Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla kaunis/ruma päivän teema...
Ääripäät
Huomenta ja hyvää työpäivää ahkera ja tunnollinen rakas naiseni. Hellin ajatuksin sinua ajattelen aamukahvia juodessa. Oli ihana nähdä heti aamusta.
Salavan vieressä kahvilla ja ajattelen sua...
Harakat seurana. Ne on mainioita, jaksaa naurattaa ja nytkin kuulostaa kuin olis väljät tekarit. On tääl joku räkätti, mut ihanaa niitä pesiä oli saada näyttää sulle. Ja katsoa ja nähdä vaan sut...Huokaus. Rakastan sua. 💙🌻
Mitkä silmät ja ääni minun iHanalla naisellani. Olet paras. 😚💗
Myös koulutetuin, tärkeä lisäys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammuleille..
"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."
No kiva joo. Haavat auki ja suolaa päälle. Näin sanotaan tosiaan sanassa, vaan eipä sitä rakkautta sitten kaikille kuitenkaan suoda.
Päinvastoin. Rakkaus kuuluu kaikille, sillä rakkaudelka ei ole rajoja, sääntöjä, aikaa tai paikkaa. Se on lähes kaikessa ja kaikkialla, jos uskallamme rakastaa maailmaa ympärillämme.
Kuuluuko? Ihanko totta? Olis kiva joskus kohdata joku, joka rakastaa ihan aidosti myös minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuli mieleen että kuinka monta miestä on yrittänyt iskeä mun kaivattua?? Livenä
Sinun kaivatusta en tiedä, mutta minua eilen viimeksi.
Siis sinua, vai sinun kaivattua? Sivukyselijä
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos ne onnistuu saamaan mun kaivatun ja teen ittestäni pellen täällä kun ikävöin sitten turhaan vaikka toinen on jo treffeilläkin muiden miesten kanssa!
Mitäs jos ottaisit härkää sarvista, ja riskeeraisit pellenroolin ihan irl. Hän joko lähtee treffeille kanssasi, tai sitten ei. Tänne kirjoittelu on tuuleen huutoa.
Vierailija kirjoitti:
Niin paljon ihania erimuotoisia ja ikäisiä naisia. En tiedä kenet valitsen. Rumat olen jo hyljännyt ajatuksista pois.
Mä en ollut edes listalla 😒💔 nyt kun hän on sinkkuna, niin kaikki muut naiset kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mammuleille..
"Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.
Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus."
No kiva joo. Haavat auki ja suolaa päälle. Näin sanotaan tosiaan sanassa, vaan eipä sitä rakkautta sitten kaikille kuitenkaan suoda.
Päinvastoin. Rakkaus kuuluu kaikille, sillä rakkaudelka ei ole rajoja, sääntöjä, aikaa tai paikkaa. Se on lähes kaikessa ja kaikkialla, jos uskallamme rakastaa maailmaa ympärillämme.
Kuuluuko? Ihanko totta? Olis kiva joskus kohdata joku, joka rakastaa ihan aidosti myös minua.
Sama tilanne minulla. Joka kerta kun olen yrittänyt rakastaa, takaisin olen saanut ohareita, hylkäämistä, itsekkyyttä, hyväksikäyttöä. Tehty selväksi, ettei minulla ole merkitystä. Todennäköisyys, että olen elänyt jo ainakin yli puolet elämästäni, on jo elinaikatilastoja katsomalla iso. Missähän vaiheessa se rakkaus kuuluisi minullekin? Ja uskovaisten lähimmäisenrakkaus on kyllä koettu. Kaikki pitäisi heille itsestään antaa, mieluiten vähän lähisukulaisiltakin, ja saat sitä rakkautta kun olet kuollut! Ei lohduta yhtään ihmistä, joka toivoo kuoleman lopettavan kaiken olemisen, ettei sen jälkeen olisi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Sinä 💚💚💚
Sinä💙💙💙💙💙
Jäin katselemaan h olokaustista (ilmeisesti ei voi täällä kirjoittaa) kertovaa ohjelmaa. Niin vähän aikaa tuosta kaikesta. Halin voisin ottaa.
Viikon paras päivä. Kaikki minun suosikki naiseni töissä. Olette ihastuttavia 😘
Silmä lepää kaunottarissa ...
😁