Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Mulla on täällä joku ihailija joka yrittää kovasti tuurata mua täällä. Kiitos siitä mutta nyt voit lopettaa. Im back. Ja kaipaan.
KalleKiitos samoin. Toivon samaa sinulle, voit siirtyä vaikkapa etusivulle trollaamaan
KalleEi. Vaan sä siirryt!
KalleHei. Lopeta nyt. Terveen ja sairaan raja kulkee siinä, että terve ei toteuta koko ajan sairaita ajatuksia. Jos oikeasti haluat olla Kalle, niin vaihda nimeä. Tää sun yksin keskustelu on hulluinta mitä oot tähän saakka saanut päähäs.
Älkääs nyt... Jos joku haluaa esiintyä minuna, niin se suotakoon hänelle. Huokaus ihanalle.
Kalle
Joo, näköjään meillä on toi trolli-kalle kaipale ja aito tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää voi hyvinkin olla tän vuoden yks tunteikkain päivä.
Miksi?
Ei kuulu tänne
Älä itke Kalle, me kyllä tunnetaan sut ja välitetään kovasti. Toisinkuin eräistä trolleista täällä jotka vain kiusaavat muita. - sivusta tämäkin -
Ei näistä kyllä ymmärrä enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei. Kuinka voi tänään rakas? 🧚🏽
Syön tuuttia🍦 ja kaipaan
Lipaisen tuuttiasi. Sehän maistuu aivan kookospähkinälle, kuinka se on mahdollista? Ketä tai mitä kaipaat? 🧚🏽
Kaipaan erästä, jonka ajattelu on terästä ;) ja niin kaunis..
Vierailija kirjoitti:
Ette tie mun nimee!
Et tie mun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatte jotkut lääkitystä. Illan viimeinen viesti minulta.
Kalle[/quoteÄlä Kalle välitä, laitat vaan oman kaipuusi kuten ennenkin, kyllä trollit erottuu, eikä kukaa heistä välitä. Ohitat vaan kuten me muutkin.
Sivusta
Kiitos. Itse asiassa en ole itse kirjoittanut vielä muuta kuin tämän viestin tänään. Kaikki nuo edelliset on saman trollin kirjoituksia, enkä minä niistä jaksa välittää. Toivoinkin että vakkarit kyllä huomaa trollauksen. 🙂 Myös tuo lääkitys viesti oli trollilta, joten hyvin osaa hommansa. Hänelle se suotakoon. Tulevaisuudessakaan en aio kirjoitella mitään vastauksia noihin trollin viesteihin, koska ei se minun päivää pilaa eikä hetkauta.
Nyt sitten lämmintä iltaa ihanalle. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tuuttia🍦 ja kaipaan
Lipaisen tuuttiasi. Sehän maistuu aivan kookospähkinälle, kuinka se on mahdollista? Ketä tai mitä kaipaat? 🧚🏽
Kiitos ihana! Olet aivan liian kohtelias. 🧚🏽
Näyttää siltä että on liian hiljaista, mitä keksittäisiin yhdessä täällä ketjussa tehdä? Sinä voit aloittaa kertomisen. Ole hyvä rakas.
Me tuetaan sua Kalle ja kyllä tunnetaan sun kirjoituksesi, oot ollut mun lempikaipaaja jo pitkän aikaa! Olisivatpa muutkin yhtä herkkiä ja miehekkäitä samaan aikaan - sivunsivusta
Vierailija kirjoitti:
O-ou! Huone 105! Muistan myös trumpettihousut ja puhvihihaiset pallokuosiset paidat. Lovee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Oletko saatavilla?
Eräälle P:lle.
Jii(m)
Huh nyt tuli hiki🥵🥵🥵🥵😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tuuttia🍦 ja kaipaan
Näyttää siltä että on liian hiljaista, mitä keksittäisiin yhdessä täällä ketjussa tehdä? Sinä voit aloittaa kertomisen. Ole hyvä rakas.
Olipa kerran kookoskeiju, joka huvitteli syömällä rusi-noita ja iskemällä ikävään.
Nykynaisten ongelmat juontaa siitä, kun nainen ei hyväksy miestä omaksi prinssikseen. Naisen pääkoppa ei kestä kovinkaan pitkään yksinäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
ette oo nähny mu kuvaani
Et oo nähny mu. Etkä tie mu nimee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syön tuuttia🍦 ja kaipaan
Näyttää siltä että on liian hiljaista, mitä keksittäisiin yhdessä täällä ketjussa tehdä? Sinä voit aloittaa kertomisen. Ole hyvä rakas.Olipa kerran kookoskeiju, joka huvitteli syömällä rusi-noita ja iskemällä ikävään.
Hämmentävä kerrontatapa. Melkein iskit ikävälläsi kateuskohtaani sillä en ole luovinut aikoihin niillä alueilla joilla kerrotaan asioita erikoisemmilla tavoilla. Haluaisin tarjota sinulle huoneen vierastilasta, siellä on varsin ylellistä ja tarjoilu on huoneisiin majoituttaessa. Miltä kuulostaa? Olet saava vapaasti valita kaiken mikä sinua kiinnostaa koko majoituksesi ajan. Hinnasta ei tarvitse olla huolissaan sillä tila on omani ja kutsun sinut mielelläni kylään luokseni rakas ystäväni. 🧚🏽
Vierailija kirjoitti:
Opegallup: Vaatteet huomenna kun oppilaat tulevat kouluihin?
Varkut ja nuttura.
Nyt. Pikkasen rajaa tähän lapsiin sekaantumiseen. Ette kai te lapsia varten pukeudu? Tiedättekö muuten mitä kaikkea lapset puhuvat opettajista kotona ja kavereiden kanssa? 😂