Onko nyt liikkeellä tauti johon liittyy kova päänsärky ja kuiva yskä
Kommentit (30)
Onhan suolat ja nesteet tasapainossa?
Oon tainnut saada sen myös. Piti palata lomalta töihin huomenna enkä kehtaa olla pois vaikka pää meinaa räjähtää kivusta enkä pysty puhumaan koska koko ajan yskittää
Krapulaa ei ole mutta suolat ja nesteet saattaa olla epätasapainossa kyllä
On joku paskaflunssa, kesti 2-viikkoo yskää ja päänsärkyä ja lihaksia särki. Kaverilla kesti yli 3 viikkoo, nosti kuumeen ja sai antibiootit
Oon tainnut saada sen myös. Piti palata lomalta töihin huomenna enkä kehtaa olla pois vaikka pää meinaa räjähtää kivusta enkä pysty puhumaan koska koko ajan yskittää
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä koronasta kuullut?
No mitäpä veikkaat
Vanha ystävämme Covid-19 on yhä vahvasti keskuudessamme, vaikka toki muitakin viruksia kiertää.
Täydentävä kysymys: arvaillaanko huvikseen vai onko joku saanut viime päivinä positiivisen koronanäytteen noilla oireilla?
Vierailija kirjoitti:
Täydentävä kysymys: arvaillaanko huvikseen vai onko joku saanut viime päivinä positiivisen koronanäytteen noilla oireilla?
Mä testaan kohta. Ihan vaan koska kauhee kasa testejä kotona. Oireet tosin alko vasta viime yönä et kai se pari päivää pitäis odottaa ennen testiä. Testaaan silti.
-ap-
Vierailija kirjoitti:
Et oo ikinä koronasta kuullut?
Meillä ei ollut koronaa..
Vierailija kirjoitti:
Mikset kehtaa olla poissa töistä jos olet kipeä?
Ihan tavalliset ja yleisimmät koronan oireet.
Minulla oli täysin huomaamaton korona. Ei kuumetta, ei nuhaa. Oli hiukan ripulia ja yskää ja nieleskellessä hiukan kurkussa tuntui. Tein testin, kun niitä kerran kaapissa oli, ja yllätyin positiivisesta testituloksesta. Koronasta on nyt aikaa jo neljä viikkoa, eikä maha- ja kurkkuvaivaa ole enää ollenkaan. Kuiva yskä on kuitenkin jäänyt jäljelle. Ajoittain on myös kovaa päänsärkyä, joka voi kyllä johtua ukonilmasta tai huonosta nukkuma-asennostakin. Päänsärky on minulla ollut koko ikäni viikottaista.
Meillä oli tällainen kummallisuus, nyt jo parempi. Kesti reilu viikon.