Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon... 

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics) 

"Jotenkin vaan elämä ajautuu

Koko ajan kauemmas

Ilman sua mä en tosiaan pärjää

Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
17761/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle jokin todiste, että olet täällä. Muuten on jätettävä tämä paikka, joka on turha ilman sinua. 🦔

Alkaako S:llä?

Vierailija
17762/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"katso rakas miten rikki olen, en osaa tunnekäyttäytymistä, enkä puhua asioista, mutta sinun rakkautesi voisi korjata minut, tai ainakin minusta tuntuu siltä"

Joskus kyllä tuntuu tältä.

Ei kukaan sinänsä korjaa ketään, mutta sopiva seura ja iloiset jutut, hyvä seksi ym. voi kyllä viedä ihmistä ns. parempaan paikkaan itsensä kanssa ja saada sillä tavalla virtaa koneeseen, että nuo jotkut ongelmat ei niin hallitse elämää tai on helpompi jopa ratkaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17763/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lempille iloa iltaan ja muutenkin hauskaa viikonloppua!

Kiitos, ilolle on tarvetta. Samoin sinulle rentouttavaa viikonvaihdetta!

T. Lempi L. 😊

Vierailija
17764/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä te olette tyhmiä ihmisiä tälläkin palstalla. 🖕

Katso löytyykö Facebookista joku Oxfordin yliopiston professoreille suunnattu ryhmä ja mene sinne älykäs.

Vierailija
17765/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anna mulle jokin todiste, että olet täällä. Muuten on jätettävä tämä paikka, joka on turha ilman sinua. 🦔

Ei.

Vierailija
17766/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaingallup:

Kaivatun kolmannet etu- ja sukunimestä?

LM

Vierailija
17767/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan olen sinua kaivannut ja turhaan ja tuuleenko kaikki?

Mistä sitä koskaan tietää, jos ei ota selvää. Otappa selvää.

Ei täällä kukaan halua ottaa näistä asioista selvää. Kerran kuultu kolme vuotta sitten, kun joku lähetti oikean viestin kaivatulleen. Kaikki muut huutelee täällä tuuleen vuodesta toiseen. Sivusta

Itse ainakin prosessoin täällä sydämen särkymisen ja yksin jäämisen, eli tulin ketjuun siinä vaiheessa kun oli jo selvää. Sitten täällä kipuilin niitä yksipuolisia tunteita vuosien ajan.

Käsittääkseni täällä on muitakin vastaavia.

Eri

Korjaan, kun tuo yksin jääminen kuulosti turhan dramaattiselta :D

Eli ei yksin jäämisestä ollut kyse, vaan ulkopuolisuudesta. Särkynyttä sydäntä ja ulkopuolisuutta podin täällä joskus kovastikin.

Tai sellaista tietynlaista yksin/syrjään jäämistä, ehkä ulkopuolisuus on oikea sana.

Meinasin sanoa vertaistukea, mutta ehkä kokemusasiantuntija olisi parempi, sillä vaikutat saaneesi elämääsi, tuota, kasaan? Tai siis, koetko vielä ulkopuolisuutta? Olen siis ihan vasta särkenyt sydämeni, eikä ole ketään, oikeasti ketään, joka olisi minulle antamassa luottamusta huomiseen. Oikeastaan särjin sydämeni kahdesti, sillä myös se henkilö jätti minut yksin, jolle pystyin edes kertomaan jääneeni yksin.

Sattuu niin julmetusti, ajatus ei pysy kasassa. En enää muista, mitä yritin kysyä. Anteeksi. Lähetän tämän silti

Vierailija
17768/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjaingallup:

Kaivatun kolmannet etu- ja sukunimestä?

T L

Vierailija
17769/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"katso rakas miten rikki olen, en osaa tunnekäyttäytymistä, enkä puhua asioista, mutta sinun rakkautesi voisi korjata minut, tai ainakin minusta tuntuu siltä"

Joskus kyllä tuntuu tältä.

Ei kukaan sinänsä korjaa ketään, mutta sopiva seura ja iloiset jutut, hyvä seksi ym. voi kyllä viedä ihmistä ns. parempaan paikkaan itsensä kanssa ja saada sillä tavalla virtaa koneeseen, että nuo jotkut ongelmat ei niin hallitse elämää tai on helpompi jopa ratkaista.

Kaipaan hyvää seksiä.

Vierailija
17770/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen halaus parantaisi minut.

Vierailija
17771/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kauan olen sinua kaivannut ja turhaan ja tuuleenko kaikki?

