Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
14001/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole ollenkaan turha ketju. On tullut aikaisemminkin todettua. Jatkakaahan kaipauksia te kauniit, hoikat, hyvin koulutetut ja menestyneet sinkut.

😁

Vierailija
14002/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Toni. 💞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
14003/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa olla kaunis/ruma päivän teema...

Ääripäät

Vierailija
14004/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta ja hyvää työpäivää ahkera ja tunnollinen rakas naiseni. Hellin ajatuksin sinua ajattelen aamukahvia juodessa. Oli ihana nähdä heti aamusta.

Vierailija
14005/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salavan vieressä kahvilla ja ajattelen sua...

Harakat seurana. Ne on mainioita, jaksaa naurattaa ja nytkin kuulostaa kuin olis väljät tekarit. On tääl joku räkätti, mut ihanaa niitä pesiä oli saada näyttää sulle. Ja katsoa ja nähdä vaan sut...Huokaus. Rakastan sua. 💙🌻

Vierailija
14006/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta rakas...

Vierailija
14007/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä 💚💚💚

Vierailija
14008/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä silmät ja ääni minun iHanalla naisellani. Olet paras. 😚💗

Vierailija
14009/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös koulutetuin, tärkeä lisäys.

Vierailija
14010/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammuleille..

"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.

Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."

No kiva joo. Haavat auki ja suolaa päälle. Näin sanotaan tosiaan sanassa, vaan eipä sitä rakkautta sitten kaikille kuitenkaan suoda.

Päinvastoin. Rakkaus kuuluu kaikille, sillä rakkaudelka ei ole rajoja, sääntöjä, aikaa tai paikkaa. Se on lähes kaikessa ja kaikkialla, jos uskallamme rakastaa maailmaa ympärillämme.

Kuuluuko? Ihanko totta? Olis kiva joskus kohdata joku, joka rakastaa ihan aidosti myös minua.

Vierailija
14011/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

s💖

Vierailija
14012/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen että kuinka monta miestä on yrittänyt iskeä mun kaivattua?? Livenä

Sinun kaivatusta en tiedä, mutta minua eilen viimeksi.

Siis sinua, vai sinun kaivattua? Sivukyselijä

Vierailija
14013/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos ne onnistuu saamaan mun kaivatun ja teen ittestäni pellen täällä kun ikävöin sitten turhaan vaikka toinen on jo treffeilläkin muiden miesten kanssa!

Mitäs jos ottaisit härkää sarvista, ja riskeeraisit pellenroolin ihan irl. Hän joko lähtee treffeille kanssasi, tai sitten ei. Tänne kirjoittelu on tuuleen huutoa.

Vierailija
14014/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin paljon ihania erimuotoisia ja ikäisiä naisia. En tiedä kenet valitsen. Rumat olen jo hyljännyt ajatuksista pois.

Mä en ollut edes listalla 😒💔 nyt kun hän on sinkkuna, niin kaikki muut naiset kiinnostaa.

Vierailija
14015/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta Ville 💖

Vierailija
14016/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mammuleille..

"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.

Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."

No kiva joo. Haavat auki ja suolaa päälle. Näin sanotaan tosiaan sanassa, vaan eipä sitä rakkautta sitten kaikille kuitenkaan suoda.

Päinvastoin. Rakkaus kuuluu kaikille, sillä rakkaudelka ei ole rajoja, sääntöjä, aikaa tai paikkaa. Se on lähes kaikessa ja kaikkialla, jos uskallamme rakastaa maailmaa ympärillämme.

Kuuluuko? Ihanko totta? Olis kiva joskus kohdata joku, joka rakastaa ihan aidosti myös minua.

Sama tilanne minulla. Joka kerta kun olen yrittänyt rakastaa, takaisin olen saanut ohareita, hylkäämistä, itsekkyyttä, hyväksikäyttöä. Tehty selväksi, ettei minulla ole merkitystä. Todennäköisyys, että olen elänyt jo ainakin yli puolet elämästäni, on jo elinaikatilastoja katsomalla iso. Missähän vaiheessa se rakkaus kuuluisi minullekin? Ja uskovaisten lähimmäisenrakkaus on kyllä koettu. Kaikki pitäisi heille itsestään antaa, mieluiten vähän lähisukulaisiltakin, ja saat sitä rakkautta kun olet kuollut! Ei lohduta yhtään ihmistä, joka toivoo kuoleman lopettavan kaiken olemisen, ettei sen jälkeen olisi mitään.

Vierailija
14017/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä 💚💚💚

Sinä💙💙💙💙💙

Vierailija
14018/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin katselemaan h olokaustista (ilmeisesti ei voi täällä kirjoittaa) kertovaa ohjelmaa. Niin vähän aikaa tuosta kaikesta. Halin voisin ottaa.

Vierailija
14019/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon paras päivä. Kaikki minun suosikki naiseni töissä. Olette ihastuttavia 😘

Vierailija
14020/25856 |
12.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmä lepää kaunottarissa ...

Ketju on lukittu.