Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Luotan vain sinuun ja ammattitaitoosi. Muut on epäilyttäviä tunareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen hiillos on lähes sammunut. Vain pienen pieni kipinä muistuttaa itsestään silloin tällöin. Ja silti olet minussa, kuten minäkin sinussa. Levollisessa rakkaudessa ei ole kaipausta, kaikki on läsnä, nyt ja aina.
Valitettavasti tää on just sellaista soopaa, jota ihmiset suoltaa kun ei enää kiinnosta. Sellaista, joka konkretia tasolla osoittautuu elämässä olevn täysin merkitystä vailla. Miten sinä 'levollisen rakkautesi' toiselle osoitat?
Ymmärsin ap:n kirjoituksen jonkinlaisena "ilmoituksena tilanteen hyväksymisestä". Rakkaus kahden välillä säilyy, muttei tavoittele enää suhdetta? Sivu
Jepjep. Nimenomaan. Ja yleensä osoittautuu, ettei ae tarkoita yhtään mitään.
Hän vain jakaa fiiliksiään, niin kuin kaikki muutkin täällä. Sivu
Niinkuin minäkin. Minulle tuo sinällään kaunis viesti on hyvin tyhjä.
Sitten se on.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti emme siia enää viesti. 💛🌞
Ymmärsit vihdoin itsekin? Kaikki on ollut ohi jo viime syksystä asti. Jatka vain täällä yksinäistä vuoropuheluasi. Minulla on ollut uusi ihastus pitkään.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, missä mennään. Kerro sinä.
Hiljenit. Minä kaipaan yhtä kovasti kuin aina ennenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsit vihdoin itsekin? Kaikki on ollut ohi jo viime syksystä asti. Jatka vain täällä yksinäistä vuoropuheluasi. Minulla on ollut uusi ihastus pitkään.
En sitten ollut kyllin arvokas, että olisit sen tiedon suoraan kertonut.
M*** mielessä pyörähtelet, ei olla nähty moneen kuukauteen mutta eipä se uutta ole on mennyt joskus vuosiakin. Ehkä me vielä törmätään, ei varmaan tälle viikkoa enään, joskus kuitenkin.. mukava nainen olet ja toivon että sulla asiat hyvin menee vaikkei nähtäisikään.
Oli kiva käydä vielä siinä paikassa, sain haamut pois päästä 🙂 Odotin kyllä aikaisemmin tulevaa tekosyytä mutta hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh no miksi sitten tänne kirjoittelet?
Vierailija kirjoitti:
Niin lähellä, mutta silti niin kaukana... Ei vaan ole uskallusta, jos olenkin käsittänyt väärin. Voisitko sinä kerätä rohkeutesi ja lähestyä ensin? Olet ihana :)
Samat mietteet itselläkin. Mitään ei varmaan tapahdu meidän välillä oikeasti, kun kumpikaan ei uskalla
Uskaltaisin vaikka ja mitä mutta tilanne on vähän hankala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipauksen hiillos on lähes sammunut. Vain pienen pieni kipinä muistuttaa itsestään silloin tällöin. Ja silti olet minussa, kuten minäkin sinussa. Levollisessa rakkaudessa ei ole kaipausta, kaikki on läsnä, nyt ja aina.
Valitettavasti tää on just sellaista soopaa, jota ihmiset suoltaa kun ei enää kiinnosta. Sellaista, joka konkretia tasolla osoittautuu elämässä olevn täysin merkitystä vailla. Miten sinä 'levollisen rakkautesi' toiselle osoitat?
Ymmärsin ap:n kirjoituksen jonkinlaisena "ilmoituksena tilanteen hyväksymisestä". Rakkaus kahden välillä säilyy, muttei tavoittele enää suhdetta? Sivu
Jepjep. Nimenomaan. Ja yleensä osoittautuu, ettei ae tarkoita yhtään mitään.
Hän vain jakaa fiiliksiään, niin kuin kaikki muutkin täällä. Sivu
Niinkuin minäkin. Minulle tuo sinällään kaunis viesti on hyvin tyhjä.
Minulle tuo ei ollut tyhjä. Siinä ilmaistiin kauniisti että kaipaus on ohi. myös sivusta
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan että näin kuluu meidän ainutlaatuinen elämä
Tietysti. Siksi elänkin juuri kuten haluan, täysillä joka päivä, koska mitään uusintaa ei ole tulossa.
Kannattaisi sinunkin. Ja kaikkien muidenkin.
Uskalsin, monta kertaa. Se ei mennyt hyvin.
Huomenta ja hyvää tulevaa viikonloppua miehelle. Ei nähdä hetkeen, mutta olet ajatuksissa.
G
Jos nyt voisit laittaa viestiä kaivatulle, mitä siihen kirjoittaisit?
Vierailija kirjoitti:
G
Jos nyt voisit laittaa viestiä kaivatulle, mitä siihen kirjoittaisit?
Jatketaanko?
En tiedä, missä mennään. Kerro sinä.