Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammoille iltapäiväkahvien aika ja nisua.
Kiitos, muistutit minua pannussa seisovasta kahvistani! 😅
Ei kahvi pysty seisomaan, se on juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Kiirehdi rakkain. Kaipaa niin, että tiedän sinun kaipaavan. Älä katoa, tarvitsen sinua kipeästi elämääni. Odotan sinua, tule kun olet valmis. Ihmiselle, jolla on kaksi jalkaa ja kättä. Hän tietää kyllä.
Kuka ivaa kaipaustani?
Soittaisin sinulle, jos voisin. Kertoisin kaiken, mikä tilanne on - ja kaiken kaipauksen.
Samettisilmäni, tiedät, että etsin sinua.
Kaipaan jo ihan vaan sitäkin, että saisi sanoa sun nimen ääneen, sulle. Vaikka vaan tavallisesti ja kasuaalisti. Se maistuu ihanalta. Eroottiselta silloin kun on kyse susta. Sehän on ihan tehty huokailua varten. Sitten mietin sitä lempinimeä, jonka annoit mulle. En muista kuulinko sitä koskaan ääneen. Tiedätkö, että rakastin sitä kun kutsuit mua sillä. Se oli ihan parasta ja tuntui hyvältä. Teki mun sisälle lämpöisen hehkun. Se tuntui niin spesiaaliltakin. Että juuri sä onnistuit keksimään lempinimen, josta vieläpä tykkäisin ja jota omatoimisesti aloit käyttää. Antaisipa elämä vielä tilaisuuden kuulla sitä käytettävän. Antaisipa se mulle tilaisuuden voida vapaasti rakastaa nimeäsi tilanteessa jos toisessa. Ai niin, ja se sun hellä nuotti. Käytit sitä muutamasti. Voin lähes muistaa sen. Ikävä. Niin kova ikävä.
Rakastan sinua. Sinä tiedät senkin.
Edessäni taas rakastunut pari katsoo toisiaan...
Olisi ihana saada katsoa sua. Ja nähdä sun katsovan mua. Muistan sun lempeän katseesi ja hurmaavan katseesi. Ehkä ajattelit muuta...
Miten avaudun toisen rakkaudelle, kun sua mä vaan...Olen kivisen tien risteyksessä. Matkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiirehdi rakkain. Kaipaa niin, että tiedän sinun kaipaavan. Älä katoa, tarvitsen sinua kipeästi elämääni. Odotan sinua, tule kun olet valmis. Ihmiselle, jolla on kaksi jalkaa ja kättä. Hän tietää kyllä.
Kuka ivaa kaipaustani?
Miten niin ivaa? Täältä poimittuja päällikkötason lauseita, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Jos ne ovat kaikki sinulta, pitäisi sinun johtaa tätä maata. Täysin vilpittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Samettisilmäni, tiedät, että etsin sinua.
Kaipaatko minua? Minun silmiäni on aina sanottu samettisilmiksi kun ovat väriltään tummansiniset. Samettihan on sinisen eri sävyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ivaa kaipaustani?
Miten niin ivaa? Täältä poimittuja päällikkötason lauseita, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Jos ne ovat kaikki sinulta, pitäisi sinun johtaa tätä maata. Täysin vilpittömästi.
Yksi virke ei ollut multa, muut olivat. Miksi tämä kunnia? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka ivaa kaipaustani?
Yksi virke ei ollut multa, muut olivat. Miksi tämä kunnia? 🤔
Kuten totesin, lauseita, jotka ovat tehneet vaikutuksen. Sattumaa se, että ovat melkein kaikki sinulta. Tokihan ne kertovat samaa taustatarinaa rivien välistä, joten tarkemmin ajatellen ihan loogista, että kaiken takana on yksi ja sama ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Olen väsynyt siihen, ettet vastaa, vaikka kuinka kirjoittelen anonyymejä viestejä palstalle, jota säännöllisesti lukee vain muutamia kymmeniä ihmisiä. Miksi piilottelet rakkain?
Keskittypä omaan kaipaukseesi.
Saatais vähön juoruiltaviakin asioita, kun on kerran tylsää.
En kirjoittaisi mihinkään anonyymeihin palstoihin mitään, jos olis suora viestiyhteys ihastukseni kanssa.
En kirjoittaisi mihinkään anonyymeihin palstoihin mitään, jos olis suora viestiyhteys ihastukseni kanssa. Olen nössö.
Ei ole anonyymisti huutelua, kun viestit tunnistaa yhden ja saman kirjoittamaksi.
Kyllä koko ketju on minun täyttämäni. Jokikinen viesti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä koko ketju on minun täyttämäni. Jokikinen viesti.
Ei kaikki, noin 5% on mun.
Jep, se S on juurikin oman työpaikan S ja koko työyhteisö tietää! tsihihi (en edes tiedä mistään mitään, mutta yritän epätoivoisesti provota).