Siksi ihmiset. Hoitakaa ne asianne/kaipauksenne oikeasti tämän ketjun ulkopuolella. Jos teillä on jotain hoidettavaa tai keskusteltavaa kenenkään kanssa.