Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
10841/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selittäisikö joku nyt sitten niiden mielenmaisemia, jotka ovat alkaneet seurata Liukkosta Instagramissa vasta poismenon jälkeen? Heitähän on todella paljon.

Haluavat olla hip ja happening esimerkiksi.

Vierailija
10842/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hame kuuluu naisille. Milloin olet viimeksi pitänyt?

Moni mies on niin nössö, että voisi pukea hameen päälle.

Kilttihän voisi monelle sopia. Nahkahame myös. Saisinko pukea jollekin hameen ylle? Voin myös meikata ja tehdä pedikyyrin? Anyone? Rintakarvat asetellaan vahan kanssa ojennukseen. Tai vaikka muutkin karvat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10843/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Mikä olisi meidän parisuhteen liima? Miten suhde kestäisi ja pysyisimme yhdessä loppuelämän?

Minun kanssani. Avoimuus, rehellisyys, kyky seistä vierelläni, olla tukena tarvittaessa puolin ja toisin, vastuullisuus., terveet elämäntavat, läheisyys ja liikkuminen.

Sivusta

Vierailija
10844/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hame vaatteena sopii paremmin miehille kuin naisille.

Vierailija
10845/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selittäisikö joku nyt sitten niiden mielenmaisemia, jotka ovat alkaneet seurata Liukkosta Instagramissa vasta poismenon jälkeen? Heitähän on todella paljon.

Haluavat olla hip ja happening esimerkiksi.

Nice. Tattis. 👍

Vierailija
10846/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Mikä olisi meidän parisuhteen liima? Miten suhde kestäisi ja pysyisimme yhdessä loppuelämän?

yhteiset arvot ja huumori,osataan aika pian nauraa vaikka v...ttaa

Vierailija
10847/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupan kassat onkin nättejä. Onkohan niillä joku ulkonäkövaatmus?

Esittelyvideon perusteellahan ne palkataan.

Ilmankos.

Onhan ne nättejä, mut järjestäen hiton tylsiä. Kaikki samanlaisia pienillä vivahteilla. Jaksaa katsella maksimissaan kolme kuukautta sellasta.

Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kauppojen kassoilla kyllä pääosin näkyy, eli vaikka on videoesittelykierrokset niin ei ulkonäkö paina.

Noin muutoin myyntityössä kyllä on etua ulkonäöstä, mutta kassahan vain veloittaa eikä myy.

Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.

Hyvä tietää, et kassaneidit on vielä maanisia 👍

Sinulle suosittelen huppua ja itsepalvelukassaa. Kassamyyjän työssä vaaditaan tarkkuutta sekä laskelmointikykyä. Saattaisit kerrankin saada jopa huomiota. Jos häpeät itseäsi, ei ole syy alentaa kassamyyjiä. Iloisemmat ja spontaanimmat menevät kassalle. Nirppanokat eivät siellä pitkään homehdu.

Hah nyt haukut väärää ihmistä 🤣 eikä siihen mitään tarkkuutta ja laskelmointikykyä tarvita, älä viitsi.

Vierailija
10848/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kaupan kassat onkin nättejä. Onkohan niillä joku ulkonäkövaatmus?

Esittelyvideon perusteellahan ne palkataan.

Ilmankos.

Onhan ne nättejä, mut järjestäen hiton tylsiä. Kaikki samanlaisia pienillä vivahteilla. Jaksaa katsella maksimissaan kolme kuukautta sellasta.

Ihan tavallisen näköisiä ihmisiä kauppojen kassoilla kyllä pääosin näkyy, eli vaikka on videoesittelykierrokset niin ei ulkonäkö paina.

Noin muutoin myyntityössä kyllä on etua ulkonäöstä, mutta kassahan vain veloittaa eikä myy.

Minua on joskus ulkonäön ja sosiaalisuuden vuoksi yritetty maanitella johonkin myyntityöhön, siis ihan sanottiin suoraan se ulkonäkötekijä.

Hyvä tietää, et kassaneidit on vielä maanisia 👍

Sinulle suosittelen huppua ja itsepalvelukassaa. Kassamyyjän työssä vaaditaan tarkkuutta sekä laskelmointikykyä. Saattaisit kerrankin saada jopa huomiota. Jos häpeät itseäsi, ei ole syy alentaa kassamyyjiä. Iloisemmat ja spontaanimmat menevät kassalle. Nirppanokat eivät siellä pitkään homehdu.

