Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ikävöin sinua, kauniita silmiäsi ja hymyäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Mitä kuuluu? 👂
Jaahas-jaahas. Niin hän aina sanoo.
Jaahas jaahas, näin hän tuumii monasti. 😸
Täältä menee kohta lähetys poikki ikiajoiksi. Ja tiedoksi että suuhygienistillä käyn kohta, kun se kiinnostaa kuitenkin. Ihan rutiinitoimenpide.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanalle viileän illan terveiset ja kauniit ajatukset
KalleTerveisiä takaisin
Sinä Kalle se taidat olla mun kaunis ajatus.
Hyvää yötä.
Vaihdoitko unelmien naisena vastaamisesta Kallen heilaksi?
Käveltiin vastakkaisiin suuntiin kauppakeskuksen sivuseinän vierustaa pitkin, minä lähellä ulkoseinää ja sinä kauempana seinästä. Oltaisiin sivuutettu toisemme kauempaa jos olisit pitänyt alkuperäisen kävelyreittisi, mutta jostain syystä muutit suuntaa ja kävelit hetken viistosti niin, että sivuutimme toisemmme läheltä koskettamatta kuitenkaan toisiamme. Tulkitsin kävelyreittisi muutoksen tarkoitukselliseksi samalla, kun yritin kävellä hyväryhtisenä eteenpäin ja katsoa silmieni korkeudelle suoraan eteeni niin, etten vilkuile sinua. Kun olit jo kauempana, vilkaisin kyllä olkani yli ja näin muotosi.
Jäin miettimään, että mitähän mahdoit tuolla hetkellä miettiö ja havainnoida?
m-n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kaivattu ( tai ihastus ) taitaa olla Fow festareilla. Tuskin ilman naisseuraa. No, enpä mitään kuvitellutkaan koskaan välillämme tapahtuvan. Haluaisin kyllä. Ainakin kerran koskettaa ja ehkä jotain muutakin. Miehelle. Sinisilmäiselle.
Loppuosa kuulosti kivalta, mutta tuo festarijuttu jäi hämäräksi. Eikä ole naisseuraa, joten ehkä pitäis perustaa tili johonkin only fanssiin tai Todaytersiin tmv. Olisko suosituksia?
Sivumies
Joo itsellä lopahti innostus siinä kohtaan kun luin että tämä olikin miehelle. Plus että en oo flow festareilla. Eikä ole naisseuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän pitäis vähän jutella järjestelyistä. Rohkeasti vaan.
Järjestelyistä?
Tulossa siihen ikään että muuttuu näkymättömäksi ja kuulumattomaksi...
Minä ikävöin sinua. Haluaisin saada irl yhteyden.
Vierailija kirjoitti:
Minä ikävöin sinua. Haluaisin saada irl yhteyden.
Kenen kanssa?
Mun mielestä meidän pitäis antaa tälle kyllä mahdollisuus. Mitä luulet J-mies?
Vierailija kirjoitti:
Ilkeät tankki punkero vielä tänne kirjoitella. Jokohan olisi aika lopettaa? Kaikki on sun typerät jutut täältä tunnistanut.
🤔 tp?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä meidän pitäis antaa tälle kyllä mahdollisuus. Mitä luulet J-mies?
Ei pitäisi M.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisin sietänyt sulta vaikka mitä. Vieläkin olisin valmis. Mutta lähemmäs sä et taida tulla, ja on kai jäähyväisten aika. Toivon vielä.
Mutta itse sietäjät eivät siedä sitä että joutuisivat itse tekemäänn lähestymistä. Aina vedotaan siihen että kyllä se on toisen lähestyttävän. Jos ei toinen lähesty niin se on heti merkki että ei kiinnosta ja ei oo mun arvoinen ja olen parempi ihminen kuin se kuka ei lähesty. Ja näin maailmaa jatkaa pyörimistään. Ihmiset toistavat samat virheet vuodesta toiseen. Jonkun on oltava aina se ensimmäinen.
Oon lähestynyt, joten olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi et laita viestiä, vaikka löytäisit minut kyllä?
En löydä sua mistään muualta kuin instasta, Febusta, mesestä, whasappista. Mistäs sen voi tietää, millaisella nickillä olet missäkin appsissa?
joo meen pois. yritän pysyä kaukana etten ole häiriöksi. yksinäinen olo taas. arki rullaa radallaan. ei ole enää mitään, mitä odottaa tai toivoa. ei yhtään mitään
Ei ole meitä yhteen tarkoitettu, sen verran vaikeaa kaikki on. Joskus ajattelin, että universumi yhdisti meidät, mutta se yhdisti meidät vain virtuaalisesti. Siihen se yhteys sitten jäi.
Järjestelyistä?