Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
14841/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää sunnuntaita pikkuvaalealle 🤗

Terv. risuleuka

ps. kiitos hyvän yön toivotuksesta!

Hyvää sunnuntaita risuleualle ja kiitokset aamu terkuista. 🤗

Vierailija
14842/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sataa.

Kohta vai nyt jo?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14843/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sulla on pehmentävä vaikutus muhun..

Muutut selkärangattomaksi?

Joo. Valitettavasti. Eri

Vierailija
14844/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi mulle joku harrastus.

Ootko introvertti vai ekstrovertti? Jos ensimmäinen, niin joku yksilöharrastus ja ekstrona ryhmätoimintaa.

Tuohon kuvioon ei sit sovi seksin harrastaminen 😂

Kyllä me introvertitkin tykätään seksistä.

Itse harrastan sitä vain suhteessa ollessani.

Tai yksin..

Eri

Vierailija
14845/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset

Vierailija
14846/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon iloista ja hyvää mieltä meille kaikille, tähän heräävään kauniiseen sunnuntai päivään. 🍀 Tietysti kaivatulleni kaikkea hyvää eniten. 🍀

Vierailija
14847/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan koiraa.

Vierailija
14848/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä asia estää sen ettet ole yhdessä kaivattusi kanssa?

Hän kolahti kovaa ja olis ollut haluja tutustua. Hänellä ei ole aikaa, muuten paletti hajoaa. Kenties viel joku päivä pidetään hauskaa ja vaik harrastetaan yhdessä...

Vierailija
14849/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikittelen ajatuksella, että tulisin sun ovelle ja sanoisin, etten kestä enää olla erossa sinusta ( seuraa tajunnan räjäyttävä suudelma). Todellisuudessa et välttämättä edes tiedä, että ajattelen näin, etkä tunne minua kohtaan mitään. Siksi en uskalla. -Miehelle joka on vallannut mun ajatukset

Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.

Vierailija
14850/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tuhlaat elämäsi haaveillen tuntemattomasta ihmisestä? Ota yhteyttä tai mene eteenpäin.

Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.

sivusta

Vierailija
14851/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan MODELLA ONGELMA , kun joku kaipaa peteä tai p miestä tai vastaavaa. Kaikki tällaiset viestit katoaa.

Sepä ikävää

Eikö olekin,kiitos myötätunnosta.

Vierailija
14852/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkitset mulle tosi paljon. Avasit maailmaa lisää kauneudelle, aistit avoinna. Se, että tulit elämääni on, rikastuttanut mua. Joku päivä sanon tämän sulle. Siitä alkaa aika yhteinen... Sulle, jonka kanssa on ihana halata. 🧡😊 K

Vierailija
14853/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi persialaisen orientalistimusiikin tai sinnepäin vivahteisten remixien kuuntelu tuo hyvän mielen? 

Vierailija
14854/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä tuhlaat elämäsi vatvomalla kolmantena osapuolena tuntemattomien ihmisten asioita?

Vierailija
14855/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä uutta miestä

Vierailija
14856/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan selkärangatonta.

Vierailija
14857/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko yölläkin lippu salossa?

Vierailija
14858/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivänjatkoja.

Vierailija
14859/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin poikien äitinä voisin sanoa teille kaikille naispuolisille kaipaajille, että miehet on näköjään niin puusilmiä, että eivät mitenkään aivan varmasti tunnistaisi jotain kaihoisia katseita tai "vihreää valoa". Kyllä sen viestin pitäisi olla aika selkeä :/ että menisi perille.  Viettävät myöskin pääosin aikaa harrastuksen ja kavereiden kanssa. En tiedä kyllä miten tulevat koskaan onnistumaan missään pariutumisessa.

Vierailija
14860/25856 |
13.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuossa sanota, että tuntematon? Tuohan voi olla jokin tuttu, harrastuksen tai työn kautta kohdattu, työkaveri jne.

sivusta

Eikös silloin käytännössä ole itselle tuntematon ihminen jos ei tunne eikä tämä kyseinen ihminen tiedä näistä ajatuksista? Tähän ymmärrykseen päädyin kertomuksesta. Jotenkin sitä ulosantia soisi harjoitella, tuo tölviminen on rasittavaa ja raskasta. Haette huomiota aina kun pikkasenkin kutittaa jokin. Jos saat vielä nautintoa lisäksi niin tervemenoa. Koittakaapas harjoitella sellaista kohteliasta kanssakäymistä kuten aikuistumiseen kuuluu. Yhteiskunnassa on arvostettava myös muita ihmisiä kuten kaikkea muutakin.

Ketju on lukittu.