Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Hei Sinä. Näin kaupassa sinun oloisen tyypin: oli jotenkin vähän samannäköinenkin kuin sä. Sitten minä raukka eksyin tänne kertomaan, että hymyilyttää kun sua mietin. Mutta hei, jos olen löytänyt lohdukkeen tähän tilanteeseen, kun alan käymään to-iltaisin aina tuossa kaupassa heh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pave Maijasen ikävä, tiivistää tunnelmat😞.ja Lappiin syksyllä...me ja wa-porukka.
Ja varmaankin jokaikinen kamu laittaa kuvan porosta😆😂👍
Juurikin näin.👍Rovaniemen jälkeen näkyy jo🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiin kannata liikaa paukkuja laittaa. Ne kaikki lopulta kuitenkin pettää. Jokaikinen.
Ikinä en ole parisuhteessa pettänyt, vaikka halukkaita jonoksi asti aina odottamassa. Kumppaneitteni itsetunto-ongelmat eivät ole kestäneet sitäkään tosiasiaa ja sen takia olen mieluummin yksin.
Luottamuksen voi pettää muutenkin kuin laittamalla nakin hampurilaisen.
Mutta olen silti kiinnostunut, uskon että oma itsetuntoni kestäisi. Millaisella henkilöllä on naisia jonoksi asti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehiin kannata liikaa paukkuja laittaa. Ne kaikki lopulta kuitenkin pettää. Jokaikinen.
Ikinä en ole parisuhteessa pettänyt, vaikka halukkaita jonoksi asti aina odottamassa. Kumppaneitteni itsetunto-ongelmat eivät ole kestäneet sitäkään tosiasiaa ja sen takia olen mieluummin yksin.
Mutta olen silti kiinnostunut, uskon että oma itsetuntoni kestäisi. Millaisella henkilöllä on naisia jonoksi asti?
Enpäs oo ennen kuullu, nakin hampurilaiseen, selvä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kysyt niin... Sivusta
Vierailija kirjoitti:
😐pakko vaihtaa.
Miestä, autoa vai työpaikkaa?
Vierailija kirjoitti:
Hei Sinä. Näin kaupassa sinun oloisen tyypin: oli jotenkin vähän samannäköinenkin kuin sä. Sitten minä raukka eksyin tänne kertomaan, että hymyilyttää kun sua mietin. Mutta hei, jos olen löytänyt lohdukkeen tähän tilanteeseen, kun alan käymään to-iltaisin aina tuossa kaupassa heh.
Missä kaupassa tai kenet ajattelit näkeväsi siellä? Myyjäkö?
Olis kiva tietää ketkä kaikki ovat täällä käyneet minua kaipaamassa ja millä mielellä.
Mietitköhän koskaan että näin kuluu meidän ainutlaatuinen elämä
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva tietää ketkä kaikki ovat täällä käyneet minua kaipaamassa ja millä mielellä.
Panomielellä, ei kai täällä kukaan muulla mielellä koskaan käy.
Vierailija kirjoitti:
No se trolli-Kalle vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomielellä, ei kai täällä kukaan muulla mielellä koskaan käy.
Tuskin häneen kukaan koskisi pitkällä tikullakaan.
Vierailija kirjoitti:
Mietitköhän koskaan että näin kuluu meidän ainutlaatuinen elämä
Olen miettinyt useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellaisella, joka elää haavemailmassa.
Iltaa arvon ihmiset! Tunnelmia kyselen? 🐝