Hah nyt haukut väärää ihmistä 🤣 eikä siihen mitään tarkkuutta ja laskelmointikykyä tarvita, älä viitsi.

Hyvänen aika mikä rakko sinulla. Osta laastari.

Vierailija
10849/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin sinulle mutta en kehtaa.

Ei haittaa, oli ihana kun laitoit viestiä kuitenkin. Tuli sellainen tunne, että välität ja oot kiinnostunut minun kuulumisista. (: Ja no, olin kyllä salaa ihan että JES! :D

Vierailija
10850/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Luulen, että olet itsenäisesti jo keksinyt siihen ratkaisun.

Vierailija
10851/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Rakkaus. Luottamus. Toisen arvostus ja kunnioitus. 

Ilman rakkautta ei ole mitään. Ja vaikka olisi rakkautta toiseen pitäisi voida luottaa täysin. Arvostaa ja kunnioittaa toisen mielipiteitä ja persoonaa niin ettei toisi ilmi toisen huonommuutta.

Vierailija
10852/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Riittävästi yhteistä aikaa, riittävästi omaa aikaa, tasapuolinen kumppanuus ja arjen jakaminen. Välillä romanttinen loma kahdestaan jonnekin ja tarpeeksi seksiä tietenkin. Haluaisin, että se toinen olisi mun sielunkumppani ja paras ystävä. Että meillä olisi hauskaa yhdessä ja jaksettais toistemme juttuja vielä vuosienkin jälkeen.

Vierailija
10853/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä. On jotenkin raskasta olla ilman seuraasi. Tunne saattaa olla yksipuolinen. Et koskaan sano, että kaipaisit tai olisi ikävä. Toivottavasti voit hyvin. Kuumaa luvattu huomiseksi. Pidä huolta.

Hyvää yötä, tärkeä<3

Vierailija
10854/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiselle kirjoitti:

Minun kanssani. Avoimuus, rehellisyys, kyky seistä vierelläni, olla tukena tarvittaessa puolin ja toisin, vastuullisuus., terveet elämäntavat, läheisyys ja liikkuminen.

Sivusta

Tässä vastauksessa oli kaikki oleellinen. Joka sinut saa elämäänsä, on onnekas. Sivusta

Vierailija
10855/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusta, en vieläkään käytä mekkoja tai korkokenkiä.

Vierailija
10856/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää galluppeja, saisko? Kiitos...

Vierailija
10857/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle kirjoitti:

Se vetovoima ja kemia. Katseltaisiin toisiamme loppuelämän. Tai mä katselisin ja ihailisin, sehän tässä olikin liian pelottavaa, ettei toinen tunne samoin.

Vierailija
10858/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avoin kommunikaatio, emotionaalinen turva ja tunnetaidot on tärkeitä.

Tämä palsta on täynnä näin älykkäitä ihmisiä eikä tässäkään ketjussa ymmärretä mitä tämä tarkoittaa!

Löytyisikö miestä joka ymmärtää tämän? Tämä on kaipausviesti. Kaipaan miestä joka ymmärtää tämän.

SOS!!!

Vierailija
10859/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään susta, C. En yhtään osaa arvata onko molemminpuolista vai olenko vaan kuvitellut kaiken. Olisi ihanaa jos pyytäisit mua johonkin. En tiedä kyllä uskaltaisinko vastata mitään, hämmentyisin varmaankin vaan. Mutta olet päivieni ilo.

Oi kiitos!

On se molemminpuolista, koska minäkin tykkään sinusta. Ei kai tämä muuten olisi näin kestänyt.

Tiedät, etten tule pyytämään, vaikka sataprossaisesti haluaisinkin tältä saralta. Miten olisi jos sinä pyytäisit? Melkein mihin tahansa lähtisin, mutta en verkkoja soutamaan enkä pyöräilemään 30 km. Aina voi kysyä tai ehdottaa muutamaa vaihtoehtoa, minut tuntien.

~ C , se Cee tee

Vierailija
10860/25856 |
06.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä hame vaatteena sopii paremmin miehille kuin naisille.

Mun mielestä jokainen pukeutukoon niin kuin haluaa. Välittämättä jostain sukupuolista. Sukkahousut ja hameet ja meikit on ihan yhtälailla ollut miesten juttu aikoinaan historiassa. Alunperin sukkahousut olikin miesten käytössä ensimmäisenä. T. Historiantietäjä.

Ketju on lukittu.