Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Työ alkoi tänään 😍👩🏻🏫
Näit hänet?
Ulkona olisi romanttinen keli.
Olis kiva istua jokilaivoilla.
En ole taas käyny täällä. Varmaan täältä saisi puolin ja toisin hyviä harhoja vaikka elämän loppuun saakka. Ajattelin kuitenki tehä jotain muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten on - onko kaipuuketjussa vauvakuumetta tänään?
Talvella on hyvä olla raskaana kun kesähelteellä saattaa olla raskasta.
'Talvella hyvä olla raskaana'. No jep. Onpa.
Lopeta, rontti. Sait mut katsomaan kuvaa, jota ei todellakaan pitäisi katsoa.
Ai niin, olethan jossain järkevästi ja turvallisesti myrskyn suhteen? Siellä voimakkaampi kuin täällä, kai?
Myrsky ja myrsky, suhteellisen suojaisissa paikoissahan minä aina olen.
Salamoiden välttämiseksi siirryin kyllä niin että lähistöllä on sopivampiakin paikkoja salaman iskeä, ukkosrintama menikin yöllä jo yli täällä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkona olisi romanttinen keli.
On täällä kyllä lämmin leuto ilta ja vaaleanpunaisia, kultareunaisia pieniä hattarapilviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa luopua yksinolosta sopivan ihmisen kanssa.
Lähes koko ikäni yksin asuneena (-5.v) olen miettinyt osaisiko enää kenenkään kanssa asua🧐
Jos löydät sielunkumppanisi niin sitten ihmettelet miten olet voinut olla yksiksesi.
Mun sielunkumppanini ei haluaisi muuttaa yhteen, koska en itsekään halua asua kenenkään kanssa. Eihän se muuten mun sielunkumppani oliskaan. Eri
Näen sussa niin paljon itseäni. Ja nyt ymmärrän paremmin miksi musta sanotaan, että mua on vaikea lähestyä.
Miten saisin sut rentoutumaan enemmän? Miten voi sanattomasti viestittää, että olen tosi tarkka siitä kenelle tätä puolta itsestäni näytän enkä hylkää ketään minkään pikkujutun takia?
Vierailija kirjoitti:
Näen sussa niin paljon itseäni. Ja nyt ymmärrän paremmin miksi musta sanotaan, että mua on vaikea lähestyä.
Miten saisin sut rentoutumaan enemmän? Miten voi sanattomasti viestittää, että olen tosi tarkka siitä kenelle tätä puolta itsestäni näytän enkä hylkää ketään minkään pikkujutun takia?
Miksi se täytyisi sanattomasti viestiä jos saa kysyä?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan opettajaa. Miestä.
Kaipaan opettajaa. Naista.
Olisitpa rakastanut aidosti mies.
Salavan alla, tunnen sut lähellä, ajatuksissani.
Se, että tavattiin ja nyt ollaan erossa, ei riitä...
Niin monia haaveita toteuttaa. Yhdessä, ehkä.
Et ole koskaan ollutkaan täällä saati että olisit minusta välittänyt pätkääkään. Sen opin taas tänään.
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa rakastanut aidosti mies.
Rakastin ja rakastan edelleen.
K
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se täytyisi sanattomasti viestiä jos saa kysyä?
Koska kyseinen ihana on vaikeasti lähestyttävä. Muuten sanoisin sen ääneen.
Rakastan sinua, mutta kaikki on ollut vain turhaa haihattelua. Alusta loppuun asti.
Lähettäisin rakkauselliset terveiset eräälle mut en tee sitä koska jätti mut kylmästi. Kyse on narsistista. Vieläkin on tunteita vaikka ei pitäisi kaiken järjen mukaan olla häntä kohtaan. Toivottavasti hän löytää edestään sen pahan jonka taaksensa jätti!