Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Vierailija kirjoitti:
Päivän galluppi:
Päivän asut? Sinä/kaivattu
- Treenivaatteet (työasu)
- collegehousut ja t-paita
Kaikki virheet kannattaa korjata ellei ole jo tapahtunut jotakin peruuttamatonta. Aina kannattaa ennen kuin on myöhäistä oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että kuulostat t-miäheltä, joka siis oli nainen kuulemma ja siltä joltain Bltä.
Hmm... :)
Ketä kaipaat?
B naista
Kelpaako beeläinen? Bi? Vai B-alkuinen?
Sivusta sanon, että juuri tästä syystä nimimerkin käyttö on kätevää. Jokainen näkee, että B naisesta jankkaava on trolli eikä alkuperäinen kommentoija.
Oltaisiinko virheitä toisillemme? Ja siten niin oikein.
Vierailija kirjoitti:
Tää oli virhe.
Virhe oli siihen käytetty aika. Kun huomaa että toinen on aasi niin kyllähän se pienen hetken harmittaa.
Mitä te kaikki oikein sateista puhutte? Meillä päin on ihana ilma, aurinkoista ja tosi lämmintä. Lekottelen pihalla kesämekossa ja hyvin tarkenee! Vain pienet kaipuun tuulet välillä tuulahtelevat sydämessä. Muuten jokseenkin tyyntäkin.
Lämpimiä iltapäivän halauksia ja suukkoja mun unelmieni naiselle 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Häiritsen sua, koska on "vähän" ikävä 💕
Vierailija kirjoitti:
t Mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä vaan, että kuulostat t-miäheltä, joka siis oli nainen kuulemma ja siltä joltain Bltä.
Olet harhaillut omiasi. En ole ikinä esiintynyt netissä naisena. Muistan kyllä, että joku kirjoitteli muutamia kuukausia sitten "Blondina" jollekin miehelle, joka muka heti vastasi. Ne olivat epäilyttäviä viestejä, joista tuli vaikutelma, että ne olivat yhden ja saman henkilön kirjoittamia. Joskus alkukesästä ne lakkasivat. Jotain trollausta ehkä. Minuun ne eivät kuitenkaan liittyneet mitenkään.
Siis mitä epäilitkään?
:)En ole ap mutta saman muistan ja samaa epäilin minäkin..
Sivusta
Se Blondihan oli Ei-kukaan eli minttuinen. Tiesivät koko ajan molemmat etteivät kaipaa toisiaan, kunhan lätisivät tylsiä täällä aikansa kuluksi. Pitkiä tekstejä, joten hyppäsin aina yli tavatessa.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Päivän galluppi:
Viattomuuteni. Kaivattua en nähnyt, mutta tummapainoitteinen asu luulen.
Vierailija kirjoitti:
Eikun ollaan vaan oikeita. Ei oo enää varaa virheisiin
Vierailija kirjoitti:
Päivän galluppi:
Kaupungissa / maalla.
Heikko ja houkka. Kaksi sanaa minua kuvaamaan. Ei hän tainnut edes huomata, etten pystynyt katsomaan häntä. Yritin vain pysyä kasassa, turruttaa itseni kun hieman juttelimme. Luultavasti hän ei myöskään katsonut minua. Koska hän ei tunne kiinnostusta minua kohtaan. Sydän särkynyt, järki sairaslomalla, kaikkea muuta kuin helppo olla (mukailen epämääräisesti muistellen jotain aiempaa kirjoittajaa, kiitos sinulle ajatusteni selkeytymisestä, vaikka kirjoitustaitoa se ei välttämättä tuonutkaan, montakohan kirjoitusvirhettä jäi). Heikkona houkkana harhaani kaipaan.
Nä yritän olla aikuinen, mutta sisäinen pikkulapsi pyrkii kokoajan esille. Koita siinä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Päivän galluppi:
Eih tänään tätä, kun ei nähty🥲
Vierailija kirjoitti:
Niin,kaksi miinusta on yhteensä + 😌
Vierailija kirjoitti:
Ollaan vaan. Ollaanpahan sitten eletty.
Eilisen asun tietäisin tai no, siitäkin vain vaalean kauluspaidan.
Vierailija kirjoitti:
Ei oltaisi. Joidenkin muiden mielestä olisimme virhe, mutta minulle ei. Olisit juuri se oikea, hän olisi.
Kelpaako beeläinen? Bi? Vai B-alkuinen?