Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Fiiliksiä tänne puretaan. Ja nehän tulee ja menee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup: onko kaivattusi rauhallinen arjen puurtaja vai omia teitään kulkeva seikkailija
Jälkimmäinen sopii molempiin, mutta meissä molemmissa on myös rauhallinen puoli.
Näin on!
Vierailija kirjoitti:
Fiiliksiä tänne puretaan. Ja nehän tulee ja menee.
Ei kaikki mene! osa on pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko muita jotka olette katkeroituneet kaipauksesta? Tulleet kohdelluksi ikävällä tavalla ja siksi täällä?
Jännä miten ihmiset reagoi eri tavalla. Mulle ei tulisi mieleenkään kirjoittaa täällä katkeroituneena.
Täytyy myöntää, että olin katkera. Ehkä vähän vieläkin, mut toivon kaikkea hyvää silti hänelle 💗 sivusta
Sama
Sä oot tosi useasti laittanut mun viesteihin tuon sama. Sulla taitaa olla aika samanlainen tilanne. No toivottavasti parempi, ku mulla ja yhdellä miehellä.
Noni Kimi voikko rauhoittua?- sivusta-
Mä näin, et oot ihastunut siihen J-naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Ettekö välitä. Soittakaa apua 112 hänelle?
OS A m A Osaa Laden! Osaa soittaa itsekin itselleen apua. Ei se tartte edes apua! Senkun laittaa vaan netin kiinni eikä laita sitä päälle.
Napi napi tykkäätte kuitenkin. Nyt ei tarvita 112, mulla on Tinderi. Onka täällä ketään? Haluatteko vartalokuvia? Pylly kiristyy jokaisen iskun myötä. 😽
Vierailija kirjoitti:
Voi luoja, auta juoppojakin.
Ei kun ne kävelee terkkariin itse. Jotkut hakevat vain lisää unilääkkeitä. 🤷
Hyvästi Elisa! Oli ihanaa että olit osa mun menneisyyttä. On ihanaa ettet ole osa mun tukevaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Napi napi tykkäätte kuitenkin. Nyt ei tarvita 112, mulla on Tinderi. Onka täällä ketään? Haluatteko vartalokuvia? Pylly kiristyy jokaisen iskun myötä. 😽
Ei oikeesti. Koita päästä yli.
Vierailija kirjoitti:
ON SOITETTU JO!
Voi hyvä luoja. Löytyykö yhtään miestä ensihoitajista? Hirvittävän vaisuja ne naiset.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdettu.
Hyvä 👍
Sanniöä siis tarkoitin tarkoituksella sekoitan nimen ettei kulta suutu.
Kalle