Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jos oltaisiin pari, en olisi iltaisin puhelimella. Nytkin vain etsin sinua.
Vierailija kirjoitti:
Ukkonen jyrisi
Olet joko keski-Suomesta tai Lapin länsipuolelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Helpottais jos tietäsin mistä se uskalluksen puute johtuu. Et mikä pelottaa eniten. Ne muut ihmiset?
Se, että yrittäisinkin iskeä varattua ( en tieä oletko vai et), se, että olen vanhempi kuin sinä ja olen kuvitellut omiani katseistasi ja kyllähän ne muutkin siellä vaikuttaa ja tuntuu jo nyt, että ainakin yksi on huomannut jotain
Keksisin parempaakin tekemistä kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Miksei me olla pari?
Koska ollaan eri paria. 🥺
Tekisi taas mieli kirjoittaa sulle jotain puutaheinää tai vaihtoehtoisesti keksiä tikusta asiaa. Kummastakaan ei kyllä ole mitään hyötyä ja lähempi tutustuminen kai sula mahdottomuus, mutta mä nyt olen aina ollut vähän hölmö näissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Helpottais jos tietäsin mistä se uskalluksen puute johtuu. Et mikä pelottaa eniten. Ne muut ihmiset?
Se, että yrittäisinkin iskeä varattua ( en tieä oletko vai et), se, että olen vanhempi kuin sinä ja olen kuvitellut omiani katseistasi ja kyllähän ne muutkin siellä vaikuttaa ja tuntuu jo nyt, että ainakin yksi on huomannut jotain
Mistä tiedät, et oot vanhempi? 🤔 Sivusta
En muistanut, että lomailu on näin rankkaa.
Ammatillisesti ollaan kuin yö ja päivä.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi taas mieli kirjoittaa sulle jotain puutaheinää tai vaihtoehtoisesti keksiä tikusta asiaa. Kummastakaan ei kyllä ole mitään hyötyä ja lähempi tutustuminen kai sula mahdottomuus, mutta mä nyt olen aina ollut vähän hölmö näissä.
Älä tee sitä
Vierailija kirjoitti:
En muistanut, että lomailu on näin rankkaa.
Mee töihi?
En tiedä onko sinun tunteet jo laimentunut kriittisesti, mutta silti huudan tuuleen, että olet edelleen ihana. Oikeastaan vielä ihanampi kuin silloin alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yritän tsempata itseäni seuraavaan kertaan kun nähdään. Täs on ollu nyt niin paljo muuttujia estelemässä mut jos jotain saisin susta irti niin vois nää kuviot ja ajatukset vähän selvitä?
Samoja mietteitä omasta tilanteestani. Tosin sellaista tilannetta ei tule, että mikään voisi selkeytyä. Paitsi jos minusta tulee ajastustenlukija. Näin en jaksa enää. On vain paha fiilis nykyään jokaisen kerran jälkeen. Pakko ottaa etäisyyttä. Onhan sinulla se yksi vaki-ihailija siellä.
Ei ainakaa omassa tiedossa mitään ihailijaa ole mut kiva jos muut tietää että sellasia on.
Vierailija kirjoitti:
Ammatillisesti ollaan kuin yö ja päivä.
Kumpi on yö ja kumpi päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En uskalla
Ne muut ja vähän sinä 💗 sivusta
Mun on pakko olla pelottava ettei sapelihammastiikeri syö meidän lapsia 😔
Vierailija kirjoitti:
Jose 💗
Kuka se siellä? Yleensä minä huutelen täällä kaivatun perään eikä kukaa mua. Vai trolliko?🤔 -jose
Lukisin sulle runoja ja ehkä novelleja. Se olis ihanaa.