Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Mikään ei olisi niin ihanaa just nyt kuin saada kaivatulta viesti, piristäisi tätä yksinäistä iltaa ja kurjaa mieltä.
Elokuu lähellä, caiwattu kaukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun palstailu päättyy tähän ja keskityn mieheen.
Avioero peruttu, kaivattu ei ollutkaan kiinnostunut 😅
Tää ei ollut multa sitten. Tosin en oo naimisissakaan. Miehelle kenen kanssa tänään nähtiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida saada ikinä anteeks, et olin tyhmä 😔
Mitä sitten teit?
Sanoin pahasti.
Et ksi nyt niin pahasti, ettei anteeksi voisi antaa JS unohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Elokuu lähellä, caiwattu kaukana.
Oliko pakko mennä niin kauas? 🥺
Vierailija kirjoitti:
Mikään ei olisi niin ihanaa just nyt kuin saada kaivatulta viesti, piristäisi tätä yksinäistä iltaa ja kurjaa mieltä.
Samat sanat.Oon niin rakastunut siihen mieheen,eikä se edes tajua sitä😭
Vierailija kirjoitti:
Keneltä odotat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähtiin viimeksi?
26.5 varmasti, sen jälkeen pelkkiä harhoja ja unia.
Tapasitko baarissa?
Joo työkavereiden kesken.
Tää on kyllä ihan prseestä, että täältä voi omia toisten viestejä ja ne sekoittuu omaan tilanteeseen ihan täysin ja sit ei enää ollenkaan tiedä missä mennään! Laitahan mies tunnisteita kehiin, jos oot kiinnostunut. Mä en muuten pysty enää uskomaan muuhun kuin omaan mielikuvitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keneltä odotat?
Mieheltä, jonka nimi alkaa J:llä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä taida saada ikinä anteeks, et olin tyhmä 😔
Mitä sitten teit?
Sanoin pahasti.
Et ksi nyt niin pahasti, ettei anteeksi voisi antaa JS unohtaa?
No en kai, mut ei selkeästi kiinnostanut tarpeeksi reaktiosta päätellen.
En vaan tiedä olitko ikinä kiinnostunut...
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä ihan prseestä, että täältä voi omia toisten viestejä ja ne sekoittuu omaan tilanteeseen ihan täysin ja sit ei enää ollenkaan tiedä missä mennään! Laitahan mies tunnisteita kehiin, jos oot kiinnostunut. Mä en muuten pysty enää uskomaan muuhun kuin omaan mielikuvitukseen.
Paras on olla yhteydessä ilman palstaa. Mä en jaksa tällaista leikkimistä.
Vierailija kirjoitti:
En vaan tiedä olitko ikinä kiinnostunut...
Kuka?
Vierailija kirjoitti:
Et täältä voi omia kuin täysin yksiselitteisiä tunnisteita. Kai te nyt sen ymmärrätte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitapa viestiä.
🤫😳