Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Ehdinpäs sulle terveiset laittaa. Joten hyvää yötä ny sitte. Mimmottis sun päivä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Olisin paskassa suhteessa noin max vuoden. Sinä aikana pitää jo tulla parannus.
👍
Mitäs mun sydämeni niin kovasti pamppailee, no sehän riemuitsee sinusta unelmieni nainen 💕
Vierailija kirjoitti:
Laita tekstaria tai soita jos haluat nähdä tai ulkoilla, kanssani mies.[/quote
Kyllä haluam mikä on puh numero??? Mennäänkö tänään.., otan olutta reppuun voin heti lähteä anna puhelin numero lähden ehti tulemaan puh numeron vaan tarttee tai osote voin heti tulla
Vierailija kirjoitti:
Mutta jos rehellisiä ollaan niin olen ihan rakastunut suhun ja haaveilen susta joka päivä.
Ihanko totta 🤗? Älä sitten luovuta. Minäkin haaveilen sinusta .
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa oliko joku joskus kiinnostunut vai ei.
Eipä kiinnostakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehdinpäs sulle terveiset laittaa. Joten hyvää yötä ny sitte. Mimmottis sun päivä ollut?
Onko kovakin kiire?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä haittaa oliko joku joskus kiinnostunut vai ei.
Eipä kiinnostakaan.
Haistan palaneen käryä.
Vältyin lenkiltä, kun taivas aukesi. Tamineet päällä ja kaikki.
Iltaa Narniaan. Älkää hengittäkö liikaa harhasumua. Ja joo, minun piti lähteä langasta. En nyt vaan kuitenkaan mitenkään malta. Alan olla neutraali oma itseni, ilman hulluja harhoja ja naurettavia, perusteettomia hömppätunteita. Lankakoukusta pääsen aikoinaan, koukuttautumalla jonnekin toisaalle. Work in progress. Terveiset kaivon pohjalta, mulla on nyt kartta, köysi ja tikapuut sekä kompassa. Varmasti selviän, reipas poika oon
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ilmoitit niin uskallan mennä iltauinnille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kun ilmoitit niin uskallan mennä iltauinnille.
All yours.
Katselkaa nuoria ja kauniita. Nauttikaa.
Tänään yks komea työkaveri, joka lomalta palasi, hymyili mulle käytävällä ja sanoi "onpa ihana nähdä sua taas".
Harmi vaan, ettei se ole se, kenen noin haluaisin sanovan. Se ei ole oikeastaan koskaan sanonut mulle mitään kivaa, toisin kuin tää toinen tyyppi... Pitäisköhän vaihtaa "kaivattua" 🤔
Täysin digitön kuukausi tekisi varmasti terää jaehkä näkisi taas elämää vähän positiivisemmin.
Pakko olla tosi rakastunut jos päivän kohokohta on viestin laittaminen kaivatulle. Se hetki on nyt
Mutta jos rehellisiä ollaan niin olen ihan rakastunut suhun ja haaveilen susta joka päivä.