Lähetä kaipaamallesi henkilölle terveiset elokuu 2023
Kaipuu jatkukoon...
(Popeda, Minä, sinä ja Mannerheim Lyrics)
"Jotenkin vaan elämä ajautuu
Koko ajan kauemmas
Ilman sua mä en tosiaan pärjää
Ilman sua oon kuin puolikas
Elämän äänetön osakas"
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kommentit (25856)
Kaikenlaista turhaa, yksinäisyyttä, tien yli kulkevia jäniksiä,meluavia ihmisiä, sitten vielä sinä.
Vierailija kirjoitti:
G
Mikä on horoskooppimerkkisi? Entä kaivattusi?
Omani neitsyt ja kaivattu on oinas.
Luonnonmaalle kaipaavat terveiset, kun eihän me tälläkään viikolla nähty pal mittää.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista turhaa, yksinäisyyttä, tien yli kulkevia jäniksiä,meluavia ihmisiä, sitten vielä sinä.
Onko hänkin turhaa?
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeet on ssiitä kivoja, että orgasmista ei tartte edes haaveilla.
Huomasin.
Näkisinpä sut. Olisin pari viikkoa onnesta 🥚
Vierailija kirjoitti:
👻💜
Vain kahdessa valtioiden lipussa on violettia, jos haluais perustaa oman valtion niin ois hyvä sauma säväyttää ja erottua. Jännä juttu btw
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi oppia liian yksinolijaksi
Miksi? Kaikkeen sopeutuu ja voi tehdä rauhassa töitä sekä harrastaa ja elää. Aika siistiä jos osaa ottaa elämästä kaiken irti.
Yksinäisyys tappaa. Ihan tutkittuakin tuo, hakukoneeseen laittamalla nuo sanat löytyy tietoa. Ja siltä minusta nyt tuntuu, enkä todellakaan halua tähän oloon sopeutua. Sivusta harhan perään itkevä, mikä kyllä estää tehokkaasti sen, että pystyisin antamaan edes mahdollisuutta tavata joku, joka ei olisi harhaa
Kun oppii yksineläjäksi, ei yksinäinen olekaan. Kaksi eri asiaa. Itse rakastan omaa rauhaani, en ikimaailmassa voisi enää esim. asua jonkun toisen ihmisen kanssa.
Ja ihmisiä muuten tappaa myös ne toiset ihmiset, sekin ihan tutkittua.
Eri
Kiitos, hyvin sanottu. Elämä on lyhyt tappelemiseen, elämä kuuluu elää. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hänkin turhaa?
No
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan tänään siel?
En viel. Ei tekis yhtään mieli mennä, mutta jonnet oottaa ja hakee hukkaan menneitä autonavaimiaan.
Vierailija kirjoitti:
Masennuslääkkeet on ssiitä kivoja, että orgasmista ei tartte edes haaveilla.
Kuulostaa masentavalta.
Maskottikeisari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Kaikkeen sopeutuu ja voi tehdä rauhassa töitä sekä harrastaa ja elää. Aika siistiä jos osaa ottaa elämästä kaiken irti.
Yksinäisyys tappaa. Ihan tutkittuakin tuo, hakukoneeseen laittamalla nuo sanat löytyy tietoa. Ja siltä minusta nyt tuntuu, enkä todellakaan halua tähän oloon sopeutua. Sivusta harhan perään itkevä, mikä kyllä estää tehokkaasti sen, että pystyisin antamaan edes mahdollisuutta tavata joku, joka ei olisi harhaa
Kun oppii yksineläjäksi, ei yksinäinen olekaan. Kaksi eri asiaa. Itse rakastan omaa rauhaani, en ikimaailmassa voisi enää esim. asua jonkun toisen ihmisen kanssa.
Eri
Itse olen elänyt yksin käytännössä koko aikuisikäni - ja vihannut joka hetkeä. Ihmistä ei ole tarkoitettu elämään yksin. Se on luonnonvastaista.
Ei se ole, ihminen on yksilö jokainen yksilö on erilainen. Ajat muuttuvat ja harva kuitenkaan on yksin yksinäinen jos viihtyy yksin. Osa käy työssä jossa tapaa muita, harrastaa, käy paikoissa joissa tapaa muita jne. Toiset haluavat asua yksin vaikka seurustelisivat. Elämä on mielenkiintoista. Kun oppii olemaan yksin ja itsenäinen on helpompi sopeutua elämässä tapahtuviin muutoksiin myös.
Tykkään kovasti eräästä miehestä, mutta viihdyn parhaiten sinkkuna😊. Rakastan yksinoloa ja sitä, että saan tehdä yksin lähes kaiken.
Oon. Parrakkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Itse olen elänyt yksin käytännössä koko aikuisikäni - ja vihannut joka hetkeä. Ihmistä ei ole tarkoitettu elämään yksin. Se on luonnonvastaista.
Ei se ole, ihminen on yksilö jokainen yksilö on erilainen. Ajat muuttuvat ja harva kuitenkaan on yksin yksinäinen jos viihtyy yksin. Osa käy työssä jossa tapaa muita, harrastaa, käy paikoissa joissa tapaa muita jne. Toiset haluavat asua yksin vaikka seurustelisivat. Elämä on mielenkiintoista. Kun oppii olemaan yksin ja itsenäinen on helpompi sopeutua elämässä tapahtuviin muutoksiin myös.
Eivät ne harrastus- ja työkaverit (yleensä) ime kullia, joten ei heistä ole mitään hyötyä sen fyysisen yksinäisyyden poistamisessa. Työkaverit ovat sellaisia, joita tervehditään töissä ja joiden kanssa jaaritellaan kahvitauolla edellisillan Salkkarit-jaksosta. Eivät ne ole mitään oikeita ystäviä edes. Kun työpaikka vaihtuu, työkaverit jäävät. Ei heidän kanssaan ole yleensä muuta yhteistä kuin sama työnantaja. Sydämen kaipuussa toisen ihmisen läheisyyteen on kyse aivan jostain muusta kuin siitä, että muutaman kerran viikossa höpöttelee jotain small talkia työ- tai harrastuskavereiden kanssa.
En kenellekään, En ketään, En kenenkään kanssa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
T. Eri
Neitsyt ja oinas täällä, mut yhtä hyvin vois olla apina ja tollo. Sivusta