Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle Tammikuu 2023

Vaihtoehdot

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
5581/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä lähde vielä pois

Pysy vielä hetki siinä

Jospa meitä vielä ois

Se ei ois mahdotonta

Älä lähde vielä pois

Kohti yötä valotonta

Siinä kaikki

Valoa ja pimeää, ei siinä ole mitään luonnotonta.

Sama tunne kuin koskettava tuuli. Siinä kaikki.

Vierailija
5582/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme sadepisaraa

Sinä, minä ja sadepisara

Tuli mieleen yksi maailman kauneimmista lauluista. Ole hyvä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5583/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Illalla?

Vierailija
5584/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on pitkältä ajalta sellanen olo, että joudun juokseen perässä. Kerjäämään ja rukoilemaan välittämistä, huomioimista, yhteyttä. En tykkää itsestäni sellaisena, eikä terveen ihmissuhteen, oli sen nimi mikä hyvänsä, pitäis sellaista tunnetta tuottaa.

-vinttis

Vierailija
5585/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sinä kiireisiisi, en vaivaa sinua.

Vierailija
5586/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana päivä ihailla ihanaa säätä.

Vierailija
5587/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on pitkältä ajalta sellanen olo, että joudun juokseen perässä. Kerjäämään ja rukoilemaan välittämistä, huomioimista, yhteyttä. En tykkää itsestäni sellaisena, eikä terveen ihmissuhteen, oli sen nimi mikä hyvänsä, pitäis sellaista tunnetta tuottaa.

-vinttis

Sanoit joskus, että mies ei ole varattu. Eikö tuollainen perässä juokseminen silloin ole ihan selvä merkki, ettei häntä kiinnosta?

Vierailija
5588/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä jos joutuu seuraamaan, kun jonkun parisuhteen dynamiikka on keskinäistä passiivis-aggressiivista kuittailua. On myös tuntunut, että ei niillä vaan ole yksinkertaisesti ole muita keinoja hoitaa joitain tilanteita. Esimerkki tullut kotoa niin tavallaan pitävät ihan normaalina. Vaikka saattaa molempia harmittaa tai kiusata jossain määrin. Ainakin joskus.

Vierailija
5589/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla?

Illalla. Pieni hetkinen vain.

Vierailija
5590/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva nähdä sua ja sun muodot pitkästä aikaa. Kiihotun sun katseesta ja äänestä.

Miehenä huomasin tässä aamulla, että sekasaunassa, jossa ollaan uima-asut päällä, tuntui jälkikäteen ajateltuna kutkuttavalta se, kun eräillä naisilla oli sellaiset muodot, että katse tahtomatta ja ajattelematta hakeutui niihin. Eivätkä ne muodot itsessään niinkään, vaan se seksuaalinen voima ja valta joka liittyy niihin muotoihin ja siihen, että ne vetävät katsetta puoleen.

Vierailija
5591/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas kiva nähdä sua ja sun muodot pitkästä aikaa. Kiihotun sun katseesta ja äänestä.

Miehenä huomasin tässä aamulla, että sekasaunassa, jossa ollaan uima-asut päällä, tuntui jälkikäteen ajateltuna kutkuttavalta se, kun eräillä naisilla oli sellaiset muodot, että katse tahtomatta ja ajattelematta hakeutui niihin. Eivätkä ne muodot itsessään niinkään, vaan se seksuaalinen voima ja valta joka liittyy niihin muotoihin ja siihen, että ne vetävät katsetta puoleen.

Joo, kaikki miehet ovat kullinsa orjia ja vaikka onnistuisi sellaisen itselle saamaankin niin muita naisia se kuitenkin katselee.

Vierailija
5592/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menoja, trollaillaan taas!

Vierailija
5593/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ei ne piilossakaan pysy niin kannetaan sitten ylpeydellä mitään häpeilemättä.

Vierailija
5594/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Illalla?

Täällä joku edelleen sopimassa jotain? Vanhat konkarit sanoo aina ettei sille tielle kannata lähteä.

Vierailija
5595/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kaikki miehet ovat kullinsa orjia ja vaikka onnistuisi sellaisen itselle saamaankin niin muita naisia se kuitenkin katselee.

Mulle taas tuli tuosta mieleen, että tuossa syy miksi vähän katson kenen kanssa menen saunaan ja mihin aikaan julkiselle saunalle jne :D

Vierailija
5596/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaikesta huolimatta uskon johdatukseen. Uskon, että pitkät taipaleet ja risukkoiset sivupolut kuitenkin jonain päivänä johtavat kotiin. En tiedä missä se koti on mutta toivon tunnistavani sen sitten, kun se eteen tulee. Ja etten ole sinne vain tervetullut vaan mut ilolla haetaan sisään.

Vierailija
5597/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olisin niin halunnut sun olevan se. Ei se siltä enää ole vaikuttanut aikoihin. Mutta jotenkin lohduttaa kuitenkin ajatus siitä, että niin kyyninen kuin olenkin, pystyn yhä tarvittaessa valehtelemaan itselleni siitä kuinka ainutkertainen juuri se ja se ihminen on, minulle tarkoitettu.

Vierailija
5598/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme sadepisaraa

Sinä, minä ja sadepisara[/quo

Tuli mieleen yksi maailman kauneimmista lauluista. Ole hyvä.

Kaunista oli kiitos.

Vierailija
5599/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehet ei sais kirjoitella havainnoistaan ja tunnoistaan. Miksi miehet kuohitaan, kysyn vaan. Jokaiselle keholle on ottajansa. Ymmärtäkää se. Jos minä, nainen, tässä kehollisessa tilanteessani olisin sekasaunassa niin mitä lie mielessäni kävisi.

Vierailija
5600/25856 |
29.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nykyään miehet ei sais kirjoitella havainnoistaan ja tunnoistaan. Miksi miehet kuohitaan, kysyn vaan. Jokaiselle keholle on ottajansa. Ymmärtäkää se. Jos minä, nainen, tässä kehollisessa tilanteessani olisin sekasaunassa niin mitä lie mielessäni kävisi.

Miten niin ei saisi kirjoittaa? Eihän hänelle ole kukaan sanonut ettei saisi kirjoittaa?

Ja toisaalta miksi kuvittelet, että tuollaisten juttujen kertominen julkisesti olisi ollut ennen vanhaan sallitumpaa?

Rasittavia nuo nykyaikabääbää-ulvojat. Milloin mistäkin känisemässä, mikä ei satu miellyttämään tai keksivät päästään jotain.

Ketju on lukittu.