Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni!
Teenkö oikean johtopäätöksen jos käsitän sinun jättäneen minut ns vapaille markkinoille?
Et.
Ai niin, eihän mua täällä kukaan kaipaa. Siis ohi.
P MIEHELLE KAUNIITA UNIA, KUNNES JÄLLEEN TAPAAMME😊😊
Pitää huutaa ennen kuin viesti taas poistuu,toivottavasti kuulit,no ainakin vastasit irl viestiin joten no hätä😀
Tuli hirveä halu olla jotenkin yhteydessä. Poistin tämän sivun taas eilen mutta sitten ei ole mitään yhteyttä. Hyvää yötä siis, nuku hyvin. Tämä on kyllä hämmentävää ja outoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mitkä seikat puoltaisivat sitä, että sopisit kaivattusi kanssa yhteen? Mitkä eivät?
Hänessä tunsin tuttuutta. Rento ja kotoisa fiilis. Samalla lämpöä ja roihua, vallattomia ajatuksia. Halua. Lähtökohtaisesti tuli tunne luottamuksesta. Rakkaus. Olla hänelle. Samaa en oo tuntenut aiemmin. Voin olla oma itseni.
Emme tunne juurikaan. Hieman juteltu.
Hän ei taida tuntea mua kohtaan suurta paloa.Kyllä tunnen.
Vierailija kirjoitti:
Onko meillä toivoa?
Jos mielet saisivat päättää,
vai sydämet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
Mitkä seikat puoltaisivat sitä, että sopisit kaivattusi kanssa yhteen? Mitkä eivät?
En tunne häntä niin syvällisesti, joten en osaa vastata tähän. Sen tiedän, että minulla on hyvä olla, kun olen hänen kanssaan. Ajattelemme monesta asiasta samoin, meillä on samoja kiinnostuksenkohteita, toimimme monessa asiassa samalla tavalla.
Luonteenpiirteissämme on kuitenkin eroa. Hän hyvin rohkea ja suora, minä varautuneempi ja harkitsevampi. Usein mietin, etten olisi hänelle tarpeeksi.
Tuollainen combohan on just hyvä. Toinen on rohkea ja rohkaisee toistakin ylittämään itsensä. Toinen harkitsevampi ja tarvittaessa tasoittelee ja ehkäisee toista sortumasta ylilyönteihin. Eihän siitä mitään tule, jos molemmat ovat just samanlaisia persoonia. Ihminen tarvitsee vastinparia, ei itsensä kloonia.
Sivumies
Mikäs hämmentäjä täällä rellestää 🥸
Kyllä sitä tuntee itsensä niin idiootiksi välillä, kun roikkuu jossain parissa katseessa ja kuvittelee kaikenlaista. Miks pitää olla tällanen? Eikö jo voisi antaa olla ja tunnustaa itselleen, ettei oikeasti mitään ole. On sitä ihminen tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni!
Teenkö oikean johtopäätöksen jos käsitän sinun jättäneen minut ns vapaille markkinoille?
Pyysitkö sä mua johonkin ja mä kieltäydyin? Sori, meni ihan ohi. 😜
Vierailija kirjoitti:
Miksi jätät kuvittelun varaan? Saatatko pettyä lisäksi?
Minä olen häntä viimeksi irl lähentynyt. En tiedä onko saanut viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G
En tunne häntä niin syvällisesti, joten en osaa vastata tähän. Sen tiedän, että minulla on hyvä olla, kun olen hänen kanssaan. Ajattelemme monesta asiasta samoin, meillä on samoja kiinnostuksenkohteita, toimimme monessa asiassa samalla tavalla.
Luonteenpiirteissämme on kuitenkin eroa. Hän hyvin rohkea ja suora, minä varautuneempi ja harkitsevampi. Usein mietin, etten olisi hänelle tarpeeksi.
Tuollainen combohan on just hyvä. Toinen on rohkea ja rohkaisee toistakin ylittämään itsensä. Toinen harkitsevampi ja tarvittaessa tasoittelee ja ehkäisee toista sortumasta ylilyönteihin. Eihän siitä mitään tule, jos molemmat ovat just samanlaisia persoonia. Ihminen tarvitsee vastinparia, ei itsensä kloonia.
Sivumies
Niin, toisaalta tuo on kyllä totta. En osannut ajatella sitä tuota kautta. Ja se tunne, mikä hänen kanssaan tulee. Välillä haluaisin jakaa niin monia asioita itsestäni, mikä ei ole minulle tyypillistä. Tulee turvallinen, luottavainen olo.
Varmasti tulee. Luota vain sokeasti häneen ja seuraa häntä. Hyvä tulee...
En lausuisi lausetta pahaa jos tietäisin että satutan sua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä tuntee itsensä niin idiootiksi välillä, kun roikkuu jossain parissa katseessa ja kuvittelee kaikenlaista. Miks pitää olla tällanen? Eikö jo voisi antaa olla ja tunnustaa itselleen, ettei oikeasti mitään ole. On sitä ihminen tyhmä.
Näin minäkin ajattelen aina kaikkien kohdalla. Mitään ei ole, vaikka alasti makaisivat sängyssäni, koska miksi olisi.
Tänään näin kaupassa komeimman miehen ikinä. En tiennyt, et tuollaisiakin on olemassa 😍
Vierailija kirjoitti:
Varmasti tulee. Luota vain sokeasti häneen ja seuraa häntä. Hyvä tulee...
Niin luotankin. Lopputulos on hyvä, kävi miten kävi.
Rantaraitti kutsuu jälleen.
Vierailija kirjoitti:
Tänään näin kaupassa komeimman miehen ikinä. En tiennyt, et tuollaisiakin on olemassa 😍
Kuvaile häntä meidän kaikkien piristykseksi. En ole miehiin päin lainkaan mutta kiinnostaisi kuitenkin kuulla.
Ei noin, vaan noiden ominaisuuksien vuoksi asioista voi puhua ja sopia, joten ei tule edes tarvetta katsella vieraisiin pöytiin. Ihmiset ajautuvat erilleen toisistaan, kun asioista ei puhuta, vaan toisista vain oletetaan kaikenlaista. Mutta ei tuuliviirikään näytä tuulten suuntaa kaikille - vain niille, joiden pihapiirissä se on. Se, että on parisuhteessa avoin ja vilpitön, on yksi asia. Kaikkea ei tarvitse paljastaa kaikille - vain sille, joka pitää siitä tuuliviiristä huolta.