Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä lämpimiä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘Kiitos. Hyvää yötä myös sulle ja pitkiä kauniita
unia. 💕
Monta lämpöista halausta ja suukkoa. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 🤗😘
On vähän ikävä 💕
Vierailija kirjoitti:
Muistatko enää, mitä rakastit minussa? J-miehelle
Riippuu vähän kuka kysyy. Tässä vuosien saatossa kerennyt rakastamaan jos jonkinlaista. Tai no, muistanhan minä, jokaisen hetken ja jokaisen asian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen kyllä ihastunut asiakkaaseen palavastikin. Paikkahan tästä ongelman tekeekin.
Me asiakkaat saatamme joskus myös ihastua asiakaspalvelijaan.
Olemme vain ihmisiä😊
Harva tilannen on sellainen, etteikö suhdetta voisi syntyä. Se, että kehtaako tehdä aloitetta onkin sitten toinen asia. Onko siihen luontevaa tilaisuutta jne. Itse olen ihastunut mieheen kenelle olen tavallaan asiakas. En kuitenkaan ole uskaltanut tehdä mitään, mutta siihen ei oikeastaan vaikuta se millaisessa tilanteessa näemme vaan muut asiat. Lähinnä se, että oletan hänen olevan varattu, ikäero jne.
Vierailija kirjoitti:
G
Onko sinulla aikomus kertoa tunteistasi kaivattua kohtaan?
Vai kaipaatko/ihailetko häntä vain etäältä? Jos näin, miksi?
Olen kertonut hänelle alusta saakka tunteistani, joten sillä saralla ei ole minun puolelta salaisuuksia.😌
En enää ikinä koskaan näytä sydäntäni kenellekään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G. Millaiset välit sinulla on tällä hetkellä kaivattuusi?
Onko tapahtunut lähentymistä vai etääntymistä?Olen itse niin kankea näissä tilanteissa, ettei tässä kai mitään tapahdu, jos ei rouva itse ota ohjaksia käsiinsä.
Kenen rouva?
Olen sen verta vanhanaikainen, että käytän ilmaisua rouva vanhemmasta naisesta. Ei liity siviilisäätyyn.
Vanhempi nainen, kerrankin osuisi. Mutta vaikea kuvitella tätä yhtä jäpikkää kankeaksi missään tilanteessa (ja tiiän, minkä hassunhauskan läpän tähän nyt joku tulee heittämään, mut en jaksa muotoilla uudelleen...). Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tapahtunut lähentymistä vai etääntymistä?Olen itse niin kankea näissä tilanteissa, ettei tässä kai mitään tapahdu, jos ei rouva itse ota ohjaksia käsiinsä.
Kenen rouva?
Olen sen verta vanhanaikainen, että käytän ilmaisua rouva vanhemmasta naisesta. Ei liity siviilisäätyyn.
Tämä rouva osaa ottaa ohjakset käsiinsä mikäli mies on sen arvoinen. Ja vapaa.
Sivusta
You go, girl!
Kaipaatko, Jxxx Xxxxxkxxxx?
Galluppiin : pidämme toisistamme. Ja ihailemme toisiamme turvallisen välimatkan päästä. Se ei ole salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Tääll missä olen kuuluu juuri nyt kajareista Maniac. Se tuo mieleeni sinut ;-D läppä muttei kuitenkaan
Ihanaa kun jaksat muistella minua <3
Vierailija kirjoitti:
Onko tapahtunut lähentymistä vai etääntymistä?
Etäännytty koko ajan entistä enemmän, jos vertaan tilannetta vuosi, pari taaksepäin. En ala välejä korjaamaan yksipuolisesti, kun toinen on selvästi irl osoittanut, että olen pahin spitaalinen mitä maa päällänsä kantaa. Ei ole minkäänlaista keskusteluyhteyttä enkä tiedä mistä hän on loukkaantunut. m -> n
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko, Jxxx Xxxxxkxxxx?
E, kaipaan Jxxx Xxxxxx
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tääll missä olen kuuluu juuri nyt kajareista Maniac. Se tuo mieleeni sinut ;-D läppä muttei kuitenkaan
Ihanaa kun jaksat muistella minua <3
Eipä tuota ole pystynyt unohtamaankaan
Tiedäthän että olisin valmis tapaamaan sua lähes milloin vaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annapa jotain vinkkejä sekä herrasta että rouvasta....
Vierailija kirjoitti:
Galluppiin : pidämme toisistamme. Ja ihailemme toisiamme turvallisen välimatkan päästä. Se ei ole salaisuus.
No ei me edes pidetä toisistamme, kunhan vaan haluttais panna kerran kiimoissaan.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun et kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, kun et kerro.
Se oli > s
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole mitään merkkiä tuollaisesta - tuskin on sinun kaivatullasikaan, ellet ole sitä eksplisiittisesti hänelle ilmaissut. Sinun kiinnostuksesi ei tee hänestä ajatustenlukijaa.
Sivusta.
Surullinen olo, kun sinua ei näy eikä kuulu.