Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Jos Daniel Hellman tekis jonkun äänikirjan tai muuten lausuisi syvällä äänellään jotain, maksaisin jollen saisi sitä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Miten voidaan ystävystyä? Ehdota. Vai jääkö kaikki vain tänne?
No siten et viettää aikaa yhdessä, pitäis tietää mikä ois sulle luontevaa
Vierailija kirjoitti:
16.8.23
Jahas. Missä?
Pitkästä aikaa nähtiin aika tasan 2kk. sitten. Tulit moikkaamaan. Hetken verran juteltiin niitä näitä. Liian lyhyt hetki.
Jäi ikävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä menee?
Kotona.
Miksi? 👍
Vierailija kirjoitti:
Ei se ole vaikeaa. Puhukaa toisillenne.
Jos ette puhu. Ettekä näe. Ei voi syntyä ystävyyttäkään.
G: 16.8.2023 useamman tunnin ajan
Vierailija kirjoitti:
Ehdotan, jos tiedän kuka haluaa ystävystyä.
Vierailija kirjoitti:
Gallup: Kuka on sulle se oikea?
Rohkeasti nimiä.
Se, joka olisi voinut olla oikea, on nyt naimisissa toisen miehen kanssa, asuu ulkomailla ja heillä on lapsi. Toinenkin, joka olisi voinut olla se oikea, asuu ulkomailla ja seurustelee ulkomaalaisen miehen kanssa. Ehkä pitäis taas alkaa katsella ulkomaalaisia naisia, kun nämä yksipuoliset ihastumiset suomimuikkeleihin eivät näytä tuottavan muuta kuin melankoliaa.
Hannalle hyvää yötä
T. Risuparta
Uusi elämäntapa on nyt otettu haltuun. Kaikki on hyvin. Kaikki on hyvin. Kaikki on hyvin. 👍
Voin tehdä saman tien aloitteen, jos tiedän, että oikeasti haluat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää vaan pikkusen rohkaistua, en mä niin pelottava ole
Miks mun?
No, oon valmis tapaamaan melkein millon vaan joten..
Eikö se exä ole taas kuvioissa mukana?
Joku mies pysähty just juttelee ja pyys et otan siitä kuvan, mut joo ei exiä mailla halmeilla
Miks? Onpa outoa. Mä näin kyllä yks päivä, ku menit exän kyytiin. Ajoin ohi sillon.
Tuntuu nykyään turhalta tänne kirjoittelu, kun viimeksikin mun molemmat viestit poistettiin. Melkein meinasin vastata sun kysymykseen instassa, jos siitä ois poikinut keskustelu. Mutta todennäköisesti ei, et ois vastannut siihen mitään. Ehkä et ois edes huomannut. Oisin ehdottanut jotain muuta vaihtoehtoa kuin mitä mietit. En mitään tiettyä, mutta... No arvaat ehkä mitä. Tarkalleen kysymykseen vastaavana vaihtoehtona oisin sanonut...Tai no meneeköhän tämä liian tunnistettavaksi. No ei kai tässä muuta kuin kauniita unia tai idearikasta yötä. Öisin tulee usein parhaat ideat, ainakin omasta mielestä 💛 🌸🌼🌹
En enää edes tiedä, olenko minä kaivannut täällä montaa eri ihmistä, vai onko moni eri ihminen kaivannut minua.
Vierailija kirjoitti:
Jäi jo.
Hyvää yötä. Ulkopuolinen ja yksinäinen olo.
Ajoittain harhainenkin
🕳🐘🥀🥀🥀🥀🥀
Olis tarjolla paistettuja perunoita ja lohta, makkarapihviä, salaattia ja parsaa. Tervetuloa..
Kotona.