Mistä sitä koskaan tietää, jos ei ota selvää. Otappa selvää.

Ei täällä kukaan halua ottaa näistä asioista selvää. Kerran kuultu kolme vuotta sitten, kun joku lähetti oikean viestin kaivatulleen. Kaikki muut huutelee täällä tuuleen vuodesta toiseen. Sivusta

Itse ainakin prosessoin täällä sydämen särkymisen ja yksin jäämisen, eli tulin ketjuun siinä vaiheessa kun oli jo selvää. Sitten täällä kipuilin niitä yksipuolisia tunteita vuosien ajan.

Käsittääkseni täällä on muitakin vastaavia.

Eri

Korjaan, kun tuo yksin jääminen kuulosti turhan dramaattiselta :D

Eli ei yksin jäämisestä ollut kyse, vaan ulkopuolisuudesta. Särkynyttä sydäntä ja ulkopuolisuutta podin täällä joskus kovastikin.

Tai sellaista tietynlaista yksin/syrjään jäämistä, ehkä ulkopuolisuus on oikea sana.

Meinasin sanoa vertaistukea, mutta ehkä kokemusasiantuntija olisi parempi, sillä vaikutat saaneesi elämääsi, tuota, kasaan? Tai siis, koetko vielä ulkopuolisuutta? Olen siis ihan vasta särkenyt sydämeni, eikä ole ketään, oikeasti ketään, joka olisi minulle antamassa luottamusta huomiseen. Oikeastaan särjin sydämeni kahdesti, sillä myös se henkilö jätti minut yksin, jolle pystyin edes kertomaan jääneeni yksin.

Sattuu niin julmetusti, ajatus ei pysy kasassa. En enää muista, mitä yritin kysyä. Anteeksi. Lähetän tämän silti

Voi ei, kauhea tilanne. Paljon voimia sinulle.

En tiedä onko elämäni miten kasassa - moni asia on huonommin kuin ennen tuota, vaikka joissain on paremminkin.

Ulkopuolisuus on konkreettisesti olemassa, mutta en enää välitä siitä. Olen oppinut tietyllä tapaa välinpitämättömäksi ja itsenäiseksi, ja päättänyt vain sinnitellä.

Yritän keskittyä hyvään ja ajattelen kaikesta huolimatta aika positiivisesti.

Vierailija
17772/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallipallo, viestiä vai ei? 🙏

Tämä näkyy selkeästi.Laitat viestiä kaivatullesi irl🔮

Ole hyvä.

Entä Kristallipallo, vastaako hän?

Vierailija
17773/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaan yritän haarukoida kaipaako joku mua, älkää luulko trollikalastelijaksi! En ole ilkeällä asialla.

Vierailija
17774/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet viehättävintä mitä kohdalleni on tullut. Sisäisesti ja ulkoisesti, ja se on erityinen yhdistelmä.🌻

n-n

Vierailija
17775/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Muu tunniste?

Vierailija
17776/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän nyt luvata itselleni, etten enää yritä kaivatun suhteen mitään. Olen jo niin monta kertaa lyönyt päätä seinään, että pitäisi jo ymmärtää. Vahvat tunteet on ajaneet yrittämään liikaakin. Jos jokin ei toimi, se ei toimi. Miten saisin tämän kallooni? Vertaistukea?

Vierailija
17777/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

[(ᵥᵥ) puren kohta... ehkä näykkäisen kuitenkin <3 hihhihhii.... saisin varmaan avarin kuitenkin :( ois se sen arvoista kuitenkin.

Vierailija
17778/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritän nyt luvata itselleni, etten enää yritä kaivatun suhteen mitään. Olen jo niin monta kertaa lyönyt päätä seinään, että pitäisi jo ymmärtää. Vahvat tunteet on ajaneet yrittämään liikaakin. Jos jokin ei toimi, se ei toimi. Miten saisin tämän kallooni? Vertaistukea?

Minä. Meille pitäisi olla oma ketju ja voisimme tsempata toisiamme.

Vierailija
17779/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristallipallo, viestiä vai ei? 🙏

Tämä näkyy selkeästi.Laitat viestiä kaivatullesi irl🔮

Ole hyvä.

Entä Kristallipallo, vastaako hän?

Tietenkin. 😌

Vierailija
17780/25856 |
18.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä. Meille pitäisi olla oma ketju ja voisimme tsempata toisiamme.

Tsemppiä sulle! Unohdetaan kaivatut, kun ei kerran mikään onnistu. Kyllä me onnistutaan!

Ketju on lukittu.