Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023

30.12.2022 |

Kaipuu jatkukoon...

(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Kommentit (25856)

Vierailija
541/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee aika, kun oot vaan kipeä haalea muisto menneisyydestä 🎶💚 nyt oot vaan kipeä muisto

Mikä tahansa haava haalenee viimeistään kolmessa vuodessa. Ei ehkä nyt lohduta ja voi tuntua pitkältä ajalta, mutta menee äkkiä. Voimia!

Kolme vuotta kituessa on muuten pitkä aika. Mutta äkkiä sekin menee kuitenkin. Kärsivällisyyttä kun enkelit järjestelevät kulisseissa asioita. Voimia ja enkelten siunausta!

Vierailija
542/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä olo keveni kun pääsi vähän rahoistaan eroon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐥

😙. 🐥

Vierailija
544/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🐥

🦅

Vierailija
545/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kaipaan viestejä kaivatultani. Ne olisivat enemmän kuin toivottuja.

Varmaan täällä käyvistä useimmat on tuota mieltä, mutta ei se kaivattu silti välttämättä ajattele noin :D

Itse ainakin ajattelen niin, että hänestä kuuluisi jos hän haluaisi, turha minun alkaa mitään laittamaan.

Laittaisin, jos ei olis blokannut. Hänellä lienee vientiä ja vonkaajia niin paljon, ettei hänen tarvitse olla aloitteellinen. Pitäisi keksiä miten erottua joukosta. Se on vaikeaa, kun niiden joukossa on rikkaampia, komeampia, menestyneempiä ym. äijänkutaleita kuin mitä itse olen. 😅

Vierailija
546/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ja e ei mahuta samaan ketjuun

Tuota ei usko erkkikään

Vierailija
547/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
548/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet ostellut?

Vierailija
549/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaton. Rahat on. Rahatonna. Rahatta. Rahassa. Rahana. Rahaisa. Rahava?

Vierailija
550/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tekee munalla kun voi omistaa tipun

Tipu ei muni. Hän on skidi vielä.

Tipu on hellittelynimi laatukanalle, kana ei kuulosta kovin hyvältä nimittäin, mutta täysikasvuinen yksilö ihan kyseessä

Vierailija
551/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voidaan tätä kautta sopia, että tuun joka ilta kello 8 sun luokse😌

Fyysisesti vai mielikuvissa? En aio olla kotona joka ilta

Vierailija
552/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan täällä käyvistä useimmat on tuota mieltä, mutta ei se kaivattu silti välttämättä ajattele noin :D

Itse ainakin ajattelen niin, että hänestä kuuluisi jos hän haluaisi, turha minun alkaa mitään laittamaan.

Laittaisin, jos ei olis blokannut. Hänellä lienee vientiä ja vonkaajia niin paljon, ettei hänen tarvitse olla aloitteellinen. Pitäisi keksiä miten erottua joukosta. Se on vaikeaa, kun niiden joukossa on rikkaampia, komeampia, menestyneempiä ym. äijänkutaleita kuin mitä itse olen. 😅

Blokkaaminen voi olla merkki siitä, ettei halua olla tekemisissä

Joskus käy myös niin että on huono tilanne elämässä ja ei voi olla yhteydessä. Tuntuisi liian pahalta. Kaikkia tilanteita kannattaa ymmärtää. Itse ainakin haluan että ihmiset voivat hyvin ja ovat onnellisia. Toisinaan kärsivällisyys auttaa toden teolla. En halua koskaan kenenkään kärsivän takiani joten mielummin otan askeleen taakse kuin painostan liikaa. Painostukselle on omat tilanteensa. Vähiten vahinkoa auttaa hyvä tilannetaju sekä ymmärrys ja hyväksyntä.

Vierailija
553/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tipu on hellittelynimi laatukanalle, kana ei kuulosta kovin hyvältä nimittäin, mutta täysikasvuinen yksilö ihan kyseessä

🤗

Vierailija
554/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole koko totuus. Se merkitsee, että eräistä asioista hän ei halua enää ikinä puhua kanssani, ja ymmärrän sen nyt kyllä. Tie jaloimpiin asioihin ei ole helppo eikä suora vaan käy yrityksen ja erehdyksen kautta.

Vierailija
555/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä olet ostellut?

Perunan ja sipulin ja vielä yhden irtokarkin, ilman pussia.

Vierailija
556/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Right on 👍

Vierailija
557/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voidaan tätä kautta sopia, että tuun joka ilta kello 8 sun luokse😌

Fyysisesti vai mielikuvissa? En aio olla kotona joka ilta

Joka aamukin käy. ;) Ei vaan, no mutta, joka toinen ilta sitten.

Vierailija
558/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus käy myös niin että on huono tilanne elämässä ja ei voi olla yhteydessä. Tuntuisi liian pahalta. Kaikkia tilanteita kannattaa ymmärtää. Itse ainakin haluan että ihmiset voivat hyvin ja ovat onnellisia. Toisinaan kärsivällisyys auttaa toden teolla. En halua koskaan kenenkään kärsivän takiani joten mielummin otan askeleen taakse kuin painostan liikaa. Painostukselle on omat tilanteensa. Vähiten vahinkoa auttaa hyvä tilannetaju sekä ymmärrys ja hyväksyntä.

Tää puhelin! 😩 Siis vähiten vahinkoa aiheuttaa hyvä tilannetaju jne. 👍

Vierailija
559/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää puhelin! 😩 Siis vähiten vahinkoa aiheuttaa hyvä tilannetaju jne. 👍

Noin se on. Hyviä ajatuksia. Oletko sä siis E?

Vierailija
560/25856 |
17.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietäisitpä miten paljon olen viime aikoina joutunut pidättelemään itseäni etten ottaisi sinuun yhteyttä. Siksi, ettei se varmaankaan olisi kovin fiksua. Ja toisaalta siksi, että etpä sinäkään sitten käytännössä kovin innokkaalta vaikuttanut - vaikka jossain vaiheessa vähän toisin ymmärsin.

Haluan kuitenkin sanoa että kolahdit kovaa, sekoitit pään ja olet täyttänyt mieleni siitä lähtien.

Ketju on lukittu.