Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Huomenta ihana mies 🤗. Olet ajatuksissani 😘
Iltaa ihana nainen 🤗. Sinäkin minun😘
Vierailija kirjoitti:
Miksei voida privana..
Yes we can. (jos Sydis tai joku blokattu, niin ohi)
Vierailija kirjoitti:
Mä haluaisin homoystävän, kaikilla on sellainen paitsi mulla. Ja aina mun homobiisit poistetaan.
Mä voin olla, en kyl tiedä oonko homo mut ainaki homo sapiens, ja kattaako tuo naiset ja miehet vai? Voin olla silti, ei se oo niin justiinsa
Vierailija kirjoitti:
Miksei voida privana..
Mun puolesta voidaan..
Jossain vaiheessa aloin miettiä et jos vain sitä haluaa niin jaksaisko yrittää näin kauan.
Haluan sinut rakkaakseni ainiaaksi. 💕
Sinut kun miehekseni saisin. Olla kanssasi lopun elämääni. Se olisi hyvin ihanaa. Sinun ihanan seurassa viihyisi aivan koko ajan.😍
Olen vähän niinkuin saanut kristillisen kasvatuksen. Vietin todella paljon aikaa lapsena isäni vanhempien luona.
Hyvän yön haleja ja pusuja ihanalle. 🤗😚
Hyvää yötä ja kauniita unia rakas mister J-man.
Nukuhan hyvin. 🥰😘
Love M.K.K
Vierailija kirjoitti:
hyvää yötä sivusta <3
Sivusta hyviä öitä.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni on hyvin kaunis, ei pelkästään nenä siis
Millane on kaunis nenä?
Vierailija kirjoitti:
Tule Kaksplussalle.
Parempaakin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole haluja vastustella sinua enää.
Kenelle?
Ennen haaveilin erilaisista asioista. Nyt suukottelusta.
Huonosti nukuttu yö takana, mutta ajatus sinusta saa silti hymyn huulille. n->m
Kaipaan sinua, salainen ihastukseni, vaikka kyllä olet huomannut. Loma päättymässä meille molemmille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemii viimeiseen lomaviikkoon. En oo hirveästi jaksanut kirjuutella, koska 1) tää on typerää 2) ei jaksa lietsoa itseään kuvittelemaan kuuta taivaalta ja 3) tää on typerää.
Tämä ei oo lainkaan typerää ja aina pitää vähän lietsoa itseään. Jos sitä ei lietsoa ei sitä kuuta edes ikinä tavoita. Ja tää siis on tervettä.
Mä oon käynyt tässä ketjussa liian kauan, että on vain tervettä tajuta, että tää on typerää. Elämää tääkin toki, mutta enemmän sellaista ilman haromista.
No ei se ketjussa käynti nyt yksistään mitään teekkään. Jos et sitä ole tajunnut niin sun pitää laittaa momentumia tekemiseen.
En oo niin kipeästi mitään vailla, että tarvis alkaa mitään sekoilemaan irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laastarikin kannattaa repäistä kerralla irti. Nyt haaveista kannattaa luopua. 🚪Ei nähdä. Kumpikaan.
Anonyymit laastarin repäisyt voi jättää omaan arvoonsa. Tyhjät tynnyrit kolisee heti aamusta ja vahvasti.
Mikä siinä on ettei tänne saa tulla jättämään hyvästejä tunteelle, ihastukselle yms.? Anonyymejä viestejä ei ole mikään pakko ottaa itseensä. Oli ne minkä sävyisiä vaan. -eri