Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
G
Mitkä seikat puoltaisivat sitä, että sopisit kaivattusi kanssa yhteen? Mitkä eivät?
Kaikki puoltaa, paitsi... niin mitäs niitä nyt olikaan?
Väsy painaa lämpimän päivän iltaa kohden. Tarkoitus tehdä vielä harrastehommia ja kotitöitä - raukea olo sinua ajatellen. Iltatervehdys!
Olen hattuni piilossa sen alla.
Vierailija kirjoitti:
Olen kadonnut
Kukas olet?
Häpeä estää minuakin näkymästä.
Vierailija kirjoitti:
Häpeä estää minuakin näkymästä.
Mitä häpeät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kadonnut
Kukas olet?
Kauan sitten kadonnut. Nukkuminen. Olen kadonnut. Avasin vahingossa oven taivasmaailmaan. En löydä tietä takaisin. Yhteys alkaa katketa kokonaisuudessaan. Älkää unohtako minua!
Unilääkkeet auttaa. Käy lääkärissä.
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaksi viikkoa siitä, kun on nähty ja halu sinua kohtaan vain kasvaa.
Samat fiilikset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihastukseni etsii netissä seikkailuseuraa.
En oikeastaan. Kurkistan vain joka paikkaan etsiessäni väylää ihastukseni luo.
Näkyykö valoa tunnelin päässä 😘
Vierailija kirjoitti:
G
Mitkä seikat puoltaisivat sitä, että sopisit kaivattusi kanssa yhteen? Mitkä eivät?
Niin harva ihminen sopii kanssani parisuhteeseen.
Sängyn reunalla. Istun ja vaikerran. Kaikki ahdistaa. Missä helvetissä ovat minun silmälasini? En näe yhtään mitään täällänäin..
Vierailija kirjoitti:
G
Meillä on paljon yhteistä. Samanlainen kasvuympäristö samalla aikakaudella, luultavasti varsin samanlainen aate- ja arvomaailma, samankaltaisuuksia elämänkulussa, samantasoinen koulutus yms. Tämä varmasti auttaisi paljon ymmärtämään toista ja estämään isompia ristiriitoja. Persoonina olemme molemmat varmaankin sellaisia huomaavaisia ja joustavia. Osaamme kommunikoida hyvin emmekä pelkää sanoittaa tärkeitä asioitamme. Varmaankin lähestymme asioita posin kautta, jolloin yleinen ilmapiiri olisi jo lähtökohtaisesti miellyttävä. Luulen, että voisimme jakaa yhteisiä harrastuksiakin.
Mitään varsinaisia ilmeisiä ongelmakohtia en näe. Sellaiset paljastuisivat varmaan ajan kanssa suhteessa, jos niitä ilmenee vaikkapa joidenkin luonteenpiirteiden törmätessä. En kyllä usko. Tässä ei tietenkään huomioitu nk. esteitä tällä hetkellä.
Oon kiltti, älkää pelätkö 🤗
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🤝👨🏼
Minä ja sinä💙💙💙
Vierailija kirjoitti:
G
Meidän värkit on sillai yhteensopivia.
MtoW kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Meillä on paljon yhteistä. Samanlainen kasvuympäristö samalla aikakaudella, luultavasti varsin samanlainen aate- ja arvomaailma, samankaltaisuuksia elämänkulussa, samantasoinen koulutus yms. Tämä varmasti auttaisi paljon ymmärtämään toista ja estämään isompia ristiriitoja. Persoonina olemme molemmat varmaankin sellaisia huomaavaisia ja joustavia. Osaamme kommunikoida hyvin emmekä pelkää sanoittaa tärkeitä asioitamme. Varmaankin lähestymme asioita posin kautta, jolloin yleinen ilmapiiri olisi jo lähtökohtaisesti miellyttävä. Luulen, että voisimme jakaa yhteisiä harrastuksiakin.
Mitään varsinaisia ilmeisiä ongelmakohtia en näe. Sellaiset paljastuisivat varmaan ajan kanssa suhteessa, jos niitä ilmenee vaikkapa joidenkin luonteenpiirteiden törmätessä. En kyllä usko. Tässä ei tietenkään huomioitu nk. esteitä tällä hetkellä.
Teillähän olisi hyvät lähtökohdat yhdessäoloon. Toivottavasti päädytte yhteen 👍.
Vierailija kirjoitti:
Lämmin halaus ja suukko ihanalle unelmieni naiselle 🤗😘
Tekee mieli helliä ennen kävelylle lähtöä. Ikäväkin on 💕🌹
Kiitos. Jos et ole vielä saanut hikeä pintaan siellä lenkillä niin saat mahti lämpöisen halauksen ja suukon.
🤗😘
Sitä se ikävä teettää.
Kiitokset myös ihanasta ruususta. Siitä tuli hyvä
mieli. 💕
Kaikki tai ei mitään - sanoit...
G