Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella syvästi kyllästynyt käsiini!
Voisit tutkailla mun, toki vain jos olet kaivattuin
Jotain muuta mieluummin tutkailisin, vaikka on hänellä kyllä hienot kädetkin ei siinä
Eilen täällä puhuttiin siitä, miten traumat huonontavat muistia. Eilen jostain yllättäin muistui mieleen se, miten vuosia sitten harrastamassani kamppailulajissa murskasimme käsillämme tyypillisten lautojen sijaan kiviä. Opettaja käski itse valitsemaan sopivan kiven ja sitten sitä lyötiin niin monta kertaa, että meni rikki. Mun kädet on kokeneet monia asioita, joita naisten kädet eivät yleensä koe. Mun kädet on kovat, mieli on luja ja sydän on kiveä. Miten sä edes voisit päästä mun luokse?
Saat minut, kiinnosteleeko iskeä?
😹
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen todella syvästi kyllästynyt käsiini!
Voisit tutkailla mun, toki vain jos olet kaivattuin
Jotain muuta mieluummin tutkailisin, vaikka on hänellä kyllä hienot kädetkin ei siinä
Eilen täällä puhuttiin siitä, miten traumat huonontavat muistia. Eilen jostain yllättäin muistui mieleen se, miten vuosia sitten harrastamassani kamppailulajissa murskasimme käsillämme tyypillisten lautojen sijaan kiviä. Opettaja käski itse valitsemaan sopivan kiven ja sitten sitä lyötiin niin monta kertaa, että meni rikki. Mun kädet on kokeneet monia asioita, joita naisten kädet eivät yleensä koe. Mun kädet on kovat, mieli on luja ja sydän on kiveä. Miten sä edes voisit päästä mun luokse?
Miksi sun sydän on kiveä?
Sivu
Mä en iske ketään, merkkaan vaan omakseni ja se on siinä
Vierailija kirjoitti:
Mari Hannele <3
50-luvun tyttöi
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän joku tuntuu niin tutulta, vaikka ei tunneta?
Tätä tulee mietittyä päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksiköhän joku tuntuu niin tutulta, vaikka ei tunneta?
Tätä tulee mietittyä päivittäin.
Täällä oli ihan hyvä vastaus, mutta ei tyydyttänyt ketjussa leiriä pitävää poistattajaa, niin eipä ole enää.
Oltaispa naapureita, huutelisi sulle partsilta ja rakentaisin siihen jonkun kulkuväylän ja kipittelisin suoraan..
Tai siis vielä parempi kun ois omat pihat vierekkäin..
Mun naapurit on aina ihastuneet muhun, eli olisi kannattanut asua kaivatun naapurissa.
Toivon kaivatulleni rentouttavaa kesälomaa
Vierailija kirjoitti:
Mun naapurit on aina ihastuneet muhun, eli olisi kannattanut asua kaivatun naapurissa.
Siis hetkinen. Jos se on kaivattu niin miksi se haittaa et ihastuu? Vai mitä tuossa sanotaan tarkasti ottaen
Eipä ole ikinä varaa omaan pihaan. Tuli mieleen. Sivusta.
Miten mies voi olla pikkulintu?
Vierailija kirjoitti:
Pummilla Espanjaan ja taloa valtaamaan
Kuinka moni ketjulaisista on päässyt kaivatun iholle?
Vierailija kirjoitti:
Oman pihan saa vaikka eurolla jostain skutsista. Mut joo, tääl etelässä vähän eri meininki.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka moni ketjulaisista on päässyt kaivatun iholle?
Mä
haHa, TÄÄ oli hyvä! Vähä niinku Jada - Lada. Oivallus.