Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu täällä joka voi elää suhteellisen tavallista elämää eikä kärsi tunnetason ongelmista, jotka vievät liian paljon energiaa elämässä kaikin tavoin?
Lasketaanko rakastetun kaipaaminen tunnetason ongelmaksi?
En usko enää rakastuvani. On mennyt jo niin monta vuotta itekseen, että ei se ole mahdollista. Jotain yksipuoleisia ihastumisia voi vielä joskus tulla, mutta ei niistä tule sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku muu täällä joka voi elää suhteellisen tavallista elämää eikä kärsi tunnetason ongelmista, jotka vievät liian paljon energiaa elämässä kaikin tavoin?
Lasketaanko rakastetun kaipaaminen tunnetason ongelmaksi?
Hyvä kysymys
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihminen ollut silloin liian kauan aikaa yksin, jos pelkkä ajatus emotionaalisesta ja fyysisestä läheisyydestä saa mielen hieman sekaisin ja sisälle syntyy sellainen kauhun, pelon, heikkouden ja epävarmuuden tunne? Onko tää "normaalia" pitkän aikaa yksin eläneille ihmisille?
Ihmettelen vain näitä niin ristiriitaisia tuntemuksia, joita minulla välillä on. Kun on ollut kauan aikaa yksin, niin toisaalta sitä kaipaa jotain sosiaalista seuraa, ja hyvin läheistä ja rakasta ihmistä lähelleen, mutta taas toisaalta pelkkä ajatuskin henkisestä ja fyysisestä intiimiydestä kauhistuttaa ja saa koko kehon kavahtamaan koko asiaa. En ymmärrä.
Ei siinä välttämättä sen kummempaa kuin mukavuusalueelta poistuminen pelottaa
Sivusta
Ihan normaali ja terve tunne tuo pelkääminen ja se että kauhistuttaa.
Ihastuminen ja rakastuminen on mitä terve ihminen tarvitsee päästäkseen tuon todellisen esteen yli.
Imho
Vierailija kirjoitti:
En usko enää rakastuvani. On mennyt jo niin monta vuotta itekseen, että ei se ole mahdollista. Jotain yksipuoleisia ihastumisia voi vielä joskus tulla, mutta ei niistä tule sen kummempaa.
Minä taas tiedän sisimmässäni toivovani rakastuvan vielä joskus. Se on liekki mikä antaa voimaa.
Vierailija kirjoitti:
Otat niistä ihastumisista selvää josko olisivatkin molemminpuolisia.
Sillä pohjalla voi jo alkaa rakastumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olisi ihanaa luopua yksinolosta sopivan ihmisen kanssa.
Lähes koko ikäni yksin asuneena (-5.v) olen miettinyt osaisiko enää kenenkään kanssa asua🧐
Vierailija kirjoitti:
Kaikki lähtee lapasesta ja alkaa alusta!
Meillä vois lähteä yhden miehen kanssa
Elämähän on oikeasti kaunis. Unohdan sen välillä.
Toivottavasti sinulla on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti sinulla on hyvä olla.
Ei ole. Ei todellakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähes koko ikäni yksin asuneena (-5.v) olen miettinyt osaisiko enää kenenkään kanssa asua🧐
Jos löydät sielunkumppanisi niin sitten ihmettelet miten olet voinut olla yksiksesi.
Nyt tämä lähtisi lenkille ja lopettaisi potkupukujen ajattelemisen...toviksi.
Näihtäispä ihana. Kaipaan.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos löydät sielunkumppanisi niin sitten ihmettelet miten olet voinut olla yksiksesi.
Tämä
Tänään ollut kuumaa ja hikistä. Kaivattuni antaa kuumia säväreitä, mutta tänään oli olo hikistä.
Aurinko paahtaa niin kuin kaipuu korventaa rintaa. Tämän kaiken keskellä tunnen olevani hyvin elossa.
Olen päättänyt, että menen sun kanssa naimisiin.